Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
VW Passat: Πολύ σκληρό για να πεθάνει…
Οι μέρες δόξας του Volkswagen Passat έχουν περάσει εδώ και καιρό καθώς η άνοδος των crossover και των SUV επηρέασε σοβαρά τη ζήτηση για το μεσαίο sedan.
Παρόλα αυτά, η Κίνα ετοιμάζεται να ανανεώσει την τοπική έκδοση του υπάρχοντος Passat. Κι όμως η VW επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξει ένα Passat επόμενης γενιάς, το οποίο θα υιοθετεί plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιόμετρα. Πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με τη γενιά B9 δεν έχουν διαρρεύσει από το Wolfsburg, αλλά μια νέα αναφορά του Auto Express στοχεύει να ρίξει άπλετο φως στον αντίπαλο του Opel Insignia.
Σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό, η VW σκοτώνει πράγματι το Passat sedan. Το ανανεωμένο μοντέλο αναμένεται να έρθει αποκλειστικά ως wagon, αν και το δημοσίευμα αναφέρει ότι θα μπορούσε να μετατραπεί ακόμη και σε hatchback.
Ίσως η καλύτερη μετάλλαξη θα ήταν να χαράξει τον ίδιο δρόμο με το Arteon, το οποίο δεν θα συνεχίσει για πολύ να βρίσκεται στη ζωήΤο Passat B9 θα έχει μακρύτερο μεταξόνιο από το σημερινό μοντέλο για να προσφέρει χωροταξικά επίπεδα αντίστοιχα με το Skoda Superb.
Το νέο μοντέλο θα διατηρήσει την πλατφόρμα MQB και θα εξακολουθεί να κινείται από έναν 2λιτρο κινητήρα turbodiesel, με κίνηση σε όλους τους τροχούς στις κορυφαίες εκδόσεις.
Δεν είναι σαφές εάν θα προσφέρεται κινητήρας βενζίνης χωρίς το σύστημα PHEV. Από την άλλη, δεν θα υπάρχει αμιγώς ηλεκτρικό Passat επειδή αυτό το ρόλο τον έχει αναλάβει η έκδοση παραγωγής του ID.Space Vizzion.
Η VW έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το νέο Passat θα παρουσιαστεί το 2023 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας και όχι στο εργοστάσιο Emden στη Γερμανία όπου παράγεται το σημερινό μοντέλο.
Ο Όμιλος VW δεν θα χρειαστεί να ανησυχεί για κάποιον επικείμενο ανταγωνιστή από τη Ford, αφού το Mondeo μας αποχαιρετά τον Μάρτιο του 2022.
Από την άλλη πλευρά, η Stellantis πιθανότατα μαγειρεύει έναν πιθανό αντικαταστάτη για το σημερινό Opel Insignia. Κάτι μας λέει πως αυτός θα υιοθετεί το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του πανέμορφου Peugeot 508.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr