PROTOTHEMA

Blogs

Η επικοινωνιακή στρατηγική του ΣΥΡΙΖΑ

ΕκτύπωσηΑποστολήΜέγεθος κειμένου 

H επικοινωνιακή  ικανότητα του ΣΥΡΙΖΑ είναι αδιαμφισβήτητη

Καταφέρνει συνεχώς να παραμερίζει την οικονομική ατζέντα με τα μείζονα και δυσάρεστα θέματα και να φέρνει στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας ελάσσονα ζητήματα  ιδεολογικού και κοινωνικού χαρακτήρα.


Ορθώνεται μπροστά μας μια εξωφρενική πραγματικότητα που υποβαθμίζεται συστηματικά. Για παράδειγμα το κράτος σταμάτησε να εκδίδει συντάξεις για να βελτιωθούν  οι δημοσιονομικές επιδόσεις της Κυβέρνησης. Εκκρεμούν 85.000 συντάξεις όπως και δεκάδες χιλιάδες επικουρικές συντάξεις κι άλλα τόσα εφάπαξ, αλλά κανείς δεν φαίνεται να ενοχλείται σαν να πρόκειται για κάτι απολύτως φυσιολογικό. Οι οφειλές του δημοσίου στον ιδιωτικό τομέα  έχουν συσσωρευτεί σε τέτοιο βαθμό που η Κυβέρνηση κινδυνεύει, αν δεν αναστρέψει την εικόνα ως το τέλος του μήνα, να χάσει τη υπο-δόση των 800 εκατ. ευρώ.

Το καλοκαίρι πέρασε χωρίς να γίνει τίποτε με τα προαπαιτούμενα, η Ελλάδα κάηκε, οι πανελλαδικές εξετάσεις καταργήθηκαν για διάστημα δεκαπέντε ημερών, αλλά η προσοχή της κοινής γνώμης στράφηκε στις παρελάσεις και στους σημαιοφόρους. Τα εισοδήματα μειώνονται αλλά οι φόροι συνεχίζουν να αυξάνονται. Πληρώνουμε ΕΝΦΙΑ επί φανταστικών, ανύπαρκτων τιμών στα ακίνητα, μια προφανής αδικία σε βάρος των ¾ των ελλήνων που έχουν κάποια  ιδιοκτησία σε ακίνητα, αλλά η προτεραιότητα για την κυβέρνηση είναι η αλλαγή φύλλου.

Όχι, ότι δεν είναι κι αυτό ένα ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπίσει η πολιτεία, αλλά η Κυβέρνηση επιλέγει και αξιοποιεί  θέματα με ιδεολογικό στίγμα.  Επιδιώκει συστηματικά να μεταθέτει την προσοχή των πολιτών από την πραγματικότητα των κατασχέσεων, από τη μίζερη οικονομική καθημερινότητα όπως και από τις παραλίες του Σαρωνικού που συνεχίζουν να ξερνούν πετρέλαιο.      

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήταν καλός στις εκδηλώσεις της  ΔΕΘ, επειδή δεν σύρθηκε στο επικοινωνιακό γήπεδο της Κυβέρνησης και μίλησε για τα δικά του σχέδια και προθέσεις.  Αυτή τη στρατηγική  πρέπει να συνεχίσει η ΝΔ για να προσεγγίσει κοινωνικές ομάδες  που σήμερα αισθάνονται απροστάτευτες στην κυβερνητική αυθαιρεσία που μοιράζει νέα μέτρα και φόρους ανάλογα με τα κομματικά συμφέροντα  του ΣΥΡΙΖΑ.

Ναι11/10/201717:51

Οι Έλληνες ήταν πάντα εύκολο θύμα παραπλανήσεις, εξαγοράς συνειδησεων, ψηφων, όπως ένα παιδί που του αγοράζεις ένα παιχνίδι και ξέχνα το κακό που του έκανες. Τις περισσότερες φορές κινειται με ιδεολογικά κριτηρια, αδιαφορωντας για το συλλογικό καλό.. Έτσι η κυβέρνηση θα μοιρασει προεκλογικά κάτι ψίχουλα στους αφελείς, γνωρίζοντας πολύ καλά κάποιοι θα ξεχάσουν και θα τσιμπήσουν. Είναι θλιβερό και συγχρόνως εξοργίστικο.

Απάντηση
Baki11/10/201711:31

Αυτό λέγεται χαμηλό επίπεδο (και ευφυα) της πλειοψηφίας των Ελλήνων και όχι ικανότητα επικοινωνίας !! Ήμασταν και παραμένουμε εύκολη (σχεδόν αστεία) υπόθεση αποχαύνωσης αλλά αυτός που ουσιαστικά επωφελείται (ακούει το μηχανογραφημένο υπόγειο??) δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ .

Απάντηση
Πω, πω, πω...11/10/201707:16

...αγωνία για τον Κούλη!

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία