Κωτσόβολος: Ρεκόρ κερδοφορίας και νέες επενδύσεις

Κωτσόβολος: Ρεκόρ κερδοφορίας και νέες επενδύσεις

Με σταθερά αυξανόμενη πορεία και ρεκόρ κερδοφορίας για φέτος, η Κωτσόβολος συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο, ανανεώνοντας το δίκτυο και αναβαθμίζοντας τις υποδομές της.

Κωτσόβολος: Ρεκόρ κερδοφορίας και νέες επενδύσεις
Μόνο φέτος προχώρησε σε επενδύσεις ύψους 8,5 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει αφενός την εμπιστοσύνη του Ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά, αφετέρου τη διαρκή προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.

Πρόσφατα η πόλη του Πειραιά απέκτησε το δεύτερο κατάστημα Κωτσόβολος με 5 ορόφους,  αυτές τις μέρες εγκαινιάζεται το νέο κατάστημα στο River West, ενώ παράλληλα ανακαινίζονται καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Σημειώνεται ότι από το 2016 έχει εγκαινιάσει 5 νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει 37 ανακαινίσεις και 13 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία. Τα συνολικά τετραγωνικά μέτρα των καταστημάτων φθάνουν τα 134.894τ.μ.

Κλείσιμο



Για  το οικονομικό έτος 2016/17 υπολογίζεται τα κέρδη προ φόρων (EBIT) να ανέλθουν στα 9,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) στα 14,5 εκατ ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα.

Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκατ. ευρώ, καθώς και τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκατ. ευρώ.


Η Κωτσόβολος με 67 χρόνια παρουσία στην ελληνική αγορά,  διαθέτει  95 καταστήματα στο δίκτυό της και  αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία του Ομίλου της Dixons Carphone. Τα τελευταία 4 χρόνια βρίσκεται σε σταθερά αυξανόμενη τροχιά κερδοφορίας, με διψήφια πλέον καθαρά κέρδη, ενώ υλοποιεί το επενδυτικό της πλάνο σε όλους τους τομείς δράσης της, επανεπενδύοντας το 100% των ετήσιων κερδών της.



Καταστήματα και νέα concept


Η εταιρεία εισήγαγε το νέο concept «Ελάτε Σπίτι Μας», προτρέποντας τους επισκέπτες του καταστήματος να επισκεφτούν την κατηγορία μικροσυσκευών και μέσα από τη μεγάλη γκάμα της να επιλέξουν την ιδανικότερη λύση μικροσυσκευής για το σπίτι και τις ανάγκες τους.

Παράλληλα, στον ειδικό χώρο coffee lounge «Ελάτε σπίτι μας να πιούμε καφέ» η αλυσίδα προσκαλεί τους επισκέπτες του καταστήματος να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τον καφέ τους.



Επίσης, τα σημεία εξυπηρέτησης “Support 360”, αναδεικνύουν έξυπνα και αποτελεσματικά μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ προβάλλουν άριστα την προσέγγιση της Κωτσόβολος απέναντι στο σύγχρονο καταναλωτή που αναζητά την ιδανική λύση. Το service corner βρίσκεται δίπλα στον πελάτη για να βοηθήσει σε οποιαδήποτε ανάγκη του για τις συσκευές που έχει αποκτήσει.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρείς εκπομπές στο επίσημο κανάλι της στο Youtube (Try Me, Try Me #not, «Βάζουμε τον σεφ στην πρίζα»), όπου η τεχνολογία αποκτά φωνή για όσους θέλουν να την γνωρίσουν καλύτερα. Επιπρόσθετα, ο σύγχρονος σχεδιασμός και η εύκολη πλοήγηση του www.kotsovolos.gr αύξησαν την επισκεψιμότητά του κατά 23%, ενώ οι μοναδικοί χρήστες αυξήθηκαν κατά 13%.





Πλάνο Δόσεων Κωτσόβολος

Ένα από τα στοιχεία που κάνουν την Κωτσόβολος να ξεχωρίζει είναι το  πλάνο δόσεων που προσφέρει στους καταναλωτές, με το οποίο μπορούν -χωρίς πιστωτική κάρτα- να ορίσουν οι ίδιοι το ποσό της δόσης που  εξυπηρετεί, αλλά και τον αριθμό των μηνών που θα χρειαστούν για την αποπληρωμή (Δείτε το ΠΛΑΝΟ ΔΟΣΕΩΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ)




Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Με μία επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ η εταιρεία προχωρά τον ψηφιακό μετασχηματισμό στα συστήματά της με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών για μία μοναδική αγοραστική εμπειρία.

Οι επενδύσεις στην τεχνολογία - ειδικά στο επίπεδο των business applications - αποτελούν το έναυσμα για σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία της επιχείρησης, ενώ το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές της προσπάθειες, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης πελατών.



Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε ειδικό τμήμα Business Change στα πρότυπα οργάνωσης της μητρικής  εταιρείας, το οποίο καλείται να βοηθήσει από τη δική του σκοπιά σε αυτόν το μετασχηματισμό. Αποτελεί διακριτή οργανική μονάδα που βρίσκεται δίπλα στο ΙΤ και υπό την επίβλεψη του CTO και διαχειρίζεται το χαρτοφυλάκιο των transformation/improvement initiatives, συμμετέχει στην ανάλυση των επιχειρησιακών αναγκών, στο σχεδιασμό διαδικασιών και αποτελεί ένα “business integrator”.

Ανθρώπινο Δυναμικό – Προσλήψεις

Η εταιρεία επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της και τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξήσει τους εργαζομένους της κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλους τους εργαζομένους της.

Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων. Σε ειδική έρευνα, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος. Τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελούν το σημείο αναφοράς για τον όμιλο της Dixons Carphone, καθώς ξεπερνούν σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.

Υπηρεσία Collect @ Store

Με την υπηρεσία Collect @ Store δίνεται η δυνατότητα να δεσμεύσεις εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που επιθυμείς και να τα παραλάβεις από οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας σε εξυπηρετεί, να εξοφλήσεις με τον τρόπο πληρωμής που θέλεις, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι σε περίπτωση που δεν παραλάβεις τα προϊόντα εντός της συγκεκριμένης προθεσμίας (72 ώρες), η κράτηση ακυρώνεται.
Ταμεία Express

Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου και γρήγορου τρόπου ζωής, επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, λανσάροντας Ταμεία Express για ηλεκτρονική πληρωμή. Κατάφερε πρώτη στην Ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία. Ήδη σε 40 καταστήματα υπάρχουν 150 σημεία εξυπηρέτησης και το 38,9% των συναλλαγών με κάρτες γίνεται χωρίς ο πελάτης να περνά από το ταμείο



Το Service Corner, “Support 360°” έχει στόχο να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων. Τέλος, στο Service Corner μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά και Laptop σε 24ώρες επισκευή ή αντικατάσταση. Ο κόσμος δεν αλλάζει τόσο συχνά υπολογιστές και θέλει να είναι βέβαιος ότι αν συμβεί κάτι θα έχει γρήγορα την τον υπολογιστή του ξανά σε πλήρη δράση!

Service Corner

Τα αναβαθμισμένα service corners είναι τα καταστήματα που υποστηρίζουν Fix & Go. Από τα 14,  τα 6 βρίσκονται στην Αθήνα, τα 2 στην Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα στην περιφέρεια. Τα υπόλοιπα 20 Service Corners βρίσκονται τα 9 στην Αθήνα, 1 Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα στην περιφέρεια.

Και τα 34 Service Corners υποστηρίζουν υπηρεσίες κινητής (Save & Go), υπηρεσίες Computing (Pick & Pay) και In Store TV Tuning και απασχολούν 50 τεχνικούς.

48hrs

H πρωτοποριακή υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης οικιακών συσκευών, το “Total Support Premium 48 ώρες” αποτελεί extension της ήδη υπάρχουσας Premium Total Support υπηρεσίας που προσφέρει η Κωτσόβολος στους πελάτες της. Η  νέα υπηρεσία υπόσχεται –για πρώτη φορά στην Ελλάδα- επισκευή ή αντικατάσταση του ψυγείου, της κουζίνας ή/και του πλυντηρίου εντός 48 ωρών από την ώρα που θα δηλωθεί η βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας. Η υπηρεσία «Total Support Premium 48 ώρες» έχει χρονική διάρκεια για 5 ολόκληρα χρόνια, προσφέροντας στις συσκευές την προστασία που χρειάζονται, από την 1η μέχρι και την τελευταία ημέρα του συμβολαίου αποκλειστικά από την Κωτσόβολος.

Η επισκευή της συσκευής γίνεται κατ’ οίκον για αποφυγή πιθανής φθοράς ή ζημιάς κατά τη μεταφορά προς επισκευαστικά κέντρα. Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για μεταφορικά, εργασία των τεχνικών και ανταλλακτικά της συσκευής. Το μόνο που έχει να κάνει ο πελάτης είναι να διαλέξει το προϊόν που του ταιριάζει και να το συνδυάσει με την υπηρεσία. Αξίζει να αναφερθεί πως μέχρι σήμερα (4 μήνες ζωής) η εταιρεία έχει ανταποκριθεί σε 300 γεγονότα με ένα δείκτη ικανοποίησης 99% για τους συγκεκριμένους πελάτες μας. 
 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης