Προϊόντα αξίας 40.383€ σε 4 Μ.Κ.Ο. με το φυλλάδιο προσφοράς #apotalidl

Προϊόντα αξίας 40.383€ σε 4 Μ.Κ.Ο. με το φυλλάδιο προσφοράς #apotalidl

Με την παράδοση επιταγών ύψους 40.083€ ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη, στην Πειραιώς, το «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl», η πρωτοποριακή καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Lidl Ελλάς, σε μια διαφορετική εκδήλωση με «φαγητό για την ψυχή» και άλλες ιστορίες θαλπωρής

lidl000_2
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η εταιρία καλούσε τον κόσμο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα fylladioprosforasapotalidl.gr και πατώντας το κουμπί «Μοιράσου το καλό!» να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl». Για κάθε κοινοποίηση - «διανομή αγάπης», η Lidl Ελλάς θα προσέφερε 1 ευρώ σε προϊόντα σε ευπαθείς ομάδες, μέσω των Μ.Κ.Ο. «Ανοιχτή Αγκαλιά», «Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής», «Μπορούμε» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
1_2
(από αριστερά) Δέσποινα Κρανίδου (Υπεύθυνη | Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Αρωγής), Γιώργος Καπουτζίδης, Γωγώ Δελογιάννη, Κώστας Γιαννόπουλος (Πρόεδρος | Χαμόγελο του Παιδιού), Βασιλική Αδαμίδου (Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης | Lidl Ελλάς), Γιάννης Σερβετάς, Γιολάντα Βλάχου (Πρόεδρος | Ανοιχτή Αγκαλιά - «Φίλοι Κοινωνικής Παιδιατρικής»)

Με την καμπάνια που διήρκεσε από τις 19 Νοεμβρίου 2019 έως τις 10 Ιανουαρίου 2020, συγκεντρώθηκαν 40.083 διανομές αγάπης, οι οποίες με τη σειρά τους μεταφράστηκαν σε 40.083 ευρώ σε προϊόντα για τους συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη.
2_2
Βασιλική Αδαμίδου (Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης |Lidl Ελλάς)

Κλείσιμο
«Τα περασμένα Χριστούγεννα πήραμε την απόφαση να γίνουμε διανομείς αγάπης και είμαστε πραγματικά υπερήφανοι που χάρη στην πρωτοποριακή αυτή καμπάνια πετύχαμε με το παραπάνω τον στόχο μας. Όμως η προσπάθειά μας για ένα καλύτερο αύριο δεν σταματάει ποτέ, είναι η αδιαπραγμάτευτη αποστολή και η διαχρονική μας δέσμευση απέναντι στην κοινωνία. Μια κοινωνία που πρέπει και τελικά καταφέρνει να έχει ως προτεραιότητά της να μοιράζεται το καλό», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου - Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.
3_3
Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος (Πρόεδρος | «Χαμόγελο του Παιδιού»), Βασιλική Αδαμίδου (Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης |Lidl Ελλάς)

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την παράδοση επιταγών σε εκπροσώπους των οργανισμών από τον Γιώργο Καπουτζίδη, τη Γωγώ Δελογιάννη και τον Γιάννη Σερβετά που είχαν αγκαλιάσει την καμπάνια ως οι πρώτοι «Διανομείς Αγάπης» και κοινωνοί του μηνύματος της Lidl Ελλάς.
4_2
(από αριστερά) Γιάννης Σερβετάς, Μαρία Ρουκούδη (Συνεργάτης Εταιρικής Υπευθυνότητας | Lidl Ελλάς), Γωγώ Δελογιάννη, Γιώργος Καπουτζίδης, Ελένη Σαββίδου (Υπεύθυνη Social Media | Lidl Ελλάς), Σταύρος Σταυρινός (Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων | Lidl Ελλάς)

Για τη Lidl Ελλάς, η βιώσιμη ανάπτυξη προϋποθέτει πάνω απ’ όλα τη βιώσιμη κοινωνία. Γι' αυτό ενσωματώνει πρακτικές υπεύθυνης επιχειρηματικότητας στην καθημερινή λειτουργία της, μέσα από την αλληλεγγύη, τη στήριξη, και την ενδυνάμωση, κυρίως των λιγότερο προνομιούχων συμπολιτών μας, στοχεύοντας στη διαμόρφωση ενός καλύτερου αύριο για όλους.
5_2

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
https://corporate.lidl-hellas.gr/
www.facebook.com/lidlgr/
www.twitter.com/Lidl_Hellas_
www.instagram.com/lidl_hellas
www.linkedin.com/company/lidl-hellas
https://www.youtube.com/user/lidlhellas
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης