PROTOTHEMA

Car + Speed

Mε 120 άλογα και χαμηλή κατανάλωση

Test: Suzuki SX4 S-Cross 1,6 diesel AllGrip

Test: Suzuki SX4 S-Cross 1,6 diesel AllGrip

H Suzuki ανανεώνει το best seller crossover της σε εμφάνιση και γκάμα κινητήρων. Δοκιμάζουμε την τετρακίνητη έκδοση του SX4 S-Cross με το ντίζελ μοτέρ των 120 ίππων.

Το ανανεωμένο Suzuki SX4 S-Cross άλλαξε αρκετά στο εμπρόσθιο τμήμα του, αποκτώντας μια νέα χρωμιωμένη γρίλια, νέα φώτα με λαμπτήρες ημέρας LED, αλλά και επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα ελαφρώς διαφοροποιημένα φανάρια, ενώ υπάρχουν και νέα σχέδια τροχών 17 ιντσών. Έτσι, συνολικά το μοντέλο απέκτησε ακόμη πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση και ξεχωριστό χαρακτήρα.



 

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με την παρουσία της νέας οθόνης αφής 7 ιντσών (προέρχεται από το Vitara) στο κέντρο της κονσόλας, ενώ υπάρχει περισσότερο χρώμιο στις επενδύσεις, αλλά και υλικά με βελτιώσεις στο πεδίο της απτής ποιότητας. Σε επίπεδο χώρων το μοντέλο είναι άνετο για τη μεταφορά ακόμη και 5 επιβατών. Επίσης, ακόμα και άτομα με ύψος μεγαλύτερο από το μέσο όρο δεν θα συναντήσουν προβλήματα με τον αέρα για τα κεφάλια και τα γόνατα.

Τ

ο αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα της εταιρείας με τους 120 ίππους και τα 320 Nm. Το εν λόγω μοτέρ, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αποτελεί το ιδανικό πακέτο σε κάθε είδους εξόρμηση: ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές κατά την κίνηση στην πόλη και αρκετή δύναμη για off road κίνηση ή στον αυτοκινητόδρομο. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς το ιαπωνικό μοντέλο κερδίζει πόντους σε κάθε τερέν.

Η άνεση της ανάρτησης είναι αρκετά καλή στις εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ αν θελήσεις να κινηθείς σε σβέλτους ρυθμούς η τετρακίνηση AllGrip θα σου εξασφαλίσει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης (θα θέλαμε κάπως καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης). Τέλος, σημειώνουμε ότι ο χειρισμός της αυτόματης μόνιμης τετρακίνησης γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα και περιλαμβάνει 4 προγράμματα λειτουργίας: Auto για εξοικονόμηση καυσίμου,  Sport για πιο δυναμική οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους, Snow για κίνηση σε έδαφος με πάγο, χιόνι ή λάσπη και Lock για πέρασμα από δύσκολα σημεία.


 
Η τιμή εκκίνησης για το τετρακίνητο diesel Suzuki SX4 S-Cross τοποθετείται στα 25.460 ευρώ, με τη λίστα του βασικού εξοπλισμού να είναι πλήρες σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας.

 ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
 Κινητήρας: 1.598 cc, τετρακύλινδρος
Ισχύς: 120 PS/3.750 rpm
Ροπή: 32kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 13 sec
Μεικτή κατανάλωση (l/100 km): 6,1 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 114 gr/km
Βάρος: 1.335kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.300/1.785/1.580 mm
Χώρος αποσκευών: 430 lt
Απόσταση από το έδαφος: 180 mm
Τιμή: 25.460€
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

NICK18/10/201712:28

Ποιό περιμένουν να ανταγωνιστουν με αυτη την τιμή? μάλλον είναι εκτος τόπυ και χρόνου

Απάντηση
Απορία18/10/201710:16

Ο σχεδιαστής αυτής της ''μουτσούνας'' κυκλοφορεί ελεύθερος;Δηλαδή έλεος,πονάνε τα μάτια μας.

Απάντηση
γ-ελλάς18/10/201703:33

Η σχεδίαση είναι θέμα γούστου. Μπορεί να αρέσει μπορεί και όχι. Ο κινητήρας όντως της fiat είναι διαμάντι. Δεν είναι τυχαία η επιλογή της συνεργασίας τηs suzuki με τους ιταλούς οι οποίοι παρεμπιπτόντως όταν έβγαζαν μικρούς πετρελαιοκινητήρες στον ανταγωνισμό έτρωγαν βελανίδια. Μάλλον είναι βόδια οι ιάπωνες όχι σαν τους ειδήμονες ελληνάρες. Δεν είναι από τους πιο αθόρυβους κινητήρες όπως πχ ο αντίστοιχος της honda, αλλά έχει κορυφαία ροπή (32 κιλά) όσο φορτωμένο και να είναι βγάζει αέρα την προσπέραση και για να περάσεις στο δικίνητο τα 5,5 λίτρα θέλει πραγματικά προσπάθεια. Κατά τα άλλα είναι καθαρό γιαπωνεζάκι σε ποιότητα και αντοχή καμία σχέση με γερμανικό κουβά. Η γνώμες είναι σεβαστές αλλά ακόμη και τα πρώτα sx4 που είχαν βγεί συνεχίζουν να έχουν μεταπωλητική αξία στην αγορά. Γιατί άραγε?

Απάντηση
Φιατ18/10/201711:37

Ο κινητήρας είναι σχέδιο της δεκατίας του 80 με λίγα ηλεκτρονικά παραπάνω....απλά είναι φθηνός για την suzuki που αδυνατεί να φτιάξει Diesel . Τίποτα άλλο! ΜΗΝ κοροιδεύετε τον κόσμο με σαβουροαυτοκίνητα !!!! (Για τους διανομείς πάει αυτό)

Απάντηση
Totos18/10/201711:34

Το άλλο με τον Τοτό το ήξερες? Μπράβο , έβγαλες το μεροκάματο και σήμερα....α ρε φάπα πού θέλετε που θα μας πείτε το τραβεστί για αυτοκίνητο ...και ψοφο-ροπές της πλάκας. Αν είχε όλα αυτά με το πολύ χαμηλό βάρος του (πιο ελαφρύ από όλα στην κατηγορία του) έπρεπε να πέταγε όχι να έχει 13 δεύτερα ( που σίγουρα είναι παραπάνω)... Έχετε ξεβρακωθεί με τους Ινδικούς ντενεκέδες που πουλάτε και γελάει ο κόσμος...αντε... αντε...

Απάντηση
ΗΛΙΑΣ Α.13/11/201711:51

Φίλε μάλλον δεν ξέρεις τι σου γίνεται.Αγόρασα το 1995 ένα Αudi A4 με 7,5 εκ. τότε και μου βγήκε μάπα και έτρεχα όλη μέρα στα συνεργεία. Το πούλησα και αγόρασα ένα Mazda 3 πολύ καλό αυτοκίνητο,έμεινα ικανοποιημένος και αν αγόραζα πάλι Mazda θα αγόραζα. Αλλά Mazda δεν έρχονται πια στην Ελλάδα. Γιαπωνέζικο και πάλι γιαπωνέζικο. Τα γερμανικά που τα εκθειάζετε μπορεί να έχουν καλύτερη ποιότητα κατασκευής,καλύτερα πλαστικά,πόρτες που τις κλείνεις και κάνουνε "ζντούπατις" αλλά πάσχουν σε ένα βασικό σημείο. Δεν υπάρχει σταθερότητα στην γραμμή παραγωγής (stability at the production line). O Γερμανός μπορεί να βγάλει σήμερα 2 Audi και το ένα να είναι μάπα και το άλλο να είναι καταπληκτικό. Βγάζει 10 αυτοκίνητα και το ένα είναι άριστο,το άλλο μέτριο,το άλλο μάπα,κλπ. Σ' όποιον κάτσει το λαχείο. Πήγαινα το Audi στου Ταγκαλάκη και άκουγα άλλους που είχαν Audi A4 και τα εκθειάζανε και εγώ έλεγα "τι διάολο? άλλο αυτοκίνητο έχω?". Ποτέ γερμανικό. Τώρα θέλω να αγοράσω SUV και είμαι ανάμεσα στο Nissan Qashqai και στο Suzuki SX4. Θα έπαιρνα το Nissan αλλά είναι πολύ ογκώδες, οπότε μάλλον θα καταλήξω στο Suzuki.Εχεις να μου προτείνεις κάτι? Kαι όχι δεν είμαι υπάλληλος στην Suzuki. Είμαι 61 ετών συνταξιούχος. Με αγάπη.

Απάντηση
Ntip gia Ntip07/11/201713:43

Μάλλον αρνείσαι να καταλάβεις....σέβομαι απόλυτα την άποψή σου μόνο αν είσαι πωλητής της συγκεκριμένης φίρμας..(που μάλλον είσαι). Λοιπόν : Όταν ακούσεις για παθητική ασφάλεια και ενεργητική και άσε όλα τα άλλα, και όταν σταματήσεις να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου ( και ίσως και τους πελάτες σου) τότε θα καταλάβεις είμαι σίγουρος ξύπνιος φαίνεσαι.... Ευτυχώς που επικρατεί τρικυμία και θα σωθεί κόσμος....Τώρα για την Ελλάδα που είπες ότι δεν τα προτιμάμε κτλ σίγουρα δεν κατάλαβες (χαμηλό IQ ίσως ή λόγω του ότι τσατίστηκες που ξεβρακώθηκαν οι γκαζοντενεκέδες της σουτζούκι έπρεπε να γράψεις κάτι που να "πονέσει") καλά.....Ο Έλληνας Ξέρει πολύ καλά και από καλαισθησία αλλά και πληρώνει πάντα το καλό ....για Ινδία και λοιπούς κονγκολέζους καλά είναι.... άντε στο καλό.....άντε στο καλό.....

Απάντηση
Geοrge17/10/201716:26

Σαν το Τesla δεν είvαι!

Απάντηση
Tesla17/10/201717:50

Γιατί το λές αυτό? είναι πολύ καλύτερο από το Tesla ! και από όλα τα άλλα αυτοκίνητα ! Λίγο γύφτικο είναι αλλά ειναι σουτζουκι μιραν.....

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία