Η L'Oréal επιταχύνει το μετασχηματισμό της το 2017

loreal

Θετική πορεία στη βιώσιμη καινοτομία και στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, καταγράφει η έκθεση της L'Oréal που δόθηκε στη δημοσιότητα και αφορά στο πρόγραμμα βιωσιμότητας της εταιρείας για το 2017

Θετική πορεία στη βιώσιμη καινοτομία και στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, καταγράφει η έκθεση της L'Oréal που δόθηκε στη δημοσιότητα και αφορά στο πρόγραμμα βιωσιμότητας της εταιρείας για το 2017.

«Το 2017, δείξαμε για άλλη μια φορά ότι η οικονομική επιτυχία και οι περιβαλλοντικές επιδόσεις συμβαδίζουν» αναφέρει η Alexandra Palt, Chief Corporate Responsibility Officer του Ομίλου, τονίζοντας ότι «η υπεύθυνη ανάπτυξη δεν είναι απλώς εφικτή αλλά αναγκαία και ότι η βιωσιμότητα διαμορφώνει ένα επιθυμητό μέλλον για όλους.

Το εργαλείο αξιολόγησης SPOT: ένα μοναδικό εργαλείο στη βιομηχανία της ομορφιάς

Το 2017, η L'Oréal εφάρμοσε το Εργαλείο Βιώσιμης Βελτιστοποίησης των Προϊόντων (Sustainable Product Optimisation Tool - SPOT) σε όλες τις μάρκες της. Το SPOT είναι ένα μοναδικό εργαλείο στη βιομηχανία της ομορφιάς. Από το 2014, οι ομάδες της L'Oréal, με την υποστήριξη διεθνών εμπειρογνωμόνων, εργάστηκαν για να αναπτύξουν μια μεθοδολογία αυτού του εργαλείου με σκοπό να μετρήσουν όλες τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις ενός καλλυντικού προϊόντος και να ανακαλύψουν τρόπους βελτίωσης. Επίσης το SPOT, είναι βασικό για την επίτευξη των στόχων της L'Oréal όσον αφορά στη βελτίωση του κοινωνικού ή περιβαλλοντικού προφίλ των νέων προϊόντων κατά 100% μέχρι το 2020. Το SPOT χρησιμοποιήθηκε το 2017 για την αξιολόγηση 100% των νέων ή επανασχεδιασμένων προϊόντων και είχε ως αποτέλεσμα το 76% των προϊόντων που λανσαρίστηκαν την ίδια χρονιά να έχουν βελτιωθεί.

ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ_ΒΙΩΣΙΜΑ_2



Μια αναγνωρισμένη απόδοση χαμηλών εκπομπών άνθρακα

Το 2017, η L'Oréal μείωσε κατά 73% σε απόλυτες τιμές τις εκπομπές άνθρακα των εγκαταστάσεων και των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, αυξάνοντας παράλληλα τον όγκο παραγωγής της κατά 33% την ίδια περίοδο. Επιπρόσθετα, μέχρι το τέλος του 2017, 24 από τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις του Ομίλου, πέτυχαν ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές άνθρακα.

Αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα αναγνωρίστηκε από το CDP. Το 2017, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η L’Oréal διακρίθηκε με την υψηλότερη βαθμολογία Α+++ από τον φορέα Carbon Disclosure Project σε τρεις βασικούς άξονες: κλιματική προσταστία, βιώσιμη διαχείριση του νερού και προστασίας των δασών από την αποψίλωση. Ο Όμιλος L’Oreal ήταν μία από τις δύο εταιρείες που έλαβααν τη βαθμολογία Α+++ - και η μόνη Γαλλική εταιρεία - ανάμεσα στις 3.000 συνολικά που αξιολογήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η απόδοση της L'Oréal επισημάνθηκε επίσης από την Αμερικανική έκδοση Newsweek. Η L'Oréal κατέλαβε την κορυφαία θέση στην Πράσινη Κατάταξη του 2017 (2017 Green Ranking) με βαθμολογία 89,9%, την καλύτερη βαθμολογία ανάμεσα σε 500 εταιρείες παγκοσμίως.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΜΕ_ΒΙΩΣΙΜΑ_1

Η L'Oréal ανανεώνει τη φιλοδοξία της για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής με την Πρωτοβουλία Science Based Targets.

Στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Science Based Targets, η L'Oréal έχει αναλάβει νέες δεσμεύσεις έως το 2030 με σκοπό να καταπολεμήσει την κλιματική αλλαγή και να μειώσει το αποτύπωμά της σχετικά με τις εκπομπές άνθρακα. Ο στόχος της L'Oréal είναι να μειωθούν κατά 25% σε απόλυτες τιμές, σε σχέση με το 2016, όλες οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, δηλαδή, όλες εκείνες που εκπέμπονται άμεσα από την L'Oréal, καθώς και εκείνες που παράγονται έμμεσα. Για παράδειγμα, αυτές που εκπέμπονται μέσω των δραστηριοτήτων των προμηθευτών της, ή μέσω της χρήσης των προϊόντων της από τους καταναλωτές.

paragoume-viosima
kainotomoume-viosima
zoume-viosima
viosima1





ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

huawei_advertorial

H Huawei ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον Όμιλο OTE για την αναβάθμιση του δικτύου Fixed Broadband, με τη λύση SuperVector. Η λύση αυτή δίνει τη δυνατότητα κατασκευής ευρυζωνικού δικτύου υπερ-υψηλών ταχυτήτων, έως 200Mbps.

responsible01

Με τρεις δράσεις καθαρισμού σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Μυτιλήνη, οι εργαζόμενοι της Pernod Ricard Hellas συμμετείχαν και πάλι δυναμικά στην ετήσια  εθελοντική κινητοποίηση του Ομίλου PernodRicard σε όλον τον κόσμο

opap_advertorial_geniko

Κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει καθημερινά το ΣΚΡΑΤΣ. Την προηγούμενη εβδομάδα, από τις 11 έως και τις 17 Ιουνίου 2018, το ΣΚΡΑΤΣ μοίρασε συνολικά 2.950.933 ευρώ. Μεταξύ των νικητών ήταν και τρεις τυχεροί παίκτες που κέρδισαν από 10.000 ευρώ ο καθένας, στα παιχνίδια «Τύχη Βροχή», «Κέρδη Χ5» και Καρό της Τύχης».