Όμιλος Εστίασης της Vivartia: Έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και στρατηγικές συνεργασίες

Όμιλος Εστίασης της Vivartia: Έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και στρατηγικές συνεργασίες

Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia, ο μεγαλύτερος ελληνικός όμιλος εστίασης, συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου για συνεχή ανάπτυξη και ενδυνάμωση των σημάτων του, δίνοντας έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος, ενώ παράλληλα εστιάζει στη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών εντός και εκτός Ελλάδας.

O Όμιλος προχώρησε κατά το 2017 στη δημιουργία και ανακαίνιση 59 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, εκ των οποίων τα 48 βρίσκονται σε περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση και σε αγορές άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, όπως αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα, πλοία και Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.).

Πιο συγκεκριμένα, το 2017 συνεχίστηκε η επέκταση του δικτύου σε κομβικά σημεία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το άνοιγμα του καταστήματος FlocafeEspressoRoom, στον εμβληματικό Πύργο Κηφισιάς και σε νησιά με αυξημένη τουριστική κίνηση, όπως το νέο Goody’sBurgerHouse στη Μύκονο ή το νέο everest στη Ζάκυνθο. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της αξιοποίησης νέων ευκαιριών, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartiaισχυροποίησε την παρουσία του σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, δημιουργώντας καταστήματα σε 4 νέα ΣΕΑ το Δεκέμβρη 2017, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση επιπλέον σημείων σε άλλα 4 ΣΕΑ, μέχρι το τέλος του 1ου τριμήνου του 2018. Με την ολοκλήρωση των νέων σημείων, ο Όμιλος αποκτά συνολική παρουσία σε 26 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, με 14 OlympusPlaza/everest και 12 Goody’sBurgerHouse/FlocafeEspressoRoom, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο τμήμα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας.



Σημαντική επιχειρησιακή προτεραιότητα για τον Όμιλο αποτελεί η δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και η υπεραξία που απορρέει από αυτές. Το 2017 ο Όμιλος Εστίασης προχώρησε στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών (SSP) και παράλληλα στη σύναψη νέων με στρατηγικούς εταίρους (Fraport, AUTOGRILL) με εμπειρία και τεχνογνωσία σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας επιπλέον ευκαιρίες διείσδυσης σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού. Στο πλαίσιο αυτών των συνεργασιών, ο Όμιλος συμβάλλει στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων με νέα δυναμικά και καινοτόμα concepts, όπως το Megusto, το JuiceBox και τα VintageFoodTrucks. Ειδικότερα, στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ο Όμιλος θα ενισχύσει την παρουσία του, με τα σήματα Goody’sBurgerHouse και Megusto, καθώς και με τα νέα It’sallGreek και StreetFood. 



Οι στρατηγικές συνεργασίες συνεχίζονται και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπως το Smart Park, στο οποίο ο Όμιλος έχει παρουσία με FlocafeEspressoRoom και στο McArthurGlen, με εστιατόριο LaPasteria, ενώ στις αρχές του 2018 αναμένεται το άνοιγμα του νέου conceptIt’sallGreek. Μέρος της στρατηγικής του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, αποτελεί η διερεύνηση νέων πεδίων και η διείσδυση σε νέες αγορές. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η συμφωνία με το FORKY, το γνωστό brand διανομής έτοιμου φαγητού, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο 1ο τρίμηνο του 2018.



Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας σήμερα παρουσία σε 11 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Μεγάλη Βρετανία, Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με τα σήματα Goody’sBurgerHouse και FlocafeEspressoRoom.  



Ο κ Ανδρέας Τσουκάλης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε σχετικά: «Παρά τις δυσκολίες, ο Όμιλος,αποφασίζει να μην υιοθετήσει τη συρρίκνωση και την εσωστρέφεια ως στρατηγικές επιλογές. Πιστεύοντας ακράδαντα στην επιχειρηματική δυναμική της χώρας, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα επιλέγοντας κομβικά σημεία στρατηγικής σημασίας. Η έμφαση και στόχευση του Ομίλου σε τουριστικές περιοχές απορρέει από την πεποίθηση ότι η αγορά της εστίασης μαζί με την τουριστική βιομηχανία, δύναται να αποτελέσουν σημαντική εισοδηματική πηγή για τη χώρα αλλά και μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας.»

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

acs_main01

Στηρίζοντας τις μεγάλες συναντήσεις της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ACS θα δώσει το παρόν ως Main Sponsor στην τριήμερη έκθεση eShops Expo, που θα λάβει χώρο στο Μετρό Συντάγματος (Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων) στις 26-28 Απριλίου 2018, και στην οποία η εταιρεία θα συμμετέχει με εκθεσιακό περίπτερο για την ενημέρωση των επισκεπτών.

iek_alfa

Μια μείζονος σημασίας Εσπερίδα Ναυτιλιακών με θέμα «Ο ρόλος του λιμανιού στις τοπικές κοινωνίες» και ελεύθερη είσοδο, διοργανώνει το ΙΕΚ ΑΛΦΑ Πειραιά, την Τρίτη 17 Απριλίου και ώρα 17.30, στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά (Λουδοβίκου 1).

ellinika-petrelaia_main01

Για δέκατη συνεχή χρονιά ο Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ απέδειξε εμπράκτως και εφέτος τη στήριξή του στους νέους,επιβραβεύοντας με επαίνους που συνοδεύονταν από χρηματικά έπαθλα περισσότερους από 240 Αριστούχους φοιτητές για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά την Ακαδημαϊκή χρονιά 2017-2018.