F1, Βαρκελώνη, 1η μέρα δοκιμών: Ταχύτερος ο Φέτελ!

F1, Βαρκελώνη, 1η μέρα δοκιμών: Ταχύτερος ο Φέτελ!

Ο Γερμανός με τη Ferrari ξεκίνησε με το δεξί την πρώτη μέρα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης της νέας χρονιάς στην πίστα του Μοντμελό.

F1, Βαρκελώνη, 1η μέρα δοκιμών: Ταχύτερος ο Φέτελ!
Με ταχύτερο χρόνο στο 1:24.939 χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα της Pirelli ο Φέτελ έφερε την SF16 Η στην κορυφή των χρόνων. Η επίδοσή του σημειώθηκε περίπου 20 λεπτά πριν την ολοκλήρωση του πρωινού 4ωρου και ήταν ταχύτερη σχεδόν μισό δευτερόλεπτο έναντι του Χάμιλτον με τη Mercedes. Ο Βρετανός συμπλήρωσε την απόσταση ενός αγώνα με τη W07 το πρωί (66 γύροι).

Κλείσιμο
Ο Ρομάν Γκροζάν που φέτος αγωνίζεται με τα χρώματα της νεοσύστατης Haas είχε μια δύσκολη στιγμή το πρωί που οδήγησε και σε διακοπή της διαδικασίας (κόκκινη σημαία) καθώς έσπασε η εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου. Αυτό έγινε στην μεγάλη ευθεία υπό υψηλό αεροδυναμικό φορτίο και προφανώς οι μηχανικοί της ομάδας έχουν να δώσουν πολλές εξηγήσεις προτού συνεχίσουν.

Η εικόνα της νέας McLaren – Honda που έχει ήδη συμπληρώσει 35 γύρους στα χέρια του Μπάτον απέχει παρασάγγας από την αντίστοιχη περσινή και σίγουρα αφήνει ελπίδες βελτίωσης για την ιστορική βρετανική ομάδα.



Μετά τη μεσημεριανή ανάπαυλα οι δοκιμές συνεχίστηκαν με το Χάμιλτον
να εντυπωσιάζει συμπληρώνοντας συνολικά απόσταση ίση με 726km μέσα στην πρώτη μέρα δοκιμών για την W07. Ο Χάμιλτον πέτυχε τον ταχύτερο του χρόνο το πρωί και το απόγευμα περιορίστηκε σε μεγάλα stint. Μετά το τέλος των δοκιμών ο πρωταθλητής δήλωσε: «Είναι καλό που επέστρεψα. Πέρασε καιρός αλλά αμέσως αισθάνθηκα οικεία χαίρομαι που διαπίστωσα ότι ακόμη μπορώ να οδηγώ. Το μονοθέσιο ήταν σπουδαίο. Μοιάζει πολύ με το περσινό αυτό είναι καλό, αποτελεί σημαντική βάση για τη δουλειά μας. Το κλειδί είναι να συμπληρώσουμε όσα περισσότερα km μπορούμε τώρα και ξεκινήσαμε καλά. Βάλαμε πολλούς γύρους χωρίς ουσιαστικά προβλήματα. Αυτό είναι εντυπωσιακό για πρώτη μέρα ελπίζω έτσι να συνεχίσουμε κιόλας. Τα ελαστικά έχουν λίγο διαφορετική αίσθηση και θα χρειαστεί δουλειά τις επόμενες μέρες για να κατανοήσουμε τον τρόπο που δουλεύουν. Δεν ξέρω που βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά σίγουρα είμαστε καλά. Πιστεύω πως φέτος οι διαφορές θα είναι μικρότερες, ελπίζω οι Ferrari να είναι ανταγωνιστικές για να έχει ενδιαφέρον φέτος και για μένα και για το Νίκο».

Από την πλευρά του ο Σεμπάστιαν Φέτελ που ήταν ταχύτερος όλων με τη Ferrari συμπλήρωσε 3 γύρους περισσότερους από έναν αγώνα (69). Ο Γερμανός δήλωσε μετά το τέλος των δοκιμών: «Νομίζω ότι έχουμε κάνει ένα σημαντικό βήμα προόδου. Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ θετική. Νιώθω ότι ανεβήκαμε. Όταν νιώθεις αμέσως καλά και οικεία αυτό είναι καλό σημάδι. Προφανώς έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας. Ωραίο το σημερινό αποτέλεσμα αλλά δεν λέει και πολλά. Ιδανικά θα ήθελα να είχαμε κάνει περισσότερους γύρους αλλά υπήρχαν θέματα που απαιτούσαν προσοχή καθώς το μονοθέσιο είναι καινούργιο. Δεν υπάρχει πολύς χρόνος σε 4 βδομάδες θα είμαστε στην Αυστραλία».
 
Από τις υπόλοιπες ομάδες εντυπωσίασε η McLaren που κατάφερε να βάλει 83 γύρους στα χέρια του Μπάτον περισσότερους απ’ όσους είχε συμπληρώσει πέρυσι όλες τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Απογοήτευση για την ομάδα της Renault που φαίνεται να ξεκινά τη χρονιά με πολλά προβλήματα.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:


Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος       

Γύροι

  S. Vettel

Ferrari

1:24.939

69

  L. Hamilton

Mercedes

1:25.409

156

3

  D. Ricciardo

Red Bull

1:26.044

87

4

  V. Bottas

Williams

1:26.091

80

  A. Celis Jr

Force India

1:26.298

58

6

  J. Button

McLaren

1:26.735

84

  C. Sainz

Toro Rosso

1:27.180

55

  M. Ericsson

Sauber

1:27.555

88

  P. Wehrlein

Manor

1:28.292

54

10 

  R. Grosjean

Haas

1:28.399

31

11 

  J. Palmer

Renault

1:29.356

37



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης