Ο Μάρτιο, ένα ρομπότ που δουλεύει σε ξενοδοχείο, θα είναι ο ειδικός καλεσμένος της Ημέρας Φιλοξενίας (Hospitality Day) της διεθνούς έκθεσης ITB του Βερολίνου, που θα διεξαχθεί στις 10 Μαρτίου του 2016, από τις 10.30 το πρωί έως τις 5.40 το απόγευμα, στον εκθεσιακό χώρο της ITB στο Βερολίνο.
Οι επισκέπτες του 11ου συνεδρίου για τα ξενοδοχεία της έκθεσης θα μπορούν να τον παρακολουθήσουν κατά την έναρξη της εκδήλωσης και για λίγο σε κάθε γύρο συζητήσεων. Διακεκριμένοι ειδικοί του ξενοδοχειακού κλάδου θα τοποθετηθούν στη βασική θεματική του συνεδρίου της ΙΤΒ που είναι η ψηφιοποίηση, συζητώντας για τα ρομπότ, τα εργαστήρια τεχνολογικών καινοτομιών.
Θα είναι η πρώτη φορά που κινεζικός ξενοδοχειακός όμιλος θα λαμβάνει μέρος. Στα Plateno Hotels, τη δεύτερη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα της Κίνας, η «απόλυτη ψηφιοποίηση» έχει γίνει τμήμα της καθημερινής ζωής. Θα πραγματοποιηθεί ακόμα συνάντηση 2 μεγάλων εκτελεστικών στελεχών της Google και της Booking.com. Ένας μελλοντιστής θα κάνει μια περιγραφή της γενιάς που είναι απόλυτα εξοικειωμένη με το διαδίκτυο και 3 άλλοι ειδικοί θα συζητήσουν την επενδυση στον πελάτη του ξενοδοχείου.
Ο Μάριο είναι ο νεαρότερος εργαζόμενος του Ghent Marriott Hotel στο Βέλγιο. Έχει ύψος 57 εκατοστά και ζυγίζει μόνο 6 κιλά, ενώ μιλά 19 γλώσσες. Κατά τη διάρκεια της Hospitality Day της ITB, που θα ξεκινήσει στις 10.30 το πρωί, ο εφευρέτης του και ο διαχειριστής του ξενοδοχείου θα εξηγήσουν γιατί κατασκευάστηκε και θα παρουσιάσουν τα καθήκοντά του στο ξενοδοχείο.
Παρουσία του Μάριο, στο επόμενο πάνελ, στις 11 το πρώι, ο Stephan Demmerle, διευθυντής του Business Unit Central Europe του ξενοδοχειακού ομίλου NH, θα εξηγεί γιατί η ξενοδοχειακή αλυσίδα χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που μπορεί να δημιουργήσει ανθρωποειδές σε πραγματικές διαστάσεις ανθρώπου με τρισδιάστατα ολογράμματα της καρδιάς του και να το διανέμει σε όλο τον κόσμο.
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ της DICON Marketing- und Beratungsgesellschaft Berlin, Roland Schwecke, θα εξετάσει σε βάθος τον αντίκτυπο της τεχνολογίας, σε σχέση με τον οποίο ο Richard Singer της Travelzoo διενήργησε έρευνα καταναλωτών για λογαριασμό της ITB Berlin.Η 25hours Hotel Company ήταν στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας πριν ακόμα λειτουργήσουν τα εργαστήρια καινοτομίας.