Οι πολλαπλές βραβεύσεις που έχει λάβει η 100% ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ, επιβεβαιώνουν την Αριστεία σε όλες τις πτυχές της δραστηριότητάς της.
Τα ρομπότ κατέκτησαν και την όπερα: Ο YuMi καθοδήγησε τον Αντρέα Μποτσέλι στη La Donna του Βέρντι
Τα ρομπότ κατέκτησαν και την όπερα: Ο YuMi καθοδήγησε τον Αντρέα Μποτσέλι στη La Donna του Βέρντι
«Είναι εξαιρετικά ευέλικτος και οι βραχιόνες του έχουν την ίδα κινητικότητα με τα δικά μου χέρια» δήλωσε ο κανονικός μαέστρος της ορχήστρας που έπαιξε με το ρομποτ
Άλλο ένα... άβατο έσπασαν τα ρομπότ καθώς στην Ιταλία για πρώτη φορά μια μηχανή ανέλαβε να διευθύνει ορχήστρα με τενόρο τον διάσημο Αντρέα Μποτσέλι.
Ο YuMi έκλεψε όλα τα βλέμματα στην ερμηνεία της La Donna του Βέρντι καθώς κουνούσε τη μπαγκέτα με τους μουσικούς να υπακούουν στις εντολές του.
Η συναυλία διεξήχθη στο θέατρο Βέρντι στην Πίζα στο μεγάλο φινάλε της Διεθνούς Έκθεσης Ρομποτικής.
Αυτό που, όμως, δεν μπορεί να κάνει ο YuMi, που κατασκευάστηκε στην Ελβετία, είναι να αυτοσχεδιάσει ή να αντιδράσει σε μια επιθυμία των μουσικών.
«Ήταν πολύ δύσκολο να προετοιμαστούμε. Ο YuMi αποτελεί ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός δεδομένων των "σκληρών" κινήσεων που έχουμε δει μέχρι σήμερα από τα ρομπότ» δήλωσε ο κανονικός διευθυντής της φιλαρμονικής Λούκα.
Ο YuMi έκλεψε όλα τα βλέμματα στην ερμηνεία της La Donna του Βέρντι καθώς κουνούσε τη μπαγκέτα με τους μουσικούς να υπακούουν στις εντολές του.
Η συναυλία διεξήχθη στο θέατρο Βέρντι στην Πίζα στο μεγάλο φινάλε της Διεθνούς Έκθεσης Ρομποτικής.
Αυτό που, όμως, δεν μπορεί να κάνει ο YuMi, που κατασκευάστηκε στην Ελβετία, είναι να αυτοσχεδιάσει ή να αντιδράσει σε μια επιθυμία των μουσικών.
«Ήταν πολύ δύσκολο να προετοιμαστούμε. Ο YuMi αποτελεί ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός δεδομένων των "σκληρών" κινήσεων που έχουμε δει μέχρι σήμερα από τα ρομπότ» δήλωσε ο κανονικός διευθυντής της φιλαρμονικής Λούκα.
«Είναι εξαιρετικά ευέλικτος και οι βραχιόνες του έχουν την ίδα κινητικότητα με τα δικά μου χέρια» πρόσθεσε.
Όπως αποκάλυψε υπήρξαν δυσκολίες στην αρχή καθώς για να μάθει ο YuMi να διευθύνει για έξι λεπτά έπρεπε να προηγηθούν 17 ώρες δουλειάς μιας και πολύ συχνά το ρομπότ «κολλούσε».
Ο YuMi έμαθε να διευθύνει βάσει των κινήσεων του μαέστρου της Φιλαρμονικής τις οποίες κατέγραψε και επεξεργάστηκε ηλεκτρονικός υπολογιστής.
Όπως αποκάλυψε υπήρξαν δυσκολίες στην αρχή καθώς για να μάθει ο YuMi να διευθύνει για έξι λεπτά έπρεπε να προηγηθούν 17 ώρες δουλειάς μιας και πολύ συχνά το ρομπότ «κολλούσε».
Ο YuMi έμαθε να διευθύνει βάσει των κινήσεων του μαέστρου της Φιλαρμονικής τις οποίες κατέγραψε και επεξεργάστηκε ηλεκτρονικός υπολογιστής.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα