Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η Renault πατά φρένο στην εξέλιξη των diesel
Η Renault πατά φρένο στην εξέλιξη των diesel
Τέλος στην εξέλιξη νέων diesel κινητήρων θα βάλει η Renault καθώς πλέον η προσοχή της θα εστιαστεί στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής τεχνολογίας με την οποία η γαλλική εταιρία έχει συνδέσει άμεσα με το μέλλον της.
UPD:
Όλες οι μέχρι στιγμής ενδείξεις συγκλίνουν στο ότι οι diesel κινητήρες θα είναι πιθανότατα η πρώτη απώλεια της οικογένειας των θερμικών κινητήρων στην προσπάθεια της παγκόσμιας αυτοκίνησης για σημαντική μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων.
Ο βασικός λόγος γι’αυτό έχει να κάνει με το ιδιαίτερα υψηλό κόστος της τεχνολογίας που απαιτείται για την συμμόρφωση των diesel κινητήρων με τις σύγχρονες πολύ αυστηρές προδιαγραφές ρύπων. Παρά λοιπόν το γεγονός πως οι νέοι diesel κινητήρες έχουν πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 αλλά και NOx εντούτοις η επίτευξη αυτού του αποτελέσματος του καθιστά εξαιρετικά ακριβούς και προφανώς ανακόλουθους με τις πιο μικρές και φθηνότερες κατηγορίες οχημάτων.
Αρκετές είναι λοιπόν οι εταιρίες που δεν βλέπουν το μέλλον τους συνδεδεμένο με τους diesel κινητήρες και σε αυτές προστέθηκε πλέον και η Renault η οποία μέσω του CEO, Luca De Meo ανακοίνωσε επίσημα πως σταματά κάθε επένδυση για την έρευνα και την εξέλιξη νέων diesel. Ωστόσο ο de Meo διευκρίνισε πως θα οι υπάρχοντες dCi κινητήρες θα προσαρμοστούν στις βραχυπρόθεσμες μελλοντικές απαιτήσεις σε ότι αφορά τις εκπομπές.
Δεν έχει γίνει πάντως σαφές το αν οι diesel κινητήρες της Renault θα συνεχίσουν να υπάρχουν όταν τεθούν σε ισχύ οι προδιαγραφές Euro 7 όμως βλέποντας και την εμπορική δυναμική που έχουν αποκτήσει τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα έναντι των diesel δεν θα ήταν έκπληξη εάν οι diesel είχαν αποχωρήσει από την σκηνή της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας έως το 2025.
Ο βασικός λόγος γι’αυτό έχει να κάνει με το ιδιαίτερα υψηλό κόστος της τεχνολογίας που απαιτείται για την συμμόρφωση των diesel κινητήρων με τις σύγχρονες πολύ αυστηρές προδιαγραφές ρύπων. Παρά λοιπόν το γεγονός πως οι νέοι diesel κινητήρες έχουν πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 αλλά και NOx εντούτοις η επίτευξη αυτού του αποτελέσματος του καθιστά εξαιρετικά ακριβούς και προφανώς ανακόλουθους με τις πιο μικρές και φθηνότερες κατηγορίες οχημάτων.
Αρκετές είναι λοιπόν οι εταιρίες που δεν βλέπουν το μέλλον τους συνδεδεμένο με τους diesel κινητήρες και σε αυτές προστέθηκε πλέον και η Renault η οποία μέσω του CEO, Luca De Meo ανακοίνωσε επίσημα πως σταματά κάθε επένδυση για την έρευνα και την εξέλιξη νέων diesel. Ωστόσο ο de Meo διευκρίνισε πως θα οι υπάρχοντες dCi κινητήρες θα προσαρμοστούν στις βραχυπρόθεσμες μελλοντικές απαιτήσεις σε ότι αφορά τις εκπομπές.
Δεν έχει γίνει πάντως σαφές το αν οι diesel κινητήρες της Renault θα συνεχίσουν να υπάρχουν όταν τεθούν σε ισχύ οι προδιαγραφές Euro 7 όμως βλέποντας και την εμπορική δυναμική που έχουν αποκτήσει τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα έναντι των diesel δεν θα ήταν έκπληξη εάν οι diesel είχαν αποχωρήσει από την σκηνή της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας έως το 2025.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα