Timothy Everest: O ράφτης των celebrities

Timothy Everest: O ράφτης των celebrities

Η Vogue έχει γράψει για αυτόν ότι έχει ντύσει τους πιο διάσημους ανθρώπους. Έχει στο πελατολόγιό celebrities από τον David Beckham μέχρι την Tilda Swinton. Γνωρίστε τον κύριο Timothy Everest, που μιλάει αποκλειστικά στο People για την καριέρα του και το αντρικό στιλ.

Timothy Everest: O ράφτης των celebrities
Ο Timothy Everest έχει ένα concept store, ένα bespoke house και ένα flagship store στο Λονδίνο, ενώ μπορείτε να βρείτε τις συλλογές του σε 12 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, ανάμεσα στα οποία είναι και το Mah Jong στην Κανάρη 14 στο Κολωνάκι. «Από τις ταινίες στις οποίες έχω ντύσει πρωταγωνιστές ξεχωρίζω το Mission Impossible 1, γιατί ήταν η πρώτη μεγάλη ταινία που κάναμε ως Timothy Everest. Επίσης, ένα φιλμ που κάναμε με τον Jeremy Irons και τον Ed Harris, το Appaloosa, τα κοστούμια στο Atonement και, φυσικά, το Τhe Manfrom U.N.C.L.Ε, που πιστεύω ότι θα αποτελεί αισθητική αναφορά στο μέλλον και θα τη θυμούνται ως μια πολύ στιλάτη ταινία», μας λέει.

Κλείσιμο


Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να θυμηθώ την τελευταία φορά που απόλαυσα μια κουβέντα με άνθρωπο της μόδας τόσο πολύ όσο με τον ράφτη Timothy Everest, που τον συνάντησα στο Mah Jong στο Κολωνάκι. Ο superstar tailor, που έχει στο πελατολόγιό του mega starsόπως η Tilda Swinton και ο David Beckham, ο Benedict Cumberbatch και η k.d. Lang έχει κάνει τα αντρικά κοστούμια για τις δύο τελευταίες Bond ταινίες, τα πρώτα Mission Impossible, το Mamma Mia!, το Eyes Wide Shut και πολλές άλλες ταινίες που όρισαν στιλιστικά το αντρικό ντύσιμο. Γνωρίστε τον μέσα από τη συνέντευξή του και ίσως δώσετε ξανά την πρέπουσα σημασία στο εκλεπτυσμένο αντρικό ντύσιμο.

Τι κάνει έναν άντρα πραγματικό τζέντλεμαν;
Οι τρόποι είναι πολύ σημαντικοί. Εκνευρίζομαι πολύ όταν ταξιδεύω και συνειδητοποιώ ότι οι άντρες πια δεν κάνουν πράγματα, όπως το να ανοίγουν πόρτες για τις κυρίες. Είμαι τυχερός που είμαι αρκετά μεγάλος, ώστε να θυμάμαι πώς συμπεριφέρονταν παλιότερα. Το να είσαι τζέντλεμαν σήμερα δεν σημαίνει να είσαι τόσο τυπικός όσο παλιά, γιατί αυτό θα έκανε τους ανθρώπους να νιώθουν άβολα. Το να είσαι γενναιόδωρος, ευγενής και να προσπαθείς να είσαι καλός άνθρωπος γενικά είναι πολύ σημαντικό.



Τι προσβάλλει την αισθητική σας;

Με ενοχλεί ο υλισμός και όταν οι άνθρωποι επιδεικνύουν υπερβολικά τον πλούτο τους. Οι πιο πετυχημένοι άνθρωποι που έχω γνωρίσει είναι και οι πιο σεμνοί. Ο ιπποτισμός έχει γενικά χαθεί. Και αν με το brand μας μπορούμε να περάσουμε στην επόμενη γενιά τέτοιες αρχές, είναι πολύ ενδιαφέρον. Δεν έχει κανένα νόημα, βέβαια, να συμπεριφερόμαστε όπως οι άνθρωποι το 1932 εν έτει 2016. Το θέμα είναι πώς ερμηνεύουμε έννοιες όπως ο ιπποτισμός σήμερα, πώς τις εξελίσσουμε χωρίς να τις καταργούμε.

Είναι το tailoring μια ξεχασμένη τέχνη στην εποχή του fast fashion; Σταμάτησαν να ενδιαφέρονται οι άντρες για το ντύσιμό τους;
Η μόδα έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία 20 χρόνια. Στα 90s ήταν όλα γύρω από τα designer brands, ενώ τα τελευταία χρόνια με την εμφάνιση πολλών φτηνών mega brands μπορούσες να αγοράζεις και να αλλάζεις ρούχα συνεχώς. Από τότε που η παγκόσμια οικονομία άρχισε να χειροτερεύει και ακόμα και οι άνθρωποι που είχαν χρήματα σταμάτησαν να ξοδεύουν, είδαμε ότι το αγοραστικό κοινό έχει αρχίσει να αγοράζει λιγότερο, αλλά καλύτερα. Στο επίσημο αντρικό ντύσιμο μία από περιοχές με δυνατότητα ανάπτυξης είναι το surmeasure. Οι άνθρωποι έχουν ανακαλύψει τη μοναδικότητά τους και θέλουν να είναι ο εαυτός τους μέσα από το στιλ τους, γι’ αυτό πάνε στο ράφτη ή στο μαγαζί ή στο brand που θεωρούν cool και τους εκφράζει. Πριν από τρεις μήνες ανοίξαμε ένα concept store όπου εξετάζουμε το casual στιλ μέσα από customize. Αυτό που κάνουμε εμείς είναι σε ρούχα που φοράει στην καθημερινότητα να του δίνουμε ευκαιρία να τα κάνει μοναδικά με μια σειρά επιλογών. Πρέπει να προσαρμόσουμε το tailoring στη σύγχρονη εποχή, γιατί το να ράβεις τα ρούχα σου είναι σαν το καλό φαγητό, μπορεί να κοστίζει λίγο περισσότερο, αλλά αξίζει.

Ποια είναι η πιο κοινή ανασφάλεια των αντρών;
Λένε πως θα χάσουν σύντομα βάρος. Γενικά η δουλειά του ράφτη είναι να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους και αναδεικνύει την προσωπικότητά τους.



Πώς γίνατε ράφτης;
Ενδιαφερόμουν πάντα για τη μόδα. Όταν ήρθα στο Λονδίνο, είδα μια αγγελία για μια δουλειά στον Tommy Nutter στη Savile Row και έτσι ξεκίνησα με το tailoring. Όταν βγαίναμε εκείνα τα χρόνια, δεν φορούσαμε ποτέ δύο φορές το ίδιο outfit. Τα πάντα περιστρέφονταν γύρω από τη μοναδικότητα του καθενός και γι’ αυτό ξεκίνησα το tailoring.

Ποια είναι η βασική επιρροή στα σχέδιά σας από τις λονδρέζικες υποκουλτούρες;
Ξεχωρίζω το τέλος της δεκαετίας του ’60 σε ό,τι αφορά τη μόδα. Μου αρέσουν φιλμ όπως το The Thomas Crown Affair με τον SteveMcQueen, οι εμφανίσεις του Mick Jagger από αυτή την εποχή, αλλά έχω και οι ψυχεδελικές αναφορές και μου αρέσουν επίσης τα φανταχτερά στοιχεία στο αντρικό στιλ από τις αρχές των 70s.

Πώς βλέπετε τη μόδα σε δέκα χρόνια από τώρα;

Το πρόβλημα με τη μόδα, όπως και με τη μουσική, είναι ό,τι όλα έχουν γίνει στο παρελθόν. Ο μόνος τρόπος για να είσαι επίκαιρος είναι να είσαι ο εαυτός σου και γι’ αυτό η προσωπικότητα στο styling είναι το μέλλον.

Φαίνεται ότι σας ενδιαφέρει πολύ η κουλτούρα των νέων. Πόσο ασχολείστε με αυτήν;
Είναι σημαντικό για μένα και συνηθίζω να λέω ότι όλοι οι πελάτες μου είναι νέοι άνθρωποι σε σώματα διαφορετικής ηλικίας. Όσο μεγαλώνουμε, πολλές φορές χάνουμε το ενδιαφέρον μας και επίσης δεν μπορούμε να ντυνόμαστε όπως οι νεότεροι. Θέλω να έχω φρέσκια ματιά και πρέπει να είμαι ενημερωμένος και ευτυχώς σε αυτό με βοηθούν και οι δύο μικρές κόρες μου. Το να είσαι «γέρος» δεν είναι θέμα ηλικίας, αλλά διάθεσης. Ξέρω σαραντάρηδες που νιώθουν γέροι και μετά βλέπεις και τον Mick Jagger στα 73 στη σκηνή που είναι σαν έφηβος!

Τι συνέβη στον κόσμο και από style icons όπως ο Steve McQueen φτάσαμε πλέον να κάνουμε είδωλα τις Kardashians;

Ο κόσμος πάντα ενδιαφερόταν για το τι φοράνε οι celebrities. Η διαφορά των τωρινών με αυτούς των περασμένων δεκαετιών είναι ότι τότε οι περισσότεροι ενδιαφέρονταν για το στιλ τους, ενώ οι σύγχρονοι, επειδή είναι δύσκολη δουλειά, απλώς έχουν στιλίστες που φροντίζουν για την εικόνα τους. Υπάρχουν και άνθρωποι όπως ο Benedict Cumberbatch και ο David Beckham, που αγαπούν πολύ τα ρούχα και το στιλ, αλλά δεν θα υπάρξουν ξανά Cary Grant, Fred Astaire και Steve McQueen. Οι περισσότεροι καλοντυμένοι άνθρωποι δεν είναι celebrities, αλλά καθημερινοί άνθρωποι και το βλέπεις στο street style των σύγχρονων δανδήδων.

Τι θεωρείτε στιλιστικό ατόπημα στο αντρικό look;

Αν με ρωτούσες πιο παλιά, θα σου έλεγα τα κοντά παντελόνια, αλλά, απ’ ό,τι βλέπω, είναι πλέον trend. Σίγουρα τα απεριποίητα νύχια και τα μακριά μαλλιά. Όσο μεγαλώνει κάποιος, πρέπει να έχει πιο κοντά και καλοχτενισμένα μαλλιά. Επίσης, τα κοστούμια με κακή εφαρμογή αλλά και το να μην ντύνεσαι ανάλογα με την ηλικία σου.

Βρίσκεστε δεύτερη φορά στην Ελλάδα και στο Mah Jong. Ποια είναι η άποψή σας για το στιλ των Ελλήνων;
Οι άνθρωποι στην Αθήνα νιώθω ότι είναι πολύ καλλιεργημένοι, έχουν πολύ καλούς τρόπους και θέλουν πολύ να μάθουν για το βρετανικόlook.

Ποια είναι η δική σας «ένοχη ευχαρίστηση» όσον αφορά το ντύσιμο;

Φοράω σήμερα «ταλαιπωρημένα» δερμάτινα παπούτσια, κάτι που είναι πολύ τολμηρό για μένα. Μάλλον το να αναμειγνύω casualστοιχεία με επίσημα ρούχα και να τα κάνω dress up.

Ποιος είναι ο πιο δύσκολος celebrity με τον οποίο έχετε δουλέψει;
Κανένας δεν ήταν δύσκολος, αλλά όσοι τους πλαισιώνουν όμως και το τι τους συμβουλεύουν, αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης