Γιατί αυτή η εταιρεία πληρώνει τους εργαζόμενους για να μην «ενοχλούν» τους πελάτες

Γιατί αυτή η εταιρεία πληρώνει τους εργαζόμενους για να μην «ενοχλούν» τους πελάτες

Η εταιρεία καλλυντικών Sephora θα προτιμούσε οι υπάλληλοι της να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο με τους ανθρώπους που πραγματικά θέλουν βοήθεια, αντί να πλησιάζουν τους πελάτες που δεν θα κάνει καμία διαφορά

How-Service-Retailers-Can-Connect-With-Customers-at-Every-Stage-of-Their-Journey_800x353-500x383
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης