Οδηγούμε το νέο Honda Civic

Οδηγούμε το νέο Honda Civic

Στην Ελλάδα πρόκειται να το δούμε το καλοκαίρι σε 5θυρη αλλά και sedan εκδοχή, με δύο διαθέσιμους βενζινοκινητήρες turbo, τον 1.0 και τον 1.5 με 129 και 182 ίππους αντίστοιχα.

Οδηγούμε το νέο Honda Civic
Το νέο Civic είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, αφού προορίζεται για τις περισσότερες αγορές του πλανήτη. Η
Honda στηρίζει πολλά επάνω του. Άλλωστε, χάρη στο όνομα αλλά και τη βαριά κληρονομιά είναι όντως... καταδικασμένο να γίνει best seller.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ

Κλείσιμο
Στην Ελλάδα πρόκειται να το δούμε το καλοκαίρι σε 5θυρη αλλά και sedan εκδοχή, με δύο διαθέσιμους βενζινοκινητήρες turbo, τον 1.0 και τον 1.5 με 129 και 182 ίππους αντίστοιχα. Το 1.6 diesel με 125 ίππους πρόκειται να εισαχθεί στη χώρα μας προς τα τέλη του χρόνου ή τις αρχές του 2018. Tο Civic έφτασε αισίως στη δέκατη γενιά και θα βασίζεται σε εντελώς νέα πλατφόρμα. Οπως αναμενόταν, είναι φαρδύτερο και μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά και πιο χαμηλό σε ύψος.

Εκτός από την επιθετική εμφάνιση, υπάρχει και ουσία, με το κέντρο βάρους να έχει χαμηλώσει αισθητά. Το πλαίσιο αποτελείται εσκεμμένα από λιγότερα τμήματα και διαθέτει μεγαλύτερη κατά 52% στρεπτική ακαμψία, ενώ παράλληλα εξοικονόμησε επιπλέον 16 kg συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση, με την πίσω να αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ στις πλουσιότερες εκδόσεις υπάρχουν και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.



 
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις ευνόησαν τους χώρους και χάρη στο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων οι πίσω επιβάτες νιώθουν σίγουρα πιο άνετα. Μεγαλύτερος είναι πια και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος προσεγγίζει τα 478 lt. Η εικόνα του εσωτερικού είναι τυπική Honda, με άριστη συναρμολόγηση των πλαστικών μερών. Το σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων Honda Connect 2 έχει αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά, μεγαλύτερη συνδεσιμότητα και πιο γρήγορο επεξεργαστή.

Στους κινητήρες το νέο Honda Civic θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά τους νέους turbo της ιαπωνικής εταιρείας, συγκεκριμένα τον 3κύλινδρο του ενός λίτρου και των 129 ίππων, αλλά και τον 1.5, που θα φτάνει σε ισχύ τους 182 ίππους. Το πάλαι ποτέ ατμοσφαιρικό κάστρο της Honda στα μοτέρ κατέρρευσε πανηγυρικά. Οι άνθρωποι για άλλη μία φορά έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.

Ο 1.000άρης ανεβάζει εύκολα στροφές ενώ ταυτόχρονα κρύβει και την τρικύλινδρη αρχιτεκτονική. Πηγαίνει περίφημα και δεν καίει αναλογικά με τις δυνατότητές του. Στο πλευρό του βρίσκεται πάντα ένα ιδιαίτερα εύχρηστο (σαν joystick) χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις σωστά κλιμακωμένες.



 
Στον δρόμο το νέο Civic πατά με σιγουριά στην άσφαλτο, είναι ασφαλές και ευχάριστο όσο χρειάζεται. Εντυπωσιακά ουδέτερο στις στροφές, ανεβάζει κατακόρυφα την αυτοπεποίθησή σου, δίνοντας την εντύπωση ότι έχεις πολλά περιθώρια ακόμη. Παράλληλα η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων λειτουργεί υποδειγματικά προσφέροντας και υψηλά επίπεδα άνεσης.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 998 cc
Ισχύς: 129 PS/5.500 rpm
Ροπή: 20,4 kgm/2.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 203 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,4 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,8 lt/100 km (τυποποιημένη)
Εκπομπές CO2: 110 g/km
Βάρος: 1.229 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.518/1.799/1.434 mm
Χώρος αποσκευών: 420 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 150 ευρώ
Τιμή (ενδεικτική): 23.000 ευρώ





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης