Αναγνώριση Φωνής και Ψηφιακές Προσωπικές Βοηθοί
Αναγνώριση Φωνής και Ψηφιακές Προσωπικές Βοηθοί
Όταν, πριν μερικά χρόνια,πρωτοεμφανίστηκε η αναγνώριση φωνής σε καταναλωτικά προϊόντα, φαινόταν λίγο περίεργο να μιλάς σε μια συσκευή.
Έχουμε συνηθίσει να μιλάμε σε ανθρώπους και το να μιλάμε σε μια συσκευή μας έφερνε αμηχανία. Η ευκολία όμως που προσέφερε σε ορισμένες περιπτώσεις, μας έκανε να ξεπεράσουμε αυτήν την αμηχανία. Έτσι, αρχίσαμε να λέμε διεύθυνση και αριθμό σε έναν πλοηγό Destinator, ώστενα οδηγηθούμε με ασφάλεια στον προορισμό μας, χωρίς να χαθούμε.
Η τελευταία δεκαετία καθιέρωσε τη χρήση Smartphones,η οποία συνοδεύτηκε από την εμφάνιση των ψηφιακών προσωπικών βοηθών, όπως η Siriτης Apple, η Cortanaτης Microsoft, καιτο GoogleNowτης Google.Και ενώ αυτά συνέβαιναν στην Καλιφόρνια, η Ελλάδα είχε ήδη από το 2004 τη δική της ψηφιακή βοηθό, τη MAICτης MLSμε καθαρόαιμη ελληνική τεχνολογία.
Καθώς οι χρήστες αρχίζουν να εξοικειώνονται με το να συνομιλούν με τις συσκευές τους, η χρήση των ψηφιακών βοηθών αυξάνεται. Ενδεικτικά στις ΗΠΑ τις χρησιμοποιούν 1 στους 4 κατόχους Smartphones, στην Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο 1 στους 5 και στην Ιταλία 2 στους 5. Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι η αύξηση της χρήσης των ψηφιακών βοηθών,θα συνεχιστεί,ειδικά στους millennialsόπου προβλέψεις δείχνουν ότι θα φτάσει στο 40% το 2019 (Πηγή: Έρευνα KantarWorldPanel,2017).
Στην Ελλάδα, φαίνεται ότι είμαστε πιο «ομιλητικοί» και ξεπερνάμε ακόμα και τους Ιταλούς γείτονές μας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της MLS,2 στους 3 χρήστες συσκευών MLS, χρησιμοποιούν τη MAIC κατά μέσο όρο 20 φορές το μήνα, κάτι που μεταφράζεται σε 1,66 εκατομμύρια χρήσεις της MAICτο μήνα(Πηγή: Firebase).
Η τελευταία δεκαετία καθιέρωσε τη χρήση Smartphones,η οποία συνοδεύτηκε από την εμφάνιση των ψηφιακών προσωπικών βοηθών, όπως η Siriτης Apple, η Cortanaτης Microsoft, καιτο GoogleNowτης Google.Και ενώ αυτά συνέβαιναν στην Καλιφόρνια, η Ελλάδα είχε ήδη από το 2004 τη δική της ψηφιακή βοηθό, τη MAICτης MLSμε καθαρόαιμη ελληνική τεχνολογία.
Καθώς οι χρήστες αρχίζουν να εξοικειώνονται με το να συνομιλούν με τις συσκευές τους, η χρήση των ψηφιακών βοηθών αυξάνεται. Ενδεικτικά στις ΗΠΑ τις χρησιμοποιούν 1 στους 4 κατόχους Smartphones, στην Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο 1 στους 5 και στην Ιταλία 2 στους 5. Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι η αύξηση της χρήσης των ψηφιακών βοηθών,θα συνεχιστεί,ειδικά στους millennialsόπου προβλέψεις δείχνουν ότι θα φτάσει στο 40% το 2019 (Πηγή: Έρευνα KantarWorldPanel,2017).
Στην Ελλάδα, φαίνεται ότι είμαστε πιο «ομιλητικοί» και ξεπερνάμε ακόμα και τους Ιταλούς γείτονές μας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της MLS,2 στους 3 χρήστες συσκευών MLS, χρησιμοποιούν τη MAIC κατά μέσο όρο 20 φορές το μήνα, κάτι που μεταφράζεται σε 1,66 εκατομμύρια χρήσεις της MAICτο μήνα(Πηγή: Firebase).
Προφανώς η ελληνική MAIC κάνει κάτι καλύτερα από τις υπόλοιπες ψηφιακές βοηθούςκαι για αυτό η χρήση της είναι πολύ μεγαλύτερη. Οι χρήστες της MAIC προτιμούν συχνότερα να χρησιμοποιούν τη φωνή τους για να κάνουν κλήσεις (Talk&Call), να στέλνουν μηνύματα (Talk&SMS), να αναζητούν τραγούδια ή βίντεο στο Youtube (Talk&WatchforYoutube), νααναζητούν πληροφορίες στοInternet(Talk&Search), να ψάχνουν στην εγκυκλοπαίδεια (MLSPedia), νααναζητούν τα κοντινότερα φαρμακεία, βενζινάδικα, εστιατόρια ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος, και - αν χρειάζεται - να πλοηγούνται σε αυτά (Πηγή: Firebase).
Η MAICείναι αποτέλεσμα έρευνας και ανάπτυξης της ελληνικής ερευνητικής ομάδας της MLS τα τελευταία 15 χρόνια στην αναγνώριση φωνής και στην τεχνητή νοημοσύνη, και γίνεται συνεχώς εξυπνότερη με την όλο και αυξανόμενη χρήση της.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα