Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
To νέο VW Amarok θα έχει το δικό του στυλ
To νέο VW Amarok θα έχει το δικό του στυλ
Παρά το γεγονός πως το νέο Volkswagen Amarok θα βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στο Ford Ranger, κύκλοι της γερμανικής εταιρίας τονίζουν πως το νέο pick-up τους θα έχει ένα άμεσα αναγνωρίσιμο προσωπικό στυλ
UPD:
Η συνεργασία μεταξύ Volkswagen και Ford επάνω στην ανάπτυξη επαγγελματικών μοντέλων θα αρχίσει να δίνει στην αγορά τα πρώτα αποτελέσματα μέσα στο 2022 με την έλευση του νέου VW Amarok το οποίο θα βασίζεται στο Ford Ranger.
Πάντως όπως φανερώνουν και δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών της VW η γερμανική εταιρία είναι αποφασισμένη να διαφοροποιήσει εντελώς το δικό της προϊόν σε σχέση με αυτό της Ford προκειμένου να αποφύγει την σύγκρουση σε εμπορικό επίπεδο. Εντός των δύο εταιριών υπάρχει η βεβαιότητα πως η Ford χάρη και στην εμπειρία της στην συγκεκριμένη κατηγορία θα δημιουργήσει μια εξαιρετική βάση με την επόμενη γενιά του Ranger που βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης και έτσι τόσο το Ranger όσο και το Amarok θα μπορούν να λειτουργήσουν ως πρότυπα για την κατηγορία.
Η VW έχει παραδεχθεί πως δεν υπήρχε δεύτερη γενιά του Amarok εάν δεν ευδοκιμούσε η συνεργασία με την Ford. Πάντως προς το παρόν δεν έχουν δοθεί λεπτομέρειες για το πώς θα προκύψει η διαφοροποίηση στο ύφος των δύο μοντέλων. Σαφώς το περισσότερο βάρος γι’αυτό πέφτει στον σχεδιασμό καθώς μηχανικά θα είναι αρκετά δύσκολο να προκύψουν διαφορές από την στιγμή που τα δύο αυτοκίνητα θα μοιράζονται στην συντριπτική πλειοψηφία τα περισσότερα μηχανικά μέρη. Αυτό που θα έχει μάλιστα ενδιαφέρον θα είναι να δούμε εάν τελικά επιβεβαιωθεί η φήμη πως η VW θα εξελίξει τη δική της έκδοση Amarok R με απόδοση κοντά στους 300 ίππους η οποία θα κοντράρει άμεσα το Ford Ranger Raptor.
Πάντως όπως φανερώνουν και δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών της VW η γερμανική εταιρία είναι αποφασισμένη να διαφοροποιήσει εντελώς το δικό της προϊόν σε σχέση με αυτό της Ford προκειμένου να αποφύγει την σύγκρουση σε εμπορικό επίπεδο. Εντός των δύο εταιριών υπάρχει η βεβαιότητα πως η Ford χάρη και στην εμπειρία της στην συγκεκριμένη κατηγορία θα δημιουργήσει μια εξαιρετική βάση με την επόμενη γενιά του Ranger που βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης και έτσι τόσο το Ranger όσο και το Amarok θα μπορούν να λειτουργήσουν ως πρότυπα για την κατηγορία.
Η VW έχει παραδεχθεί πως δεν υπήρχε δεύτερη γενιά του Amarok εάν δεν ευδοκιμούσε η συνεργασία με την Ford. Πάντως προς το παρόν δεν έχουν δοθεί λεπτομέρειες για το πώς θα προκύψει η διαφοροποίηση στο ύφος των δύο μοντέλων. Σαφώς το περισσότερο βάρος γι’αυτό πέφτει στον σχεδιασμό καθώς μηχανικά θα είναι αρκετά δύσκολο να προκύψουν διαφορές από την στιγμή που τα δύο αυτοκίνητα θα μοιράζονται στην συντριπτική πλειοψηφία τα περισσότερα μηχανικά μέρη. Αυτό που θα έχει μάλιστα ενδιαφέρον θα είναι να δούμε εάν τελικά επιβεβαιωθεί η φήμη πως η VW θα εξελίξει τη δική της έκδοση Amarok R με απόδοση κοντά στους 300 ίππους η οποία θα κοντράρει άμεσα το Ford Ranger Raptor.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα