PROTOTHEMA

Οικονομία

Yπ. Ναυτιλίας

Νέα μέτρα για την προσέλκυση πλοίων στην ελληνική σημαία

Νέα μέτρα για την προσέλκυση πλοίων στην ελληνική σημαία

Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής, έχει αποφασίσει τη λήψη μέτρων για την ενίσχυση του ελληνικού νηολογίου

Η ελληνόκτητη ναυτιλία μπορεί να είναι παγκόσμια δύναμη αλλά υπάρχει το εξής οξύμωρο. Ενώ ο στόλος της αριθμεί πάνω από 4.000 πλοία άνω των 1.000 τόνων μόνο 750 είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο.

Ο υπουργός Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής, έχει αποφασίσει τη λήψη μέτρων για την ενίσχυση του ελληνικού νηολογίου.

«Θέλουμε να διατηρήσουμε την ποιότητα της ελληνικής σημαίας και συνάμα να την ενισχύσουμε. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε 5.000 ελληνόκτητα πλοία και στην ελληνική σημαία να είναι μόνο 750. Πρέπει να το συζητήσουμε με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών» επισημαίνει ο ΥΝΑ.

Προς την κατεύθυνση της λήψης μέτρων για να γίνει πιο ελκυστικό το ελληνικό νηολόγιο ετοιμάζονται αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο:

«Ένα από τα μέτρα που θα λάβουμε για να προσελκύσουμε πλοία στο ελληνικό νηολόγιο είναι η μείωση του ποσοστού 51% στην εγκριτική. Τώρα για να γραφτεί ένα πλοίο στην ελληνική σημαία θα πρέπει το 51% να είναι ελληνική πλοιοκτησία. Αυτό το καταργούμε. Επίσης, θα μπορεί να εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο και πλοίο που αγοράζεται με λίζινγκ κάτι που δεν ίσχυε έως τώρα» τονίζει ο Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney

 
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Μαύρα11/08/201710:38

ΜΑΥΡΑ, μαύρα, μαύρα, μαύρα, ΚΡΑΤΙΚΗ_ΜΑΦΙΑ, ΚΡΑΤΙΚΗ_ΜΑΦΙΑ. Πληρώνετε τα υπόλοιπα_ΚΟΡΟΙΔΑ φόρους και λουκέτα για 10 αποδείξεις. Τα ΜΗ ελεγχόμενα ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ τους έχουν μέσα τους ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΑΥΡΑ

Απάντηση
Περι σημαίας11/08/201709:19

Ας καταλάβουμε οτι η Ελληνική σημαία στα πλοια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ (περαν φυσικά του "ζητήματος τιμής"). Αυτό που έχει σημασία για την Ελληνική οικονομία ειναι απο που γίνεται η διαχείριση των πλοίων (γιατι εφόσον γίνεται στην Ελλάδα απασχολούν προσωπικό στα γραφεία) και εαν απασχολούν Ελληνες ναυτικούς, που μπορεί μια εταιρεία να τους απασχολεί ανεξαρτήτως σημαίας (να σημειωθεί εδώ οτι ειναι ΠΟΛΛΕΣ οι εταιρείες που ΘΕΛΟΥΝ Ελληνες ναυτικούς και δε βρίσκουν, γιατι πλεον το επαγγελμα του ναυτικού δεν προτιμάται, με αποτέλεσμα οι καλοι Ελληνες αξιωματικοί να ειναι δυσεύρετοι κι ετσι ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ οι εταιρείες και πανε σε ξενα πληρώματα). Σε οτι αφορά το -ελάσσωνος σημασίας- θέμα της φορολογίας, πλέον ειτε εχει κανεις Ελληνική σημαία είτε οχι, πληρώνει φόρο τονάζ στο Ελληνικό κράτος -καθώς και εθελοντική εισφορά. Ενας ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟΣ λόγος που οι εφοπλιστές δεν επιλέγουν την Ελλ. σημαία όμως ειναι τα θέματα γραφειοκρατίας που αντιμετωπίζει κανεις: ενω σε σημαίες οπως η Λιβερία ή τα Ν. Μάρσαλ μπορεις πχ να βγάζεις πιστοποιητικα ακόμη και μέσω διαδικτύου, κατι τέτοιο απέχει παρα σάγκας στο δικό μας ...ΥΕΝ.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία