PROTOTHEMA

Car + Speed

Δοκιμή εντός και εκτός πόλης

Οδηγώντας το υβριδικό Toyota C-HR

Οδηγώντας το υβριδικό Toyota C-HR

Αρκετές φορές οι υποψήφιοι αγοραστές ενός υβριδικού αυτοκινήτου διστάζουν, καθώς αναρωτιούνται τι περιορισμούς μπορεί να ενέχει η χρήση του.

Είχαμε στα χέρια μας για εκτενή δοκιμή το υβριδικό Toyota C-HR. To Coupe High Rider προσφέρεται σε δυο εκδόσεις με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2lt απόδοσης 116PS και υβριδικό σύστημα απόδοσης 122PS. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει θερμικό κινητήρα βενζίνης 1.8lt απόδοσης 90PS και ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 53PS. Η συνολική απόδοση περιορίζεται (122PS) λόγω της φύσης του Toyota Hybrid Powertrain που δεν έχει σχεδιαστεί για βέλτιστη απόδοση αλλά για βέλτιστη κατανάλωση.


 Είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα της Toyota (4η γενιά), ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε θερμοδυναμικό κύκλο Atkinson και έχει χαμηλότερο βάρος - όγκο. Το πιο σημαντικό της υβριδικής αυτής μηχανής είναι ότι η απόδοσή της έχει φτάσει στο 40% είναι δηλαδή 7-8% πιο αποδοτική σε σχέση με τη βενζίνη. Αυτό λέει η θεωρία στην πράξη τα πράγματα δεν είναι έτσι. Στην πράξη μέσα στην πόλη η διαφορά είναι χαοτική ενώ στον αυτοκινητόδρομο μηδενίζεται.

  



 Οδηγήσαμε εντός πόλης για περισσότερα από 600km το υβριδικό C-HR. Χάρη στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT που έχει, η άνεση στις αστικές μετακινήσεις είναι μοναδική. Στο κέντρο της πόλης αλλά και στα μποτιλιαρίσματα το C-HR προσφέρει μια απαράμιλλη άνεση στον κάτοχό του. Ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν είναι απαραίτητο και παραμένει σε λειτουργία μέχρι το επόμενο φρενάρισμα ή ρολάρισμα.

 Η εξοικονόμηση καυσίμου και η άνεση που προσφέρει το C-HR εντός πόλης είναι ασυναγώνιστη. Είδαμε κατανάλωση περί των 4lt/100km ενώ κινηθήκαμε χωρίς καμία πίεση σε ώρες αιχμής απολαμβάνοντας την άνεση της ψηλής θέσης οδήγησης, της ηχομόνωσης της καμπίνας των επιβατών, και το πολύ αποτελεσματικό multimedia σύστημα. Κοντολογίς το υβριδικό CHR είναι μοναδικό για κάποιον που κινείται εντός πόλης.

Toyota-C-HR-2017-1280-be

 Βρεθήκαμε βιαστικοί στην Αττική Οδό με το Toyota C-HR. Πατώντας το γκάζι ο θόρυβος από το κιβώτιο CVT είναι έντονος. Έχοντας συζητήσει με τους μηχανικούς της Toyota το θέμα, ξέρω καλά ότι η άποψή τους είναι πως ο συγκεκριμένος θόρυβος δεικνύει και θυμίζει στον οδηγό την φιλοσοφία κατασκευής του υβριδικού αυτοκινήτου. Σου θυμίζει πως το υβριδικό C-HR φτιάχτηκε για να εξοικονομεί καύσιμο/ρύπους και όχι για να διανύει αποστάσεις με ταχύτητα.

Toyota-C-HR-2017-1600-6f

 Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό να το κατανοήσει ο υποψήφιος αγοραστής του υβριδικού αυτοκινήτου. Προσοχή το C-HR μπορεί με άνεση να ταξιδέψει και εφόσον διατηρήσεις μια μέση ωριαία ταχύτητα σύννομη με τον ΚΟΚ συνεχίζει να προσφέρει άνεση και να εξοικονομεί καύσιμο. Αν όμως θες να πας γρήγορα στον προορισμό σου τα 1380kg με μόλις 122PS και οι ρυθμίσεις του υβριδικού συστήματος αποτελούν τροχοπέδη. Ο συνεχής δε θόρυβος από το κιβώτιο CVT θυμίζει έντονα το σκεπτικό που είχαν οι σχεδιαστές του C-HR. Εφόσον λοιπόν κινείστε κυρίως εκτός πόλης δείτε το βενζινοκίνητο C-HR. Αν κινείστε κυρίως εντός πόλης τότε το υβριδικό CHR είναι μοναδικό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας: 1798 cc
 Ισχύς: 122 PS στις 5200 rpm
Ροπή: 14.5kgm/3600 rpm, 16.6kgm ο ηλεκτροκινητήρας
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς Κιβώτιο: CVT
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
 Επιτάχυνση 0-100km/h: 11,0 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 5,5 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 82 gr/km

Βάρος: 1.380 kg
 Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.360/1.795/1.555 mm
Χώρος αποσκευών: 377lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
 Τιμή: Από 24.700€
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Παθών17/12/201708:25

Πάντως μακριά απο βόλβο. Αλλαγή κινητήρα πριν τα 100000χλμ. Σε έχουν γραμμένο, ακόμη και οι σουηδοί.

Απάντηση
Πλάκα17/12/201700:28

Έχουν πλάκα οι γ-τζολιάδες με το Χ8. Αντιγραφή του κινέζικου Volvo XC90 είναι. Αντιγραφή από τους κινέζους βρε παιδιά; Ήμαρτον.

Απάντηση
ΒΜW Χ816/12/201711:54

Νομίζω ότι η BMW Με τον ολοκαίνουριο twin turbo V12 κινητήρα 6.6 λίτρων δείχνει το δρόμο αλλά και το μέλλον της αυτοκίνησης.

Απάντηση
BMW X816/12/201717:56

"Όταν κλείσουν οι κάνουλες" πότε; μετά από 3000 χρόνια. Άσε μας ρε μπούλη. Όλες οι μεγάλες εταιρίες (όχι βιοτεχνίες) ετοιμάζουν πυρετωδως τα νέα σύνολα βενζίνης-πετρελαίου κανεις δεν ασχολειται με υβριδικά (στα τελευταία μοντέλα οι κινητήρες τους είναι όλο και μικρότεροι), μπαταρίες μόνο στα lego και εσύ ζεις σε ένα παράλληλο σύμπαν.

Απάντηση
George16/12/201714:52

Ποιος, που, τι θα κυριαρχήσει? Από πότε παράγει καύσιμα για τους κινητήρες της η BMW ώστε να θεωρεί ότι θα συνεχίσει να υπάρχει καν όταν αυτά θα σταματήσουν να υπάρχουν? Ξύπνα, οι θερμικοί κινητήρες είναι εξαρτημένοι από τους πετρελαιοπαραγωγούς. Όταν κλείσουν οι κάνουλες, πέθαναν την ίδια στιγμή μαζί με τα εργοστάσια που τα κατασκευάζουν. Όσο για την εταιρία που παραπαίει, το έχω γράψει πολλές φορές. Αν είσαι τόσο μάγκας στις προβλέψεις σορτάρισε κι άσε τα λόγια. Αλλά δεν τολμάς.

Απάντηση
Και το 1,2 βενζίνη σέρνεται. 16/12/201711:05

Αν θέλεις ντε και καλά Toyota για την πόλη, πάρε Yaris βενζίνη. Για μεγαλύτερο, όντως ένα Rav ίσως είναι το μόνο αξιόλογο. Αν και σε SUV και μέχρι 2λιτρο, υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία