LIVE

Κορωνοϊός

Η νέα Mercedes-Benz SL με τετρακύλινδρα σύνολα

210219114258_MERCEDES-AMG_SL_1000x600

Το πολυτελές roadster μοντέλο της Mercedes-Benz, η SL-Class μπαίνει αισίως στην όγδοη γενιά του.  

Από το 1954, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, η Mercedes-Benz SL-Class απέκτησε το δικό της κοινό, ενώ αποτέλεσε και σημείο κοινωνικής καταξίωσης, κυρίως στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όπου και σημείωσε εξαιρετικές και σημαντικές για την εταιρεία πωλήσεις.


Πλέον το γερμανικό μοντέλο βρίσκεται στις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης, λίγο πριν παρουσιαστεί η 8η γενιά του με κωδικό W232. Υπάρχουν βέβαια σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την προηγούμενη SL-Class, με σημαντικότερη αυτή της εμπλοκής της AMG, η οποία έχει αναλάβει και την δημιουργία της, παράλληλα με τη νέα AMG GT. Το roadster μοντέλο θα βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική, θα διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο πέρα από τη σημαντική μείωση του βάρους θα εξασφαλίζει και ιδιαίτερα αυξημένη ακαμψία, ενώ στη θέση της μεταλλικής οροφής, θα βρίσκεται μία αντίστοιχη υφασμάτινη με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό αναδίπλωσης.

Το σχήμα της νέας SL, όπως δείχνουν και οι πρώτες εικόνες θα παραμείνει επιβλητικό, ενώ διαφορετική είναι η εμπρός μάσκα, με την υιοθέτηση της γρίλιας «Panamericana», με το πίσω μέρος να διαθέτει περισσότερες καμπύλες. Όπως αναφέρουν πηγές μέσα από την σχεδιαστική ομάδα, στο εσωτερικό θα κυριαρχούν οι προερχόμενες από την S-Class έγχρωμες οθόνες τεχνολογίας OLED του συστήματος MBUX.

Πάντως η πιο δραστική αλλαγή βρίσκεται στη γκάμα των κινητήρων, που θα διαθέτει για πρώτη φορά τετρακύλινδρα σύνολα 2,0 λίτρων που αντικαθιστούν τα παραδοσιακά 6κύλινδρα μοτέρ και καταργούν το κιβώτιο στον πίσω άξονα (transaxle). Τα παραπάνω κάλλιστα μπορούν να χαρακτηρισθούν ως ιεροσυλία, αλλά οι αυστηρότερες νόρμες περί εκπομπών ρύπων, δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στους κατασκευαστές. Όλα τα μηχανικά σύνολα θα διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή του επικουρικού συστήματος των 48V. Η βασική έκδοση SL 43 θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα Μ254 με απόδοση κοντά στους 400 ίππους, σε συνδυασμό με επιπλέον 22 ίππους που θα προέρχονται από ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα. Ακολουθεί η SL 53 με τους 500 ίππους και η SL 53e 4Matic+ με το μοτέρ Μ139 να επικουρείται της βοήθειας του ηλεκτρικού συνόλου στον πίσω άξονα. Αποτέλεσμα είναι η ιπποδύναμη να φτάνει τους 600 PS, ενώ δεν λείπει και η έξυπνη τετρακίνηση. Οι κορυφαίες εκδόσεις SL 63 4Matic+ και SL 73e 4Matic+ θα φορούν ένα V8 twin-turbo μοτέρ 4,0 λίτρων, που σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα EQ Power και το ηλεκτρικό μοτέρ, θα αποδίδουν πάνω από 630 ίππους η πρώτη και κοντά στους 830 η δεύτερη.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Ρε George

τι γίνεται; Δεν λέει να βάλει μυαλό αυτή η AMG.... V8, twin turbo, 4.000 cc, επιμένουν αυτοί οι Γερμανοί....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης