Dr. Age: Η ανατρεπτική νέα μάρκα τώρα και στην Κίνα

Dr. Age: Η ανατρεπτική νέα μάρκα τώρα και στην Κίνα

 Η Dr. Age δημιουργεί νέες καταναλωτικές συνήθειες, συνδυάζοντας τα αποτελέσματα της μη επεμβατικής πλαστικής χειρουργικής, με καθημερινές πρακτικές υγείας και wellness

FIRST_photo
H πιο πρωτοποριακή νέα µάρκα στο χώρο της υγείας και οµορφιάς που λανσαρίστηκε στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο το 2019, προετοιμάζεται για την είσοδό της και στην κινεζική αγορά.

Οι δημιουργοί της Dr.Age (O πλαστικός χειρουργός Νίκος Μεταξωτός, MD PhD και o Δημήτρης Κατσαχνιάς, πρόεδρος της AIR Paris) υποστηρίζουν πως οι μάρκες του αύριο δεν θα περιορίζονται αυστηρά σε µία µόνο κατηγορία προϊόντων, αλλά θα προτείνουν µία φιλοσοφία και ένα τρόπο ζωής, που θα καλύπτει ένα µεγάλο φάσµα της καθηµερινής ζωής, της υγείας και του lifestyle.

Η Dr. Age προτείνει προϊόντα περιποίησης προσώπου, συµπληρώµατα διατροφής και υπηρεσίες για πρόσωπο, σώµα και διαχείριση βάρους, µέσα από πρωτοποριακές καµπίνες µη επεµβατικής αισθητικής, τις «The Capsule».

DR_AGE_DK_NM
Κλείσιμο

To λανσάρισμα στην Κίνα

Το λανσάρισμα μίαs μάρκαs στην Κίνα έχει τελικά τις ίδιες δυσκολίες, όπως στην Ολλανδία, το Βέλγιο ή την Ιταλία. Αλλά σε περίπτωση επιτυχίας, το όφελος είναι φυσικά πολύ μεγαλύτερο.

Το γραφείο της Air Paris στη Σανγκάη ανέλαβε το λανσάρισμα της Dr. Age στην Κίνα. Με την πείρα της εταιρείας και την παρουσία της στη Σαγκάη από το 2006, τα δύσκολα βήματα μίας start-up σε μία τεράστια αγορά φαίνονται σχετικά βατά:

Βήμα 1ο : Δημιουργία ονόματος στα κινέζικα: Αυτό επιτρέπει την κατοχύρωση της μάρκας, καθώς και την εύκολη αναζήτησή της από τους καταναλωτές στις διαδικτυακές πλατφόρμες. Το κινέζικο όνομα της μάρκας Dr. Age προφέρεται “ào jī bó shì” που ερμηνεύεται ως «βαθιά γνώση υγείας του δέρματος».

Βήμα 2ο: Επιλογή πλατφορμών πωλήσεων

Οι πωλήσεις μπορούν να ξεκινήσουν αμέσως, μέσω διαδικτυακών πλατφορμών που αποτελούν ένα πολύ μεγάλο μέρος της αγοράς. Η Dr. Age ξεκινά με πωλήσεις «cross border», όπως ονομάζεται η πώληση προϊόντων κατ’ ευθείαν από το εξωτερικό.

Βήμα 3ο: Δημιουργία περιεχομένου επικοινωνίας και προβολής: Η Air Paris, όπως ακριβώς κάνει και για μάρκες σαν την Estee Lauder, την Etro, τη M.A.C., κλπ., θα δημιουργεί καθημερινά, μέσα στις διαδικτυακές πλατφόρμες περιεχόμενο και επικοινωνία για τους καταναλωτές, συνεργασίες με micro-influencers και εκπαίδευση μέσω γιατρών και αισθητικών.

Η Air Paris λέει: «Μία μάρκα πρέπει να προσαρμόζεται στις νέες συνήθειες των καταναλωτών και όχι να περιμένει τους καταναλωτές να αλλάξουν τη ζωή τους για χάρη αυτής».


Ποια είναι η Air Paris


Με γραφεία στη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη και το Παρίσι, η Air Paris του Δημήτρη Κατσαχνιά αναπτύσσει στρατηγική, επικοινωνία και branding για τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο, ενώ παράλληλα δημιουργεί και προωθεί νέες start up, που προτείνουν νέες διεθνείς καταναλωτικές συνήθειες. (www.airparisagency.com).

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης