Νατάσα Μακρυμίχαλου:Το ταγάρι (της) πάει Γκστάαντ

Νατάσα Μακρυμίχαλου:Το ταγάρι (της) πάει Γκστάαντ

Το θρυλικό ταγάρι, ένα αξεσουάρ τιμημένο από την παράδοση αλλά και τους χίπηδες ανεξαρτήτως 
εποχής, επιστρέφει στο προσκήνιο χάρη σε μια Ελληνίδα designer, τη Νατάσα Μακρυμίχαλου. Αυτή τη φορά το παραδοσιακό αυτό αξεσουάρ έρχεται για να μείνει, διεκδικώντας τη δική του 
θέση στη γυναικεία μόδα

Νατάσα Μακρυμίχαλου:Το ταγάρι (της) πάει Γκστάαντ
Το «Tagari» είναι το εγχείρημα της Νατάσας Μακρυμίχαλου, μιας Ελληνίδας σχεδιάστριας που έχει συνδέσει το όνομά της με πρωτότυπες και χαρακτηριστικά καλαίσθητες δημιουργίες. Στη συλλογή της περιλαμβάνονται υπέροχες τσάντες, ενίοτε κατασκευασμένες από ασυνήθιστα υλικά, στις οποίες συνδυάζει ευφάνταστα χρώματα, σχήματα αλλά και διαφορετικά στυλ. Θέλοντας να βρεθεί κοντά στην ελληνική παράδοση και επαναφέροντας στην επικαιρότητα ένα χαρακτηριστικό κομμάτι της ελληνικής κουλτούρας, η Νατάσα αποφάσισε να κάνει το ταγάρι και πάλι μόδα. Εμπνεύστηκε νέα σχέδια, πιο funky, ολίγον ροκ, με σαφώς πιο έντονα χρώματα και δερμάτινες λεπτομέρειες - και όχι μόνο. 

Πώς ξεκίνησε όμως το «project tagari»; Η Νατάσα Μακρυμίχαλου εξηγεί: «Αρχικά ήθελα να ασχοληθώ ξανά με τη μόδα, αφού είχε πλέον μεγαλώσει ο γιος μου, ο Ιάσονας. Παράλληλα, ήθελα να κάνω κάτι που να έχει σχέση με την Ελλάδα. Σε ένα ταξίδι μου στην Υδρα μια κυρία που είχε κατάστημα μου ανέφερε ότι έρχονται πελάτες από το εξωτερικό και δεν μπορούν να βρουν ένα ωραίο ταγάρι. Κατά σύμπτωση μάλιστα την ίδια χρονιά ο Εμίλιο Πούτσι είχε βγάλει μια συλλογή εμπνευσμένη από το ταγάρι, οπότε ένιωσα ότι αυτό ήταν η ιδέα που έψαχνα τον τελευταίο καιρό. Ενα προϊόν ελληνικό, που να κρατά ζωντανή την παράδοσή μας και για την παραγωγή του θα απασχολούσε ελληνικά χέρια. Και έτσι, το 2012 το τόλμησα». Η Νατάσα έχει σπουδάσει Σχέδιο Μόδας στη Σχολή Βελουδάκη, τη δεκαετία του ’90 διατηρούσε ατελιέ στο κέντρο της Αθήνας, στη συνέχεια ταξίδεψε, γέμισε εικόνες και εμπειρίες, κατόπιν παντρεύτηκε, γέννησε τον μοναχογιό της και αφιερώθηκε στην οικογένειά της. Το εγχείρημα «ταγάρι» ήταν μάλλον δύσκολο, αφού δεν πλέκει σχεδόν κανείς πλέον ταγάρια με τον παραδοσιακό τρόπο, (στον αργαλειό), όπως παλιά: «Ηταν πολύ δύσκολο να βρω υφάντρες γιατί δεν υπάρχουν πια. Οι ηλικιωμένοι δεν ασχολούνται και οι νέοι δεν επιλέγουν αυτό το επάγγελμα. Τελικά, ύστερα από μεγάλη έρευνα κατέληξα σήμερα στις καλύτερες υφάντρες του κόσμου και έχω εξαιρετική συνεργασία με νέες κοπέλες από τα Ζαγοροχώρια. Είναι φοβερές στον αργαλειό». 

Κλείσιμο
Από το Σεν Μπαρθ και το Μαϊάμι μέχρι τον Λίβανο

Η συλλογή περιλαμβάνει ταγάρια, μεγάλες τσάντες, clutch, φακέλους βραδινούς και lady bags. Η Νατάσα Μακρυμίχαλου αναφέρεται επίσης στις τάσεις που έχουν ήδη αρχίσει να διαμορφώνονται: «Για το καλοκαίρι κυριαρχούν οι δαντέλες και τα κρόσσια. Τα παστέλ χρώματα, το κοραλί, το λαχανί, το μπεζ και το κλασικό άσπρο - μαύρο είναι τα must της φετινής σεζόν. Για τον χειμώνα, σε ό,τι αφορά τα χρώματα, έχουμε το μαύρο, το χρυσό, το μπλε, το λαδί, το μοβ. Οι τσάντες θα διακοσμηθούν παράλληλα με το υφαντό με γούνες, λεοπάρ pony skins και δέρμα», λέει η Νατάσα καθώς επιδεικνύει τις δημιουργίες της. Αραγε υπήρξαν γυναίκες που σνόμπαραν τις τσάντες της ακούγοντας τη λέξη «tagari»; Η Ελληνίδα designer απαντά με ειλικρίνεια: «Κάποιες σίγουρα τις σνόμπαραν, όμως άλλαξαν γνώμη όταν είδαν τις πραγματικές τσάντες και άγγιξαν την ποιότητα του υλικού. Υπήρξαν κάποιες κυρίες που είπαν "σιγά μην αφήσω την Hermès μου για να κρατήσω ταγάρι", αλλά και αυτές σύντομα άλλαξαν γνώμη - άφησαν την όποια Hermès και κράτησαν το ταγάρι με καμάρι. Από την αρχή το προϊόν είχε θετική ανταπόκριση στην Ελλάδα και τοποθετήθηκε σε καλά καταστήματα όπως το ‘‘Free Shop’’ σε Αθήνα και Μύκονο, το κατάστημα ‘‘Margo’’ στη Θεσσαλονίκη, το ξενοδοχείο ‘‘Daios’’ στην Κρήτη και σε πολλά ακόμα νησιά», λέει η Νατάσα Μακρυμίχαλου. 
Τα ταγάρια της μάλιστα σύντομα ταξίδεψαν και στο εξωτερικό:«Αρχικά έκανα την εμφάνισή μου τον Σεπτέμβριο του 2013 σε έκθεση κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι. Υπήρξε απίστευτη ανταπόκριση από τους ξένους. Συνεργάζομαι με καταστήματα στο Σεν Μπαρθ, στο Παρίσι, στον Λίβανο, στο Μαϊάμι και με το κατάστημα ‘‘Mavi’’ στο Γκστάαντ. Τον Σεπτέμβριο θα πάω σε έκθεση στο Μιλάνο και επόμενος στόχος μου είναι η Νέα Υόρκη. Είναι δύσκολο, αλλά όταν έχεις ένα μοναδικό προϊόν, χειροποίητο σε παραδοσιακό ξύλινο αργαλειό και φτιαγμένο από πολυτελή υλικά, οι πιθανότητες να τα καταφέρεις είναι μεγαλύτερες», αναφέρει χαμογελώντας η τολμηρή επιχειρηματίας, η οποία, πέρα από το ταγάρι, σκοπεύει να επεκταθεί και σε άλλα είδη αξεσουάρ, όπως ζώνες, παπούτσια και καπέλα. Το ταγάρι ήταν μόνο η αρχή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης