Θεοδωράκης: Δείτε τη νέα καμπάνια του που στοχεύει στη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στις κάλπες

Θεοδωράκης: Δείτε τη νέα καμπάνια του που στοχεύει στη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στις κάλπες

Ο επικεφαλής του Ποταμιού ξενικά καινούργια ιντερνετική καμπάνια στην οποία δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα του, αλλά γίνεται ένα παιχνίδι με τον αριθμό 12 σε διάφορες εκδοχές και καταλήγει στο σύνθημα: «Σκέφτομαι, Αποφασίζω, Ψηφίζω»

Θεοδωράκης: Δείτε τη νέα καμπάνια του που στοχεύει στη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στις κάλπες
Στη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή των πολιτών στις κάλπες του Νοεμβρίου για την εκλογή ηγέτη στον νέο φορέα στοχεύει ο Σταύρος Θεοδωράκης και προς αυτή την κατεύθυνση στρέφει πλέον την κααμπάνια που κάνει.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο επικεφαλής του Ποταμιού στις προεκλογικές εξορμήσεις που έκανε την τελευταία εβδομάδα στη Λάρισα και στα Γιάννενα τόνιζε σε κάθε ευκαιρία τη μεγάλη αξία της συμμετοχής.

Είναι μια επιλογή που όπως λένε συνεργάτες του σχετίζεται με το γεγονός ότι ακροατήριο ήταν άνθρωποι που δεν είχαν πάει για να τον χειροκροτήσουν αλλά είχαν πάει επιφυλακτικοί για να ακούσουν τι λέει, να μάθουν και να αποφασίσουν. Άνθρωποι που προέρχονται κυρίως από τη μεγάλη δεξαμενή του ΠΑΣΟΚ.

Παράλληλα, για να το πετύχει αυτό, ο Σταύρος Θεοδωράκης έχει βάλει έναν στόχο: να πείθει δημάρχους και περιφερειάρχες, ακόμα και δεν προέρχονται από τον χώρο, να βγαίνουν μαζί του στα μικρόφωνα και τις κάμερες και να λένε ότι είναι πολύ σημαντικό θέμα η συμμετοχή του κόσμου στις εκλογές για την ηγεσία του νέου προοδευτικού φορέα.

Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις του δήμαρχου Λάρισας Α. Καλογιάννη (που στηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ) και του περιφερειάρχη Ηπείρου Α. Καχριμάνη (που στηρίζεται από τη Νέα Δημοκρατία) που δήλωσαν ότι είναι πολύ σημαντικό να μετέχουν οι πολίτες στην διαδικασία.
Κλείσιμο

Αλλά ο Σταύρος Θεοδωράκης δεν σταματάει εκεί, ξεκινάει γι' αυτό το Σαββατοκύριακο μια μεγάλη ιντερνετική καμπάνια. Σε αυτή δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα του, έχει ως μοναδικό στόχο να προσελκύσει τους πολίτες για να έρθουν να ψηφίσουν στις 12 Νοεμβρίου.

Στην καμπάνια γίνεται ένα παιχνίδι με τον αριθμό 12 σε διάφορες εκδοχές και καταλήγει στο σύνθημα: «Σκέφτομαι, Αποφασίζω, Ψηφίζω».












Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης