ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 54εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε τον Ιούλιο

fggv-1

Μεγάλα κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει, κάθε μέρα, το Πάμε Στοίχημα του ΟΠΑΠ. Τον Ιούλιο του 2018, οι παίκτες κέρδισαν περισσότερα από 54 εκατομμύρια ευρώ. Την τελευταία εβδομάδα, από τις 24 Ιουλίου έως τις 31 Ιουλίου 2018, οι παίκτες κέρδισαν περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ. 

Ο νικητής της εβδομάδας, σε πρακτορείο του ΟΠΑΠ, στο Κερατσίνι, επέλεξε το«Ακριβές Σκορ» και το «Σύνολο γκολ»,σε δέκα αγώνες από την πρώτη κατηγορία της Αυστρίας, του Βελγίου, της Δανίας, της Βουλγαρίας, την τρίτη κατηγορία της Γερμανίας, το SuperCupτης Ρωσίας και τα διεθνή φιλικά παιχνίδιακαι κέρδισε 56.468,64 ευρώ.

Στο Πάμε Στοίχημα-Ιπποδρομίες, την Παρασκευή 27 Ιουλίου, στο τετραπλό (σωστή πρόβλεψη των τεσσάρων ίππων με την ακριβή σειρά), της τέταρτης Ελληνικής Ιπποδρομίας, δύο νικητές από τη Νέα Ιωνία και το Παλαιό Φάληρο κέρδισαν από 2.541 ευρώ.

Στο Σύνθετο Δίδυμο (σωστή πρόβλεψη των διδύμων σε δύο συνεχόμενες κούρσες), της τέταρτης Ελληνικής Ιπποδρομίας, δύο νικητές, από το Περιστέρι και το Ρέντη, κέρδισαν από 1.998 ευρώ. Στο Σκορ 4(σωστή πρόβλεψη νικητή σε τέσσερις κούρσες), των Ελληνικών Ιπποδρομιών, δύο νικητές από την Αθήνα και έναςαπό τη Νάξο, κέρδισαν από 2.130 ευρώ και ένας νικητής από την Κέρκυρα κέρδισε 4.260 ευρώ.

Τώρα μπορείς να βρεις το Πάμε Στοίχημα και στο Twitter!

Το νέο https://twitter.com/pamestoixima_gr σου δίνει τη δυνατότητα να ακολουθείς άμεσα όλες τις στοιχηματικές και αθλητικές εξελίξεις γύρω σου και να ενημερώνεσαι για όλα τα τελευταία στοιχηματικά νέα.

Κάνε follow για να είσαι πάντα μέσα στην στοιχηματική και αθλητική επικαιρότητα.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

lazarou_master_class_arthro

Ένα μοναδικό Μasterclass για ψάρια και θαλασσινά με τον Λευτέρη Λαζάρου πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Βαρούλκο. Ο σεφ άνοιξε την κουζίνα του και μοιράστηκε τη γνώση του για τα ψάρια και τη θαλασσινή κουζίνα και έδωσε μαγειρικά tips για αγαπημένα του πιάτα.

public_black_friday_arthro

Το Public, η εταιρεία που έφερε πρώτη τo Black Friday στην Ελλάδα, φέτος σε προσκαλεί να πάρεις τον έλεγχο.

bosch_analytics_arthro

Μια νέα υπηρεσία που αλλάζει τα δεδομένα στην λειτουργία των καταστημάτων λιανικής πώλησης, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα τους.

black-friday_main01

Όλα δείχνουν πως η Black Friday έχει γίνει θεσμός στην ελληνική αγορά, καθώς καταστήματα και αγοραστικό κοινό έχουν αγκαλιάσει την ημέρα αυτή.

4