Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: Αυτά είναι τα προβλήματα στον τουρισμό

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: Αυτά είναι τα προβλήματα στον τουρισμό

Το 1/3 των καταγγελιών αφορά σε ξενοδοχεία και καταλύματα - Προβλήματα και με τα αεροπορικά και οργανωμένα ταξίδια - Τα λιγότερα παράπονα σχετίζονται με διαμονή σε κάμπινγκ

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: Αυτά είναι τα προβλήματα στον τουρισμό
Περισσότερα παράπονα/καταγγελίες για τις προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες καταγράφηκαν το φετινό δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ.

Ειδικότερα, από τις συνολικά 112 καταγγελίες/παράπονα/ερωτήματα των καταναλωτών, τα 42 αφορούσαν ξενοδοχεία και καταλύματα. Μεταξύ άλλων, οι καταναλωτές κατήγγειλαν ότι ιδιοκτήτες καταλυμάτων απαιτούσαν προκαταβολή, έως και 100% της διαμονής, ενώ ο νόμος προβλέπει 25%, αρνούνταν ή ανέβαλαν την επιστροφή της προκαταβολής σε καταναλωτές, που είχαν ακυρώσει την κράτησή τους έγκαιρα ή λόγω ανωτέρας βίας, καταλύματα για τα οποία έγινε κράτηση μέσω ίντερνετ, δεν ανταποκρίνονταν στην εικόνα στο διαδίκτυο και ενοικιαζόμενα δωμάτια που δεν διέθεταν άδεια λειτουργίας.

Κλείσιμο
Επόμενη κατηγορία είναι τα αεροπορικά ταξίδια (24 προβλήματα), με τους καταναλωτές να καταγγέλλουν καθυστερήσεις, προβλήματα με αποσκευές και άρνηση επιστροφής χρημάτων, για ακυρωμένο εισιτήριο. Η τρίτη κατηγορία είναι τα οργανωμένα ταξίδια (16 προβλήματα), με τους καταναλωτές να καταγγέλλουν ελλιπή ενημέρωση, για τους όρους της σύμβασης, τις προϋποθέσεις ακύρωσης συμμετοχής και τα χρονικά περιθώρια της υπαναχώρησης και τη μη εφαρμογή όρων τουριστικού πακέτου και μεταφοράς.

Επόμενη κατηγορία είναι η ακτοπλοΐα (10 προβλήματα), με τους καταναλωτές να εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους για άρνηση χορήγησης έκπτωσης στο εισιτήριο ΑΜΕΑ, πολύωρες καθυστερήσεις απόπλου και άφιξης στο λιμάνι και μη τήρηση της αγορανομικής διάταξης για τα κυλικεία των πλοίων.

Τέσσερα προβλήματα ανέκυψαν στη σχέση των καταναλωτών με τα κάμπνιγκ, ενώ 16 περιπτώσεις αφορούσαν καταγγελίες που έγιναν για μικρές μερίδες φαγητών σε εστιατόρια, απαγόρευση κατανάλωσης φαγητών σε πλαζ(εκτός των πωλούμενων από το beach bar), άρνηση παροχής αποδείξεων ή παροχή απόδειξης που δεν αντιστοιχούσε με τα είδη που είχαν αγοραστεί, μεταφορές με τραίνο και λεωφορείο και ενοικίαση αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης