WEC - Toyota: Στόχος για το 2015, η διατήρηση του τίτλου!

WEC - Toyota: Στόχος για το 2015, η διατήρηση του τίτλου!

Πέρυσι η Ιαπωνική εταιρεία έγινε η πρώτη που κέρδισε στο πρωτάθλημα αντοχής και οι οδηγοί της Ντέιβιντσον και Μποεμί πήραν τον τίτλο.

 WEC - Toyota: Στόχος για το 2015, η διατήρηση του τίτλου!
Η Toyota που είναι πρωτοπόρος στα συστήματα υβριδικής τεχνολογίας δίνει ιδιαίτερα σημασία στην εξέλιξη του TS040 Hybrid που πέρυσι πήρε 5 νίκες σε 8 αγώνες. Η φετινή αναβαθμισμένη έκδοση του Toyota TS040 Hybrid έχει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, διαφοροποιημένο εμπρός μέρος με δομή σύγκρουσης, άλλη γεωμετρία (κινηματική) ανάρτησης για βέλτιστη αξιοποίηση των ελαστικών και μειωμένο βάρος. Η συνολική ισχύς που αποδίδει το υβριδικό σύστημα ξεπερνά τα 1000PS.

Κλείσιμο
Θα υπάρχουν δυο αεροδυναμικά σχήματα, η έκδοση για τις 24 Ώρες του Μαν με στόχο κυρίως τις υψηλές τελικές ταχύτητες και μια δεύτερη έκδοση (sprint package) για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Οδηγοί στο αυτοκίνητο με το Νο 1 θα είναι οι πρωταθλητές Ντέιβιντσον, Μποεμί μαζί με τον Καζούκι Νακατζίμα, όλοι τους πρώην οδηγοί F1.  Στο δεύτερο αυτοκίνητο θα βρίσκονται οι Βουρτς, Σαραζέν και Κόνγουεϊ.

Η σεζόν ξεκινά στις 12 Απριλίου στο Σίλβερστον με τις 6 ώρες και ακολουθεί το Σπα στις 2/5. Οι περίφημες 24 Ώρες του Μαν είναι προγραμματισμένες για τις 14 Ιουνίου ενώ το πρόγραμμα των 8 αγώνων έχει στάσεις και σε Νίρμπουργκρινγκ, Ώστιν, Φούτζι, Σαγκάη και Μπαχρέιν.


TS040 HYBRID Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

Τύπος                                         Le Mans Prototype (LMP1)

Σασί                                           Από ανθρακόνημα

Κιβώτιο                                     Εγκάρσιο 7 ταχυτήτων σειριακό

Περίβλημα κιβωτίου                 Αλουμίνιο

Συμπλέκτης                               Πολύδισκος της ZF

Διαφορικό                                 Μηχανικό περιορισμένης ολίσθησης

Ανάρτηση                                  Ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια μπρος πίσω και ράβδους ώσης

Αντιστρεπτικές                          Εμπρός και πίσω

Κρεμαγιέρα                               Υδραυλικά υποβοηθούμενη

Φρένα                                        Διπλού κυκλώματος, υδραυλικά

Δίσκοι                                        Αεριζόμενοι εμπρός πίσω, ανθρακόνημα

Εμπρός ζάντες                            13 x 18 ίντσες

Πίσω ζάντες                               13 x 18 ίντσες

Μήκος                                        4650mm

Πλάτος                                       1900mm

Ύψος                                          1050mm

Ρεζερβουάρ                                 68.5 lt

Μετάδοση                                   TOYOTA HYBRID System - Racing (THS-R)

Κινητήρας                                   90° V8 ατμοσφαιρικός

Κυβισμός                                    3.7lt

Καύσιμο                                      Βενζίνη 

Βαλβίδες                                     4

Συνολική ισχύ                             Πάνω από 1,000PS (κινητήρας και υβριδικό σύστημα)




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης