PROTOTHEMA

Car + Speed

Με 184 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Δοκιμάζουμε το VW Golf GTD DSG7

Δοκιμάζουμε το VW Golf GTD DSG7

Σε μια εποχή αμφισβήτησης για το μέλλον του diesel, μοντέλα όπως το VW Golf GTD έρχονται για να μας αποδείξουν ότι το πετρέλαιο μπορεί να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις σχεδόν εφάμιλλες με αυτές μιας βενζινοκίνητης σπορ κατασκευής, χωρίς να χάνει τα δεδομένα χαρακτηριστικά οικονομίας του.

Στη ανανεωμένη μάλιστα γενιά του που δοκιμάζουμε, το VW Golf GTD φέρει τις μικροαλλαγές στη σχεδίαση και την ενίσχυση σε επίπεδο τεχνολογίας που έλαβε όλη η γκάμα Golf τη χρονιά που μας πέρασε, αποκτώντας επιπλέον στην αυτόματη επιλογή του το 7τάχυτο διπλοσύμπλεκτο DSG κιβώτιο της μάρκας, έναντι 6τάχυτου πριν. Τιμολογιακά, το VW Golf GTD κοστίζει από 34.350 ευρώ στην 3θυρη έκδοσή του με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων. Το 5θυρο μοντέλο με το μηχανικό κιβώτιο έχει κόστος 34.700 ευρώ, ενώ εφόσον επιλεγεί το DSG όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής, τότε η τιμή του αυξάνεται στα 36.950 ευρώ.


  
Golf GTD Testa 640 (6)

Σπορ σχεδίαση α λα GTI


Στο αμάξωμά του το ανανεωμένο VW Golf GTD διατηρεί μια σειρά από σπορτίφ επεμβάσεις, οι οποίες ακολουθούν την ανάλογη σχεδιαστική φιλοσοφία που διέπει την εξωτερική εμφάνιση του βενζινοκίνητου Golf GTI (πιο σπορ εμπρόσθιος προφυλακτήρας με πλαϊνά «βράγχια», κυψελωτή γρίλια, πλαϊνά σπόιλερ, πίσω διαχύτης και διπλή απόληξη εξάτμισης, σκουρόχρωμα πίσω φώτα και αεροτομή). Οι διαφορές της ανανεωμένης έκδοσης αφορούν στις μεγαλύτερες ζάντες 18 ιντσών (17 ιντσών πριν), στα ελαφρώς ραφιναρισμένα LED εμπρόσθια φώτα, αλλά και στη νέα σχεδίαση στο κατώτερο τμήμα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα. Συνολικά, το Golf GTD συνεχίζει να εκπέμπει έναν… διακριτικό αισθητικό δυναμισμό, ο οποίος θα λέγαμε ότι ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του.

Golf GTD Test 640 (3)

Σπορτίφ, hi-tech και πολύ ποιοτικό εσωτερικό


Στο θάλαμο των επιβατών τα κυριότερα νέα στοιχεία που φέρνει το ανανεωμένο VW Golf GTD έχουν να κάνουν με την ενίσχυση του hi-tech χαρακτήρα του. Έτσι, μπροστά από τον οδηγό υπάρχει πλέον ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display των 12,3 ιντσών, που προσφέρει μια σαφώς πολύ εντυπωσιακή απεικόνιση, ενώ στο κέντρο της κονσόλας συναντούμε την μεγαλύτερη (8 ιντσών) οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (με Navi) Discover Media της VW.

Φυσικά, δεν λείπουν μια σειρά από σπορτίφ λεπτομέρειες που αρμόζουν στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου (π.χ. τιμόνι με λεπτή στεφάνη και επίπεδο κάτω τμήμα, αλουμινένια πεντάλ, σπορ καθίσματα με καρό επενδύσεις και ενισχυμένη στήριξη), ενώ η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Στους χώρους, το Golf GTD θα μεταφέρει χωρίς προβλήματα 4+1 ενήλικες επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ διατηρεί έναν αρκετά μεγάλο ωφέλιμο όγκο 380 λίτρων.

Golf GTD Test 640 (1)

Diesel που πάει και δεν καίει!


Με 184 άλογα ισχύος και 38.7 kgm ροπής (διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.), ο 2λιτρος 16βάλβιδος turbodiesel κινητήρας του VW Golf είναι σε θέση να προσφέρει γρήγορες επιδόσεις στο Golf GTD (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα). Η όλη απόδοσή του χαρακτηρίζεται από τη «γεμάτη» απόκρισή του από τις χαμηλές έως και τις υψηλότερες στροφές λειτουργίας του, η οποία μάλιστα συνοδεύεται και από έναν σπορτίφ ήχο που δεν έχουμε συνηθίσει σε diesel. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται ο κινητήρας αυτός μπορεί να έχει μια παραπάνω σχέση σε σύγκριση με το προηγούμενο, όμως η κλιμάκωση του δεν είναι τόσο σφιχτή ώστε να επιβαρύνει αισθητά κατανάλωση και ρύπους.

 Από την άλλη βέβαια, η απόκρισή του είναι όσο άμεση απαιτείται για να προσφέρει στον οδηγό γρήγορες επιδόσεις και σβέλτες προσπεράσεις, εξ ου άλλωστε και στο 0-100 km/h η αυτόματη έκδοση του Golf GTD είναι 0,1 δλ. πιο γρήγορη από αυτή με το μηχανικό κιβώτιο. Μένοντας πάντως λίγο παραπάνω στο πεδίο της κατανάλωσης θα πρέπει να τονιστεί η εξαιρετική επίδοση του αυτοκινήτου, αφού με χρήση σε πόλη και εθνική η μέση τιμή που είδαμε με επιλεγμένο και το «Eco» στο σύστημα Driving Profile δεν ξεπέρασε τα 6,5 λτ./100 χλμ. Golf GTD Test 640 (2)

Απολαυστικό στο δρόμο


Στο δρόμο το VW Golf GTD έχει ως στόχο να προσφέρει απλόχερα οδηγική ευχαρίστηση, χωρίς παράλληλα να χάνει τον χρηστικό του χαρακτήρα ιδίως σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης. Στο πρώτο κομμάτι, η «σφιχτή» ρύθμιση της ανάρτησης, το εγνωσμένης αξίας πλαίσιο και η παρουσία του εμπρόσθιου ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού XDS προσφέρουν πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και γεμίζουν σιγουριά τον οδηγό κατά το στρίψιμο. Στο δεύτερο κομμάτι, μέσα στην πόλη το Golf GTD δεν «κουράζει» και δεν δείχνει να δυσανασχετεί, παρότι η υιοθέτηση στην ανανεωμένη γενιά 18 ιντσών ζαντών με χαμηλού προφίλ ελαστικά έχει μειώσει την απόσβεση της ανάρτησης κατά το πέρασμα από ανωμαλίες σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση, η οδηγική απόλαυση είναι αυτή που υπερτερεί και με το δεδομένο ότι συνδυάζεται με οικονομία κίνησης που δεν έχουμε συνηθίσει σε σπορ αυτοκίνητα, καταφέρνει να προσφέρει στο Golf GTD ένα αγοραστικό πλεονέκτημα για όσους ψάχνουν κάτι το διαφορετικό στη σπορ μικρομεσαία κατηγορία.

Golf GTD Test 640 (4)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.968 cc
 Ισχύς: 184 PS/3.500-4.000 rpm
Ροπή: 38.7 kgm/1.750-3.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7.4 sec
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4.6 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 124 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 148,8 €
Βάρος: 1.416 kg Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.268/1.799/1.482 mm
Μεταξόνιο: 2.626 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Τιμή: 36.950€
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Ντας Κουβάς26/01/201807:59

Χαχχαχαχαχα τι εγινε εδω;!;!;! Γελαω με τον καθε κακομοιρη που δε δεχεται την αληθεια, και κανει λες και του βρισαμε το σοι επειδη ειπαμε οτι τα VW βγαζουν βλαβες. Καταλαβαινει το μυαλουδακι σας οτι το Golf το επελεξα και το πληρωσα αρα (πριν αποδειχτει κουβας) μου αρεσε και οτι δεν εχω εν γενει προβλημα με τα γερμανικα; Και στο ξατω κατω, ειπαμε. Μπειτα στο ελληνικο φορουμ της VW και δειτε σχολια κατοχων TSI. Αυτα απο εμενα. Σας αφηνω καγκουροεπιστημονες μου!

Απάντηση
ιταλοτρολ25/01/201823:01

εγω ειχα γκολφ ολο ζημιες το εδωσα και αγορασα alfa romeo giulia και εχω ξενοιασει λεμε αυτα ειναι αμαξια,σπανε τα ρεκορ πωλησεων και αξιοποστιας,οχι σαν τα γερμανικα λεμε..

Απάντηση
Ντας Κουβας στο κεφαλι σου25/01/201819:06

Κοιτα τρολακι,ενας φιλος αγορασε καποτε καινουριο κασκαι 1.6,το πρωτο.Στον 1,5 χρονο το εδωσε-δεν το σκοτωσε,λογω απιστευτων προβληματων,ακριβως γιατι φοβοταν την μετα-εγγυητικη εποχη.Εχασε 25% περιπου των χρηματων του.Οσο δλδ χανουν ολα τα αυτοκινητα 1.5 χρονο μετα.Εσυ το πηρες,στα τρια χρονια που ειχες ηδη χασει τουλαχιστον το 40% της αρχικης αξιας,πηγες και εδωσες επιπλεον 5χιλιαδες για επισκευες και τελικα το σκοτωσες οσα οσα!Μπραβο αγορι μου,εισαι αστερι!Μετα απ'ολα αυτα να υποθεσω βρηκες λεφτα για καινουριο ετσι;

Απάντηση
Ντας Κουβάς25/01/201814:04

Για το Golf 5 μου, πρέπει να έδωσα γύρω στα 5 χιλιάρικα σε σέρβις (τουρμπίνα, καδένα, cold start, καπνισμένες βαλβίδες, πιστόνια). Πραγματικά λυπάμαι τους κατόχους αυτών των ελαττωματικών κουβάδων, και γελάω όταν βλέπω άρθρα που περιέχουν τις λέξεις Golf και "οδηγική συγκίνηση/απόλαυση".

Απάντηση
George25/01/201817:41

@17:00 Γιατί είναι μηδέν η ηθική? Δεν τα του "φύτεψε" ο άνθρωπος τα προβλήματα. Προσβάλλεις τη VW που τα πουλάει με αυτές τις "προδιαγραφές" ενσωματωμένες.

Απάντηση
Ντας Κουβάς25/01/201817:39

Το αμάξι δόθηκε σε τιμή χώμα επισκευασμένο (για την τελευταία βλάβη) και σε γνωστό. Τα περί ηθικής μηδέν κράτα τα για τον εαυτό σου νεάντερταλ. Βγάζετε όλοι συμπεράσματα από το πληκτρολόγιό σας χωρίς να ξέρετε τι σας γίνεται.

Απάντηση
Check Engine25/01/201817:00

Και ποιος βλακας βρεθηκε ρε φιλε να αγορασει το σαπακι σου μετα απο τοσα προβληματα,αντι να το πας στην ανακυκλωση το πουλησες σε καποιο θυμα,ηθικη μηδεν.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία