Βρετανική εταιρεία υποχρεώθηκε να επιστρέψει 2.500 ευρώ σε Ελληνίδα καταναλώτρια

Βρετανική εταιρεία υποχρεώθηκε να επιστρέψει 2.500 ευρώ σε Ελληνίδα καταναλώτρια

Η εταιρεία αρνήθηκε να επιστρέψει τα χρήματα που αντιστοιχούσαν σε προπληρωμένες κάρτες που η γυναίκα δεν χρησιμοποίησε

Βρετανική εταιρεία υποχρεώθηκε να επιστρέψει 2.500 ευρώ σε Ελληνίδα καταναλώτρια
Χρειάστηκε να παρέμβει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος προκειμένου να επιστραφούν σε Ελληνίδα καταναλώτρια 2.500 ευρώ από εταιρεία παροχής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών από τη Μ.Βρετανία.

Η καταναλώτρια κατέφυγε στο Κέντρο Καταναλωτή μετά την άρνηση της βρετανικής εταιρείας να της επιστρέψει ποσό 2.500 ευρώ που αντιστοιχούσαν σε πέντε προπληρωμένες χρεωστικές κάρτες, τις οποίες είχε αγοράσει. Η γυναίκα είχε αγοράσει συνολικά έξι κάρτες, αξίας 500 ευρώ η κάθε μια, πληρώνοντας συνολικά 3.000 ευρώ. Οι κάρτες δεν χρησιμοποιήθηκαν και η καταναλώτρια ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρία να της επιστραφεί η χρηματική τους αξία, όπως είχε δικαίωμα, γιατί χρειαζόταν τα χρήματα.

Κλείσιμο
Της επεστράφη, όμως, μόνο το ποσό της μιας κάρτας και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας για να της επιστραφούν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ. Ωστόσο, αν και προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.
 
Η καταναλώτρια ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Ύστερα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μ. Βρετανίας και τον Financial Ombudsman της χώρας αυτής, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης