Από το 1947 οι «Γεωπονικές Επιχειρήσεις Χορομίδης» έχουν συνδέσει το όνομά τους με την υψηλή ποιότητα και την τεχνογνωσία στον χώρο της κηποτεχνίας.
Tα διαμάντια της Porsche
Tα διαμάντια της Porsche
Η καρδιά της Porsche χτυπάει στο Ζούφενχαουζεν, κοντά στην Στουτγάρδη της Γερμανίας. Εκεί ήταν το πρώτο εργοστάσιο της εταιρείας, όπου συναρμολογήθηκε η πρώτη 911 το 1963. Δίπλα σε αυτό το ιστορικό εργοστάσιο βρίσκεται το μουσείο της εμβληματικής μάρκας.
Μία ράμπα οδηγεί στον εκθεσιακό χώρο των 5.600 τετραγωνικών μέτρων, προσφέροντας στους επισκέπτες μία γενική εικόνα από την εντυπωσιακή συλλογή, όπου περισσότερα από 80 θρυλικά αγωνιστικά και σπορ αυτοκίνητα εκτίθενται.
Είναι δύσκολο να αποφασίσεις τα αγαπημένα σου οχήματα ανάμεσα σε αυτή την εντυπωσιακή συλλογή, αλλά καταλήξαμε σε κάποιες επιλογές.
1971 Porsche 917/20 "Pink Pig" Αυτή είναι μία από τις πιο γνωστές και εικονικές παραλλαγές του 917. Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι ήταν εξαιρετικά γρήγορο, συνετρίβη στο Μαν, χωρίς να αγωνιστεί ποτέ ξανά.
1947 Porsche Typ 360 Cisitalia Αυτό το grand prix αυτοκίνητο Cisitalia ήταν ένα έργο που ανέπτυξε η Porsche αμέσως μετά την ίδρυση της εταιρείας. Σύμφωνα με τους περιορισμούς μεγέθους της Formula 1 κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Type 360 τροφοδοτείται από υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα επίπεδης καύσης 1,5 lt, στέλνοντας δύναμη είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τέσσερις τροχούς. Η τεχνολογία ήταν προηγμένη, αλλά λόγω χρονικών περιορισμών και έλλειψης χρηματοδότησης, το έργο σταμάτησε στη φάση των δοκιμών.
1971 Porsche 917/20 "Pink Pig" Αυτή είναι μία από τις πιο γνωστές και εικονικές παραλλαγές του 917. Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι ήταν εξαιρετικά γρήγορο, συνετρίβη στο Μαν, χωρίς να αγωνιστεί ποτέ ξανά.
1947 Porsche Typ 360 Cisitalia Αυτό το grand prix αυτοκίνητο Cisitalia ήταν ένα έργο που ανέπτυξε η Porsche αμέσως μετά την ίδρυση της εταιρείας. Σύμφωνα με τους περιορισμούς μεγέθους της Formula 1 κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Type 360 τροφοδοτείται από υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα επίπεδης καύσης 1,5 lt, στέλνοντας δύναμη είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τέσσερις τροχούς. Η τεχνολογία ήταν προηγμένη, αλλά λόγω χρονικών περιορισμών και έλλειψης χρηματοδότησης, το έργο σταμάτησε στη φάση των δοκιμών.
1974 Porsche 911 Turbo Σύμφωνα με την πλακέτα, η Louise Pich, η αδελφή του Ferdinand Porsche, έλαβε αυτό το Turbo για τα 70α γενέθλιά της. Χάρη στο στενό σώμα και το καρό εσωτερικό, δεν υπάρχει άλλο Turbo σαν αυτό.
1969 Porsche 914/8 Κάτω από το πίσω κάθισμα αυτού του ακανόνιστου 914 υπάρχει ο 3,0 lt κινητήρας από το 908 αγωνιστικό αυτοκίνητο. Κατασκευάστηκε ως απόδειξη της ιδέας του Ferdinand Piech. Αυτό είναι ένα από τα δύο 914 που διαθέτουν οκτώ κυλίνδρους. Παρουσιάστηκε στον Ferry Porsche για τα 60α γενέθλιά του, αλλά αυτός εξέφρασε την απογοήτευσή του.
1996 Porsche 911 993 Carrera RS 3.8 Clubsport Αυτό το μπλε coupe ήταν έκδοση του 993 της σύγχρονης GT3 RS. Ενώ σε ορισμένες χώρες ήταν νόμιμο για το δρόμο, το αυτοκίνητο αυτό έγινε γνωστό μέσα από τις πίστες.
1997 Porsche 911 GT1 Straenversion Αποτελεί μία παραλλαγή της αγωνιστικής Porsche 911 GT1.Η διαφορά όμως είναι στο ότι η Straenversion είναι νόμιμη στο δρόμο
2005 Porsche 996 911 Turbo S Αυτό το ασήμι Turbo S toy 2005 είναι στο μουσείο τοποθετημένο ανάμεσα σε μία 993 Turbo και ένα 997.2 Turbo S. Θεωρείται ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κατασκεύασε η φίρμα. Η ισχύς του προέρχεται από ένα 3.6 lt twin-turbo flat-six κινητήρα που αποδίδει 450 ίππους. Κάνει τα 0-100km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα κι έχει τελική ταχύτητα 317km/h.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα