Ο ΟΑΣΑ πλήρωσε 5.500 ευρώ για μια παραλλαγή εικόνας από το clip art!

Ο ΟΑΣΑ πλήρωσε 5.500 ευρώ για μια παραλλαγή εικόνας από το clip art!

Ο ΟΑΣΑ πλήρωσε 12.000 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, για τη δημιουργία υλικού για την παρουσίαση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου - Περίπου το μισό ποσό αφορούσε τη δημιουργία «ενός καρτούν-μασκότ που θα προτρέπει το επιβατικό κοινό να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο»

Ο ΟΑΣΑ πλήρωσε 5.500 ευρώ για μια παραλλαγή εικόνας από το clip art!
Μια απίστευτη είδηση έφερε στο φως η σελίδα του Facebook, Ιστορίες Γραφιστικής Τρέλας καθώς σύμφωνα με την οποία η «μασκώτ» του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο «Θάνος», για την οποία ο ΟΑΣΑ έδωσε 5.500 ευρώ είναι μία απλή προσαρμογή ενός δωρεάν clip art που κάθε γραφίστας θα μπορούσε πολύ εύκολα να φτιάξει!

Αξίζει να σημειωθεί ότι από την στιγμή της αποκάλυψης η «μασκότ» εξαφανίστηκε από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ, αλλά είναι άγνωστο αν πήρε πίσω και τα 5.500 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ)!

Κλείσιμο
Σύμφωνα με ανάρτηση της σελίδας, η εταιρεία που ανέλαβε τη δημιουργία της μασκώτ έκανε έναρξη στο επαγγελματικό επιμελητήριο 2 μόλις μήνες πριν την ανάθεση του έργου από τον ΟΑΣΑ.

Ο ΟΑΣΑ πλήρωσε 12.000 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, για τη δημιουργία υλικού για την παρουσίαση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Περίπου το μισό ποσό (5.500 ευρώ) αφορούσε τη δημιουργία «ενός καρτούν-μασκότ που θα προτρέπει το επιβατικό κοινό να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο».

Όπως περιγράφεται από τον ΟΑΣΑ, η υπηρεσία αφορά «Ονοματοδοσία – Δημιουργία και Σχεδιασμός Character Concept τύπου Cartoon, campaignable χαρακτηριστικών, με σκοπό την ενημέρωση και προώθηση του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, την εκπαίδευση των χρηστών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και την ένταξη στην καθημερινότητα του πολίτη ενός character τύπου μασκότ για την καλλιέργεια μίας φιλικότερης σχέσης μεταξύ του πολίτη και των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Θα έχει τη δυνατότητα προσαρμογής σε ενημερωτικά animation videos και όποιες άλλες προσαρμογές απαιτηθούν.

Το υπόλοιπο ποσό αφορούσε άλλες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων δημιουργία 8-πτυχου οδηγού ενημέρωσης (1.500 ευρώ), δημιουργία powerpoint για την παρουσίαση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους δημοσιογράφους (3.500 ευρώ), σχεδιασμό folder για δημοσιογράφους (500 ευρώ), σχεδιασμό banner για συνέντευξη τύπου (500 ευρώ), δημιουργία ηλεκτρονικής πρόσκλησης που θα σταλεί μέσω email σε δημοσιογράφους (250 ευρώ), δημιουργία δελτίου τύπου με επισυνάψεις (250 ευρώ).

Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης