Miu Miu, άνοιξε Chanel γιατί ο Καρλ Λάγκερφελντ είναι χρόνια στην δουλειά και ξέρει καλύτερα από κάθε social media manager να κάνει buzz, Isabel Marant, Maison Valentino, σύσσωμη οικογενειακή φωτογράφιση για την καμπάνια Omega, Off White, SAINT LAURENT, Versace, Moschino, Prada, Fendi (φυσικά άνοιξε το σόου γιατί Καρλ ράβει και δένει #κυριολεκτικά), Burberry, Coach, Fenty X Puma (δηλαδή την σειρά της Ριάνα).
Το ντεμπούτο της κόρης της Σίντι Κρόφορντ στις fashion weeks είναι το όνειρο φτασμένων μοντέλων που έχουν σπάσει τακούνι και βγάλει κάλο περπατώντας στα στενά του Μιλάνου από casting σε casting. Ο νεποτισμός είναι μέρος της κουλτούρας του κόσμου της μόδας. Τον επικροτούν.
Το 16χρονο μοντέλο όταν έκλεινε τα δέκα ήταν το πρόσωπο της παιδικής σειράς της Ντονατέλα Βερσάτσε. Στα 13 της έγινε θέμα στα περισσότερα γυναικεία sites επειδή υπόγραψε το συμβόλαιο της με το πρακτορείο IMG (μόνο πρωτοκλασάτες βάζει στην οικογένεια του) .
Το mini mi της Σίντι έχει κάνει ήδη εξώφυλλο στην γαλλική Vogue μαζί με την μητέρα της με φωτογράφο τον Μάριο Τεστίνο. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το θαυματουργό γενετικό υλικό των ορίτζιναλ supers είναι αξιέπαινο αλλά η Καία έχει κάνει σε χρόνο ρεκόρ φωτογραφήσεις σε LOVE(με στυλίστα το δικό μας παιδί Panos Yiapanis και φωτογράφο την Κένταλ Τζένερ), POP, Interview, CR Fashion Book, Teen Vogue με τους κορυφαίους Πατρίκ Ντεμαρσελιέ, Μπρους Γουέμπερ και Ντέιβιντ Σιμς και έγινε το πρόσωπο του αρώματος Daisy του Marc Jacobs. Καθόλου τυχαίο.