Ο αναδυόμενος Τρύφωνας

Ο αναδυόμενος Τρύφωνας

Πρόσφατα τον είδαμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες να βγαίνει μέσα από ένα υπερμέγεθες στρείδι ως άλλη Αφροδίτη της Μήλου και να παρουσιάζει την αχινο-collection 2015 των «Jumbo». Ο εθνικός μας κομμωτής επιμένει ότι δεν το έκανε για τα χρήματα, ενώ εξηγεί τα «πώς» και τα «γιατί» που τον οδήγησαν μέσα στο στρείδι δηλώνοντας πως ο σεβασμός δεν επιβάλλεται αλλά κερδίζεται

Ο αναδυόμενος Τρύφωνας
«Πολλοί με ρωτάνε αν το έκανα για τα χρήματα», είναι η πρώτη κουβέντα που μου λέει ο Τρύφων Σαμαράς καθώς πίνουμε καφέ νωρίς το πρωί στο φρεσκοανακαινισμένο κομμωτήριό του. «Οχι, δεν το έκανα γι’ αυτό. Αλλωστε, δεν υπάρχουν πια και οι μεγάλες αμοιβές που υπήρχαν στην αγορά. Τα διαφημιστικά σποτάκια όμως του "Jumbo" πάντα μου άρεσαν και έτσι αποφάσισα να το τολμήσω. Μου είχε αρέσει ιδιαίτερα εκείνο με τη Στανίση. Επίσης, θεωρώ ότι κάθε άνθρωπο που χρησιμοποιούν τον τοποθετούν σε ένα πλαίσιο συναφές με αυτό που κάνει. Ασχετα με το αν βγαίνω μέσα από το στρείδι, στη συνέχεια έχω τον ρόλο του παρουσιαστή μόδας. Μου άρεσε αυτό το ανατρεπτικό. Ετσι όταν ο Πολύκαρπος Ζαλώνης, ο οποίος είναι ο εγκέφαλος πίσω από το concept των διαφημίσεων της Jumbo, μου έκανε την πρόταση, δέχτηκα, αλλά όχι αμέσως. Το σκέφτηκα αρκετά, γιατί σίγουρα όταν κάνεις μια συνεργασία με μια εταιρεία σταμπάρεσαι. Ηθελα να το δουλέψω λίγο στο μυαλό μου. Το ζητούμενο για μένα είναι να μου αρέσει το concept και να είναι κάτι για το οποίο δεν θα ντρέπομαι», καταλήγει λίγο πριν σηκωθεί για να τσεκάρει άλλη μια φορά τη βαφή της κυρίας που περιμένει υπομονετικά στην απέναντι καρέκλα. 



Το συγκεκριμένο σποτάκι δεν παύει ωστόσο να διακατέχεται έντονα από το στοιχείο του αυτοσαρκασμού. «Ο αυτοσαρκασμός έχει όριο για σένα;» τον ρωτάω. «Ναι, φυσικά», απαντάει. «Το ότι βγαίνω όμως μέσα από το κοχύλι σαν μαργαριτάρι έχει πλάκα. Ως άνθρωπος που απεχθάνεται τη σοβαροφάνεια, από την οποία πάσχουν πολλοί -ουσιαστικά ασόβαροι- ανάμεσά μας, δεν το φοβήθηκα. Το θεώρησα έξυπνο και ανατρεπτικό. Νομίζω ότι με εκφράζει, ακόμα κι αν είναι λίγο ακραίο. Θα μπορούσα να κάθομαι να λέω: ‘‘Είμαι ο Τρύφωνας Σαμαράς, έχω χτενίσει την Κάρλα Μπρούνι, τη Μόνικα Μπελούτσι, τη Ναόμι’’ και να το παίζω ‘‘κάποιος’’. Αλλά η ζωή δεν είναι έτσι. Αμα μείνεις εκεί, χάνεις όλο το υπόλοιπο νόημα, που είναι το να ζεις τη ζωή σου και να διασκεδάζεις, να περνάς καλά. Το χιούμορ παίζει πολύ βασικό ρόλο στην καθημερινότητά μου. Οπότε δεν θα μπορούσα ποτέ να λέω ‘‘εγώ είμαι αυτός και πρέπει να μου φέρονται έτσι’’. Ο σεβασμός εξάλλου κερδίζεται, δεν επιβάλλεται». Αυτή η τελευταία του φράση μού θύμισε τον «σοβαρό» Τρύφωνα Σαμαρά την πρώτη φορά που του πήρα συνέντευξη και ο οποίος ξάφνιασε τις πελάτισσες του κομμωτηρίου που χτένιζε για πρώτη φορά όταν αναφωνούσαν με απορία «μα γιατί δεν γελάτε; Εμείς νομίζαμε ότι θα έρθουμε εδώ και θα κάνετε αστεία και θα γελάμε», για να πάρουν την απάντηση: «Σε κομμωτήριο ήρθατε, όχι σε επιθεώρηση». «Καμιά φορά όταν είσαι καλοπροαίρετος και σου ζητάνε να κάνεις κάτι δεν μπορείς να δεις πάντα τον κίνδυνο. Είναι καλό να έχεις λίγους καλούς φίλους γύρω σου, τους οποίους να εμπιστεύεσαι και οι οποίοι να είναι σε θέση να σε συμβουλεύουν και να σε γλιτώνουν από κακοτοπιές. Οποιος θεωρεί ότι τα ξέρει όλα και δεν χρειάζεται συμβουλές κάνει λάθος. Πολλές φορές, ειδικά σε live εκπομπές, έχω μετανιώσει για το πώς εκφράστηκα ή για κάτι που έκανα. Αλλες φορές δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τι θέλω να πω και το παρερμηνεύουν. Το μόνο που με στενοχωρεί είναι μήπως άθελά μου πω κάτι και πληγώσω κάποιον που μου είναι αγαπητός», επισημαίνει.

Κλείσιμο


«Το ότι βγαίνω μέσα από το κοχύλι σαν μαργαριτάρι έχει πλάκα. Ως άνθρωπος που απεχθάνεται τη σοβαροφάνεια, από την οποία πάσχουν πολλοί -ουσιαστικά ασόβαροι- ανάμεσά μας, δεν το φοβήθηκα. Το θεώρησα έξυπνο και ανατρεπτικό»

Τι σχόλια όμως δέχτηκε για την καινούρια του δουλειά; «Εχω ακούσει πολλά. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Στο Facebook της Jumbo, για παράδειγμα, διάβασα όλων των ειδών τα σχόλια. Και ενώ συνήθως δεν ενοχλούμαι από την κριτική, ακόμη κι όταν είναι αιχμηρή, ορισμένα ήταν τόσο κακιασμένα που με το ζόρι κρατήθηκα να μην απαντήσω. Με έπιασε το αυθόρμητό μου. Σίγουρα δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους, αλλά δεν έχω συνηθίσει κι έτσι. Τα σποτάκια μέσα σε δέκα ημέρες έχουν ήδη 700.000 views. Δεν νομίζω ότι ήταν κάτι άσχημο για μένα. Σίγουρα είναι ανατρεπτικό και διαφορετικό, αλλά μου αρέσει να κάνω πράγματα που δεν τα περιμένεις και επιπλέον πέρασα καταπληκτικά. Η παραγωγή ήταν εξαιρετικά προσεγμένη. Τα γυρίσματα έγιναν στο Σαρακήνικο της Μήλου. Λόγω του άσχημου καιρού, την πρώτη μέρα μάς έπιασε καταιγίδα και έτσι τελικά καθίσαμε δύο μέρες. Εγώ αναγκάστηκα μάλιστα να ακυρώσω και μια πρόβα για χτένισμα γάμου που είχα προγραμματισμένη. Επίσης, η ολόσωμη φόρμα που φοράω είναι του σχεδιαστή Κωνσταντίνου Μητροβγένη, την οποία έφτιαξε ειδικά για μένα, ενώ οι τρεις αχινοί, το κοχύλι και το μαργαριτάρι είναι των αδελφών Αλαχούζων -των διεθνών experts στα ειδικά εφέ- και κοστίζουν αρκετές χιλιάδες ευρώ απ’ ό,τι άκουσα», εξηγεί.    



Βάζει το σποτάκι να παίξει ακόμη μία φορά στο iPad. Οταν αναφέρομαι στο μουσικό χαλί που πλαισιώνει τη διαφήμιση, μου λέει περιχαρής ότι πρόκειται για την εισαγωγή του καινούριου του τραγουδιού με τίτλο «Πασαρέλα η Ζωή». «Η μουσική είναι του Δημήτρη Ευαγγελινού και οι στίχοι του Γιώργου Κατσίγιαννη και μαζί με μένα τραγουδάει η Σία Κοσκινά», διευκρινίζει και προσθέτει: «Το άκουσαν στην εταιρεία και τους άρεσε και το έβαλαν και στη διαφήμιση. Το βιντεοκλίπ που θα φτιάξω θα έρθει να αντικαταστήσει κατά κάποιον τρόπο το ημερολόγιο που έφτιαχνα παλιότερα κάθε χρόνο για να δείχνω τη δουλειά μου και για να πειραματίζομαι με διάφορα άλλα πράγματα που μου αρέσουν. Είχα κάνει ακόμη ένα πέρυσι, με τίτλο ‘‘Calendar Girl’’. Θα έχω μοντέλα και θα δείχνω τη δουλειά μου. Καλώς ή κακώς, το Internet και η τεχνολογία έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και η εικόνα δεν πουλάει πια όσο ένα οπτικοακουστικό project. Θεωρώ πως μια διαφήμιση, όταν είναι καλή, βοηθάει και τον διαφημιζόμενο και αυτόν που συμμετέχει στο σποτάκι. Αντίστοιχα, αν δεν είναι καλή, μπορεί να τον χαντακώσει».   

Πέρυσι τον είδαμε όμως και στο θέατρο, στο «Δελφινάριο» με τον Μάρκο Σεφερλή στην παράσταση «Allou Fun Mark». «Ημαστε τρεις μήνες καθημερινά στη σκηνή. Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Να γεμίζει ένα θέατρο 1.500 ατόμων κάθε μέρα», αναφέρει εντυπωσιασμένος. «Ετσι χρειαζόμουν και ένα διάλειμμα για να ξεκουραστώ. Εγώ είχα τον ρόλο του κομμωτή της Κοντσίτα, την οποία υποδυόταν ο Σεφερλής. Τον Μάρκο τον γνώρισα όταν υποδυόταν εμένα σε κάποια προηγούμενη παράστασή του. Είχα πάει να τον δω, γέλασα πολύ, τον βρήκα μετά στα καμαρίνια, γνωριστήκαμε και αρχίσαμε να κάνουμε παρέα. Ετσι, κάποια στιγμή βρήκε τον κατάλληλο ρόλο για μένα και το τόλμησα. Τότε ακόμα ο Μάρκος δεν είχε αναλάβει χρέη παρουσιαστή. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να στεναχωρηθεί έστω και στο ελάχιστο που η Κατερίνα Καινούργιου είπε ότι θεωρεί καλύτερο παρουσιαστή τον Λιάγκα. Είναι λογικό. Ο Μάρκος είναι top ηθοποιός. Ο Λιάγκας είναι top παρουσιαστής. Και εγώ κάνω διάφορα πράγματα. Δεν είμαι ούτε ηθοποιός, ούτε τραγουδιστής, ούτε παρουσιαστής. Είμαι κομμωτής και πειραματίζομαι με διάφορα. Σίγουρα έχει μεγάλο κοινό και είχε επιτυχία το ιδιαίτερο concept που παρουσίαζε φέτος στην τηλεόραση. Τι θα έπρεπε να κάνω δηλαδή εγώ; Να συγκρίνω τον εαυτό μου με τον Γεωργαντά;» λέει γελώντας. 



























































Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης