Καταπλέει στον Πειραιά ο γίγας MSC

Καταπλέει στον Πειραιά ο γίγας MSC

Στο λιμάνι του Πειραιά αναμένεται να καταπλεύσει τις επόμενες ημέρες το  νεότευκτο, MSC DANIELLA μήκους 365 μέτρων και χωρητικότητας 14.000 εμπορευματοκιβωτίων.

Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, και το μεγαλύτερο πλοίο που θα προσεγγίσει και θα εξυπηρετηθεί από Ελληνικό λιμάνι μέχρι σήμερα.

Μάλιστα την προσεχή Δευτέρα πελάτες της εταιρείας αλλά και εκπρόσωποι

Καταπλέει στον Πειραιά ο γίγας MSC

Στο λιμάνι του Πειραιά αναμένεται να καταπλεύσει τις επόμενες ημέρες το  νεότευκτο, MSC DANIELLA μήκους 365 μέτρων και χωρητικότητας 14.000 εμπορευματοκιβωτίων.

Κλείσιμο

Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, και το μεγαλύτερο πλοίο που θα προσεγγίσει και θα εξυπηρετηθεί από Ελληνικό λιμάνι μέχρι σήμερα.

Μάλιστα την προσεχή Δευτέρα πελάτες της εταιρείας αλλά και εκπρόσωποι των ΜΜΕ θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν το πλοίο.

Ο κατάπλους του πλοίου έρχεται σε μία εποχή που η MSC, που είναι ο μεγαλύτερος πελάτης του ΟΛΠ έως το 2012,  έθεσε θέμα ανταγωνισμού.  Όταν ο Χρήστος Αλογοσκούφης, αδελφός του υπουργού Οικονομικών, εμπορικός διευθυντής της MSC και ένα από τα ισχυρότατα στελέχη της εταιρείας πήρε τον λόγο ήταν πιεστικός.

Τα ερωτήματα που έχουν τεθεί έκαναν κάποιους να ξεροκαταπιούν:

1.   Πως θα εξασφαλίζεται η διακριτική και εμπιστευτική αντιμετώπιση των εμπορικών πληροφοριών στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων τις οποίες θα διαχειρίζεται η Cosco Pacific αφού είναι θυγατρική του ομίλου Cosco η οποία έχει και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων;

2. Πως θα εξασφαλισθεί η ίση μεταχείριση και δεν θα έχει πλεονέκτημα η Cosco ως πλοιοκτήτρια εταιρεία;

Η αίσθηση που δημιουργήθηκε  είναι ότι ανησυχεί η MSC Γενεύης για την επόμενη ημέρα στο λιμάνι και κάνει και τους ...άλλους να ανησυχούν για το αν θα παραμείνει στο λιμάνι του Πειραιά μετά το 2012 που λήγει η σύμβασή της.

Για το θέμα του ανταγωνισμού ο Αγγελος Καρακώστας, εκπρόσωπος της Cosco  τόνισε ότι η Cosco Pacific Ltd επένδυσε στον Πειραιά με στόχο να προσελκύσει νέα φορτία και νέες ναυτιλιακές εταιρείες και όχι για να εξυπηρετήσει αποκλειστικά τις ανάγκες της Cosco Shipping.

Όσο αφορά στον κατάπλου του νεότευκτου πλοίου η MSC σε ανακοίνωσή της επισημαίνει:

«H MSC επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά την προσήλωσή της στην Ελληνική αγορά, με χαρά ανακοινώνει την αναβάθμιση της απευθείας γραμμής της από την Άπω Ανατολή προς το λιμάνι του Πειραιά με την προσθήκη νέων λιμανιών και πλοίων. Η δυναμικότητος 7 πλοίων χωρητικότητας 5.500 teu το κάθε ένα, γραμμή PHOENIX, που μέχρι σήμερα εξυπηρετούσε τον Πειραιά, αντικαθίσταται με την δυναμικότητος 9 πλοίων χωρητικότητας 9500 – 11500 teu το κάθε ένα, γραμμή JADE.»

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης