Τραπεζική εμπειρία ανωτέρου επιπέδου με σύμμαχο το Cloud

Τραπεζική εμπειρία ανωτέρου επιπέδου με σύμμαχο το Cloud

Με την πρωτοβουλία GR for Growth, η Microsoft επενδύει σε ψηφιακές υποδομές και δεξιότητες που θα βοηθήσουν κάθε άνθρωπο, επιχείρηση και οργανισμό στην Ελλάδα να επιτύχει περισσότερα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η Microsoft αναδεικνύει ιστορίες επιτυχίας και ανάπτυξης ελληνικών επιχειρήσεων που κάνουν το άλμα προς ένα αισιόδοξο ψηφιακό μέλλον

cloud_premium
Sponsored Content


Την πλήρη μετάβασή της στο cloud, προκειμένου οι πελάτες της να απολαμβάνουν ένα άψογο customer experience, με την ίδια να μειώνει σημαντικά τα λειτουργικά της κόστη, δρομολογεί σε βάθος τριετίας η Τράπεζα Πειραιώς, έχοντας ως συμμάχους δύο «παίκτες», οι οποίοι κατέχουν ηγετικό ρόλο στον χώρο: τη Microsoft και την Accenture.

«Η Microsoft αποτελεί επί σειρά ετών στρατηγικό συνεργάτη της Τράπεζας Πειραιώς. Η σχέση αυτή, μάλιστα, ενισχύθηκε και πρόσφατα με την πρόθεση της εταιρείας να επενδύσει μέσω του προγράμματος GR for Growth στην Ελλάδα, δράση, την οποία υποστηρίζουμε και θεωρούμε εξαιρετικά σημαντική για την οικονομία της χώρας, αλλά και για την εξέλιξη του τραπεζικού και του τεχνολογικού τομέα. Οπότε, ορμώμενοι και από αυτή την οπτική η σχέση ήταν πολύ σημαντικό να εδραιωθεί με στρατηγικό χαρακτήρα», τονίζει ο Group Chief Information Officer (CIO) της Τράπεζας Πειραιώς, κ. Χάρης Μαργαρίτης.

Πράγματι, η Microsoft, μέσω της πρωτοβουλίας «GR for Growth» προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό μέσω σειράς δράσεων, όπως η παροχή ολοκληρωμένων τεχνολογικών λύσεων σε επιχειρήσεις, προκειμένου αυτές να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες του ψηφιακού περιβάλλοντος για να αναπτυχθούν περαιτέρω. Η Τράπεζα Πειραιώς εκτελεί ένα πρόγραμμα εταιρικού και τεχνολογικού μετασχηματισμού, το οποίο είναι κολοσσιαίο. «Στόχος είναι να αυξηθεί η λειτουργική αποδοτικότητα της τράπεζας, να ενισχυθεί η εξυπηρέτηση των πελατών, να αυτοματοποιηθούν διαδικασίες, να εμπλουτιστούν οι ψηφιακές δυνατότητες», εξηγεί ο κ. Μαργαρίτης.

Το επίμαχο πρόγραμμα, μάλιστα, είναι τόσο ευρύ που στο σχεδιασμό, τον οποίο έκανε η Τράπεζα Πειραιώς, αναφορικά με τα έργα πληροφορικής που θα απαιτούνταν, προέκυψε πως χρειάζονται περίπου 250.000 – 300.000 ανθρωποημέρες. «Αυτό μεταφράζεται σε μία ομάδα 400 – 500 ατόμων, οι οποίοι θα πρέπει να δουλεύουν νυχθημερόν. Στο πλαίσιο αυτό, η επιλογή ενός στρατηγικού συνεργάτη, όπως η Accenture, αποτελεί βασικό μοχλό για να μπορέσουμε να επιτύχουμε αυτούς τους στόχους», προσθέτει ο κ. Μαργαρίτης.

«Είμαστε ο cloud partner της τράπεζας, έχοντας σχεδιάσει από κοινού τη στρατηγική της μετάβασης, τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο λειτουργικό μοντέλο, τις βασικές cloud native αρχιτεκτονικές, τα απαραίτητα πρωτόκολλα ασφαλείας, ενώ επιπρόσθετα στήνουμε και συνεχώς επεκτείνουμε την υποδομή στο Azure της Microsoft, καθώς και τους αυτοματισμούς που πρέπει να προκύπτουν μέσα από ένα τέτοιο δυναμικό περιβάλλον. Παράλληλα, εκτελούμε ένα πολύ μεγάλο μέρος του ευρύτερου μετασχηματισμού σε μεγάλες θεματικές περιοχές, όπως είναι το digital, τα core products, το CRM, τα Analytics κ.ά.», σημειώνει από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Παλλιούδης, managing director στο financial services industry group της Accenture στην Ελλάδα και υπεύθυνος για την Τράπεζα Πειραιώς.

Περισσότερα: longform.protothema.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης