PROTOTHEMA

Car + Speed

Τι σχεδιάζουν οι Γάλλοι

Η Citroen ετοιμάζει μεγάλο σεντάν

Η Citroen ετοιμάζει μεγάλο σεντάν

Μπορεί η μόδα των SUV/Crossover να έχει επηρεάσει για τα καλά το στρατόπεδο των Γάλλων, άλλα όπως φαίνεται η συνταγή των μεγάλων σεντάν δύσκολα θα μείνει στο περιθώριο από τη Citroen. 

Το κεφάλι της Citroen, Linda Jackson, προέβη σε σημαντικές αποκαλύψεις στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου C3 Aircross. Είπε ευθαρσώς πως η Citroen ποτέ δεν σταμάτησε να σκέφτεται μια μεγάλη ναυαρχίδα που θα αυξάνει το κύρος της φίρμας, ενώ αποκάλυψε επίσης πως η εταιρία σχεδιάζει το μεγάλο της μοντέλο, παρότι η μερίδα του λέοντος ανήκει στα SUV. H Jackson τόνισε χωρίς περιστροφές πως η ανεξαρτητοποίηση της DS γέννησε κενά στη γκάμα της Citroen, με ένα από αυτά να προσδιορίζεται στα οχήματα ελεύθερου χρόνου, για αυτό προφανώς δόθηκε προτεραιότητα στα συγκεκριμένου είδους και ύφους μοντέλα. Οι σχεδιαστές της γαλλικής εταιρίας έχουν ρίξει πολύ μελάνι για το επερχόμενο μεγάλο μοντέλο με το "λοχιόσημο" στη μάσκα, το οποίο προφανώς θα χαρακτηρίζεται ως sedan αλλά με τη δική του ιδιότυπη σχεδιαστική φόρμα, τηρώντας τη μακρόχρονη παράδοση. Οι μεγαλύτεροι θα θυμόσαστε καλά πως έτσι ήταν πάντα στη Citroen. Από την εποχή του επαναστατικού «βάτραχου», μέχρι τις μέρες μας. Είναι σαφές πως προπομπός του τι θα ακολουθήσει αποτελεί το CXperience Concept που φιγούραρε στο Παρίσι και προϊδεάζει κατά κάποιο τρόπο για το μεγάλο νέο που έρχεται. Υπομονή… Citroen-cxperience-tsiro-640citroencx-005
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Δημήτρης Μ.21/06/201715:22

Τον Ιούλη του 2000 παρέλαβα την CITROEN XANTIA ACTIVA 2000 cc TURBO. Το αμάξι τα είχε όλα από την μαμά του και τα μόνα Extras που έβαλα ήταν ηλιοροφή, μπροστινό υποβραχιόνιο και αποσπόμενο κοτσαδόρο. Ήταν ο οχταβάλβιδος κινητήρας με το light turbo και τα 150 άλογα. Είχε την υδροενεργιτική ανάρτηση με τις 10 σφαίρες -οι Σιτροενάκηδες ξέρουν, στις στροφές δεν έγερνε ΚΑΘΟΛΟΥ και έμπαινε με εξωπραγματικές ταχύτητες για άλλα αυτοκίνητα γιατί πατούσε και με τους 4 τροχούς... και γενικά οι δρόμοι ήταν απλά χαλί. Είχε μαγική καβάλα, πολλά γκάζια για την εποχή του, έκαιγε 12 l/100 km στην πόλη και τα 200 τα είχε για πλάκα στην εθνική. Το 2008 και με 185.000 km, εκτός από τα λάστιχα που άλλαζα κάθε 40.000 km, τις σφαίρες μια φορά, κι ένα λαμπάκι φρένου που κάηκε... το αυτοκίνητο δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα! Έκανα service κάθε 20.000 km στην αντιπροσωπία με σχετικά νορμάλ τιμές και το πούλησα για να πάρω Γερμανικό sedan 1.8 με τους 160 ίππους. Το μετάνιωσα οικτρά, πρώτον γιατί η ανάρτηση δεν έχει καμιά σχέση με την XANTIA ACTIVA, το μοτέρ καίει "λίγο" λαδάκι, στα 55.000 km άλλαξα αμορτισέρ και τα service είναι αρκετά πιο ακριβά. Η ποιότητα κατασκευής είναι ελάχιστα καλύτερη αλλά όταν μπήκα πριν λίγους μήνες μέσα σε ένα DS4 έπαθα πλάκα!!! Έχει ξεπεράσει τα Γερμανικά standards η CITROEN και χτυπάει την ακριβή Γερμανική αστεράτη εταιρία!!! Δυστυχώς τώρα δεν έχω λεφτά να το πουλήσω και να πάρω πάλι CITROEN C5 με τον 1.6 turbo και τους 156 ίππους, και θα αρκεστώ να αναπολώ την XANTIA ΑCTIVA και τα ταξίδια της!!!

Απάντηση
Αμερικανος20/06/201719:36

Καλα αυτοί κατασκευαζουν ακομη αυτοκίνητα και υπαρχει κοσμος που τα αγοραζει; wow δεν το πιστεύω.

Απάντηση
πρώην οδηγός citroen c5 19/06/201721:42

σιγά μήν αγόραζα citroen ...τό ειχε ο πεθερός μου 3 χρόνων αμάξι μέ 11.000 χλμ δυστυχώς πέθανε κ τό κληρονόμησε η κόρη του (γυναίκα μου) εγώ ειχα ενα nissan primera 1.6 τού 1998 μέ 250.000 χλμ οταν τό πούλησα γιά νά κυκλοφορώ μέ τό citroen ,τό primera ποτέ δεν με ειχε αφήσει στό δρόμο ,πάντα επαιρνε μέ την πρώτη μιζιά χειμώνα καλοκαίρι,κ τό μόνο πού ειχα αλλάξει ηταν αντλία βενζίνης αντλία νερού κ ψυγείο a/c , τό citroen μιλάμε γιά τού κόσμου τά προβλήματα κυρίως ηλεκτρονικά -ηλεκτρικά μέ αφησε 5-6 σέ ταξίδι ,2 φορές εγκέφαλος κ 1 φορά ολόκληρο τό ταμπλώ μιλάμε γιά τρομερή κατάσταση τό πούλησα (τρόμαξα να τό πουλήσω το ειχα αγγελία στό car.gr γιά 2 χρόνια κ μέ πήραν μόνο 5 τηλέφωνα ενδιαφέρόμενοι κ τελικά τό πούλησα κ ησύχασα , από μένα μακρυά ποτέ πιά citroen ...

Απάντηση
(πρώην) Κάτοχος CITROEN19/06/201717:53

Δεν ξέρω για τα τρέχοντα μοντέλα της CITROEN αλλά εγώ είχα αγοράσει το 1995 μία xantia1800 cc καινούργια. Αν εξαιρέσει κανείς το δαπανηρό service, όχι από πλευράς ανταλλακτικών αλλά από πλευράς συχνότητας, καθότι ήθελε αλλαγή λαδιών μαζί και service κάθε 7.500 χλμ τα οποία service κι έκανα πάντα στην αντιπροσωπεία λόγω του ότι φοβόμουν μήπως δεν ήταν ενδελεχής ο έλεγχος της ανάρτησης στα συνεργεία της γειτονιάς, ΟΥΔΕΠΟΤΕ παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, ήταν καλύτερη από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας για να ταξιδεύει κανείς, έχω φίλους που είχαν αγοράσει την ίδια περίοδο BMW 316 και MERCEDES 180 και ομολογούσαν ότι ήταν αχτύπητη σε ταξίδι, μάλιστα έλεγαν ότι τους νανούριζε η ησυχία και ο τρόπος που εξουδετέρωνε τις ανωμαλίες των δρόμων κλπ! Τελικά την έδωσα για απόσυρση γύρω στον Ιούνιο του 2016, μετά απο 21 φανταστικά χρόνια (!) λίγο πριν λήξει το σχετικό μέτρο και παρότι σκέφτηκα να αγοράσω το C3, (ραγδαία κάθοδος σε κυβισμό, ασφάλιση, τέλη κυκλοφορίας - η κρίση βλέπετε) προτίμησα, λόγω εμφάνισης και μόνο, να πάρω το FIESTA 1.000 cc. Ειλικρινά λυπήθηκα καθότι ακόμη και κατά την παράδοση ο υπάλληλος της FORD όταν την είδε μου είπε μήπως ήθελα να προσπαθήσω να την πουλήσω και θα έπιανα όντως πάνω από το ώφελος της απόσυρσης εάν δεν ήταν το κόστος των καυσίμων, τα τέλη κυκλοφορίας και η δαπανηρότητα της συντήρησης για την οποία μίλησα και πιο πάνω, συντελεστές όμως τους οποίους λίγο πολύ θα αντιμετώπιζε οποισδήποτε είχε ένα αυτοκίνητο ίδιας ηλικίας και κυβισμού. Πιστεύω ότι δεν υπάρχουν στις μέρες μας αναξιόπιστα αυτοκίνητα, εάν το συντηρείτε το αυτοκίνητο δεν θα σας προδώσει εκτός κι αν είναι είναι εξ αρχής ελαττωματικό......

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία