Γιώργος Καραγιάννης

Γιώργος Καραγιάννης

Ο Γιώργος Καραγιάννης ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του πορεία από την εφημερίδα "Αθηναϊκή". Στη διάρκεια της καριέρας του έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του σε διάφορες εφημερίδες, περιοδικά και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Στον πυρήνα της δουλειάς του ήταν πάντα το "ελεύθερο ρεπορτάζ" και το οικονομικό, αν και δε λέει ποτέ "όχι" σε κανένα είδος και, κυρίως, κανένα θέμα. Προτιμά να δουλεύει ως δημοσιογραφικός... μπαλαντέρ. 

Δεν γίνεται να φύγουν οι 50-60 λύκοι όπως είχε ζητηθεί αρχικά - Σε οριακή κατάσταση βρίσκεται ο πληθυσμός των κόκκινων ελαφιών, τα οποία από 1.300 έχουν μειωθεί στα 140 - Οι αγέλες των λύκων φτάνουν στην Ιπποκράτειο Πολιτεία και τη Ζοφριά

89

Η χώρα μας στο top 10 των προτιμήσεων των εκατομμυριούχων που μεταναστεύουν αναζητώντας ασφάλεια και καλύτερες συνθήκες ζωής για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, καθώς και φορολογικά κίνητρα, φιλοεπενδυτικές πολιτικές και ασφαλή καταφύγια για τα assets τους

266

Σε δοκιμασία οι υποδομές λόγω ανάπτυξης και τουρισμού - 4,5 εκατ. οι κάτοικοι και 9 εκατ. οι τουρίστες - Χάνουμε 2 ημέρες στο μποτιλιάρισμα κάθε χρόνο, λείπουν 340.000 πάρκινγκ - Διεκδικούμε κάθε νεόκτιστο σπίτι με άλλους 999, λείπουν 30.000 προς ενοικίαση

530

Από τις 17.000 γέφυρες που βρίσκονται στην Ελλάδα, οι ειδικοί ξεχώρισαν ποιες χρειάζονται αισθητήρες και συστήματα παρακολούθησης - Αρκετές έχουν ξεπεράσει το προσδόκιμο όριο ζωής ή παρουσιάζουν έλλειμμα συντήρησης

39

Εκτός από την πρόβλεψη 800 σημείων εξυπηρέτησης σε ολόκληρη τη χώρα, οι πολίτες σε απομακρυσμένες περιοχές δεν θα βρεθούν χωρίς φυσικό κατάστημα έως ότου τεθεί σε πλήρη λειτουργία η νέα δομή

46

Ο θόρυβος των συρμών ενοχλούσε τους περιοίκους και τοποθετήθηκε ειδικό σύστημα λίπανσης στις γραμμές - Η ακτινογραφία του μέσου μεταφοράς που εξυπηρετεί 65.000 επιβάτες την ημέρα και σχεδιάζει επεκτάσεις - Η προϊστορία με τα βαγόνια που τα έσερναν άλογα, το 1882, μέχρι το ξήλωμα του 1960 και η δεύτερη περίοδος που ξεκίνησε το 2004

86

Η συμφωνία για προμήθεια των ευρωπαϊκών μαχητικών δεν ανησυχεί την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, καθώς είναι υποδεέστερα των F-35 και των Rafale - Η Αγκυρα, ακόμη κι αν προμηθευτεί τους Meteor, θα εξακολουθήσει να υστερεί έναντι της χώρας μας, που ήδη κινείται για απόκτηση πιο εξελιγμένων πυραύλων

145