Η ελληνική Warply στην αγορά της Ινδίας

Η ελληνική Warply στην αγορά της Ινδίας

Στόχος η περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές του εξωτερικού

Η ελληνική Warply στην αγορά της Ινδίας
Η Warply, η ελληνική, πρωτοπόρος start-up με εξειδίκευση στο mobile marketing και mobile CRM, επεκτείνεται δυναμικά σε νέες αγορές στο εξωτερικό, με πρώτο σταθμό στην Ασία την αγορά της Ινδίας, όπου μόλις ξεκίνησε τη λειτουργία της, κάτω από την επωνυμία “abdy”. 

Με το λανσάρισμα της “adby” η Warply εισέρχεται – πρώτη - στην ταχύτητα αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας, παρέχοντας την πλατφόρμα “Warply Engage 2.0” και όλες τις mobile υπηρεσίες της. Όλες τις κινήσεις ανάπτυξης και επέκτασης της Warply γίνονται με ίδια κεφάλαια. Για την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία επικεντρώνεται στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές του εξωτερικού, με στόχο το 20% του συνολικού της τζίρου να έρχεται από εκεί.

Επιπρόσθετα, στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η αναβάθμιση των υπηρεσιών της μέσω της ενίσχυση του premium διαφημιστικού δικτύου της σε κινητά τηλέφωνα “Warply Ad Network”. Ειδικό βάρος δίνεται και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με έμφαση στο κομμάτι των in-store analytics, τα mobile payments και στο data brokerage.  

«Αναλύσαμε αρκετές αγορές και καταλήξαμε στην Ινδία, μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη χώρα στο κομμάτι του mobile – οι πωλήσεις των smartphones το 2014 διπλασιάστηκαν, αγγίζοντας τα 364 εκατομμύρια. Σημαντικό ρόλο στην απόφασή μας, έπαιξε επίσης και η ομάδα συνεργατών. Η στρατηγική μας ήταν να βρούμε μια δυνατή ομάδα συνεργατών εκεί, που να μας ενώνει το ίδιο όραμα και το πάθος για καινοτομία», σχολίασε ο  Γιάννης Δοξαράς, ιδρυτής και CEO της Warply.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης