Οι τουριστικοί πράκτορες αναδεικνύονται στους «γιατρούς» των διακοπών μας

Οι τουριστικοί πράκτορες αναδεικνύονται στους «γιατρούς» των διακοπών μας

Είναι αυτοί, που οι τελικοί καταναλωτές θα εμπιστευτούν, για να περάσουν ξέγνοιαστες, όμορφες και οικονομικές διακοπές

Οι τουριστικοί πράκτορες αναδεικνύονται στους «γιατρούς» των διακοπών μας
«Ποδαρικό» με διακοπές κάνει ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού και όσοι ακόμα δεν έχουν αποφασίσει προορισμό για να αποδράσουν, οι τουριστικοί πράκτορες θα μπορούσε να πει κανείς, πως είναι οι «γιατροί» των διακοπών μας, όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας των εν Ελλάδι τουριστικών πρακτόρων (FedHatta) Νικόλας Κελαϊδίτης.
 
Είναι αυτοί, που οι τελικοί καταναλωτές θα εμπιστευτούν, για να περάσουν ξέγνοιαστες, όμορφες και οικονομικές διακοπές. Κατά συνέπεια, τονίζει ο κ. Κελαϊδίτης αναδεικνύονται σε «γιατρούς, ψυχολόγους και οικονομολόγους» συνάμα. «Εμείς, θα φροντίσουμε να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, να τους ικανοποιήσουμε με τις προτάσεις μας και όλα αυτά με τρόπο που θα κουμπώνει στο πορτοφόλι του καταναλωτή», αναφέρει ο κ. Κελαϊδίτης.
 
Κλείσιμο
Φέτος οι τιμές στους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς εμφανίζονται «τσιμπημένες» σε σχέση με πέρυσι, με τον κ. Κελαϊδίτη να εξηγεί, ότι αυτό συμβαίνει, γιατί το κόστος το φορολογικό σε ένα βαθμό έχει μετακυληθεί στον τελικό καταναλωτή. Σε κάθε περίπτωση, σε μη νησιωτικούς προορισμούς προσφέρονται πολύ ανταγωνιστικά πακέτα, δίνοντας την ευκαιρία ακόμα και σε αυτούς που θα αποφασίσουν διακοπές την τελευταία στιγμή να πετύχουν καλές συμφωνίες.
 
Δίνοντας ένα παράδειγμα μιας εβδομάδας διακοπών, για μια 4μελή οικογένεια, σε μη νησιωτικό προορισμό, η τιμή κυμαίνεται σε 1.000 περίπου ευρώ, περιλαμβάνοντας και τα κόστη μεταφορών, πάντα σύμφωνα με τον κ. Κελαϊδίτη. Τιμές ωστόσο μπορεί να ανέλθουν και σε 700 και 800 ευρώ, αλλά με αντίκτυπο στην ποιότητα της φιλοξενίας.
 
Σε κάθε περίπτωση ο τουριστικός πράκτορας εκτιμά ο κ. Κελαϊδίτης, μπορεί μέσα από την επικοινωνία με τον υποψήφιο πελάτη να διαμορφώσει το τουριστικό πακέτο αφουγκραζόμενος τις ανάγκες του. Μάλιστα η μεγάλη διαφορά σε σχέση με το διαδίκτυο, όπως τονίζεται, είναι το γεγονός ότι ο τελικός καταναλωτής δεν θα ριψοκινδυνεύσει με επιλογές αμφιβόλου ποιότητας. «Τα χρήματα στον τουριστικό πράκτορα θα πιάσουν τόπο», σημειώνει ο κ. Κελαϊδίτης.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης