Έρευνα Nielsen: Πόσο μας άλλαξε η κρίση στις αγορές μας στα super market

Έρευνα Nielsen: Πόσο μας άλλαξε η κρίση στις αγορές μας στα super market

6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως θα ξοδεύουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη για αγορές στο μέλλον, αναφέρει η έρευνα 

Έρευνα Nielsen: Πόσο μας άλλαξε η κρίση στις αγορές μας στα super market
Σημαντικές φαίνεται να είναι οι αλλαγές - ανατροπές για την ακρίβεια - που η κρίση επέφερε στον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες καταναλώνουν.
 
Σε έρευνα λοιπόν που παρουσιάστηκε πρόσφατα από το γνωστό περιοδικό του λιανικού εμπορίου σελφ σερβις σε ημερίδα για τα σούπερ μάρκετ φαίνεται πως η κρίση ενδυνάμωσε τις τάσεις που ήδη είχαν σχηματιστεί στην αρχή της (2008-2009). Για παράδειγμα η τιμή είναι πιο ισχυρό κριτήριο επιλογής καταστήματος στην Ελλάδα από ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη ενώ το 2014 όπως τονίζει η εταιρεία ερευνών ΙRI, οι 7 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων συγκεντρώνουν τα 9 από τα 10 ευρώ της αγοράς (όπως αναφέρει σχετική μελέτη της εταιρείας ερευνών στο χώρο Nielsen).
 
Κλείσιμο
Παράλληλα, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως θα ξοδεύουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη για αγορές στο μέλλον (Nielsen) ενώ το 1/3 όσων κάνουν αγορές online έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν σούπερ μάρκετ (στοιχεία διεθνούς έρευνας dunnhumby).

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης