Φαινόμενα όπως η ανάρμοστη συμπεριφορά, αγενή σχόλια, εκτός ορίων εκφράσεις και στάση επαγγελματιών του τουρισμού στη χώρα μας δυστυχώς δεν είναι τόσο σπάνιο φαινόμενο όσο θέλουμε να πιστεύουμε.
Καθημερινά επισκέπτες των νησιών και των τουριστικών περιοχών της χώρας μας έχουν να διηγηθούν περιστατικά όπου απογοητεύτηκαν από την ποιότητα των υπηρεσιών, των προϊόντων ή κυρίως, των ανθρώπων, που πρέπει να αποτελούν υποδείγματα φιλοξενίας. Η Ελλάδα, μια χώρα με τουριστική ανάπτυξη, που θέλει να προβάλει τον τουρισμό ως την βαριά της βιομηχανία, ως τον τρόπο ανάκαμψης της οικονομίας, πρέπει επιτέλους να αποβάλει τα φαινόμενα των κακών επαγγελματιών, εκείνων που αμαυρώνουν με την στάση τους το καλό όνομα που με μόχθο και κόπο ζωής προσπαθούν να χτίσουν οι τίμιοι συμπολίτες μας.
Μέσω της δημοσιοποίησης φαινομένων κακής συμπεριφοράς μπορεί ο καθένας μας να συμβάλλει ώστε να αντιστραφεί η εικόνα αυτή και οι «επαγγελματίες» που βλέπουν τον πελάτη τους μόνο σαν πορτοφόλι, που δεν νοιάζονται να εξυπηρετήσουν αλλά μόνο να κερδίσουν και μάλιστα όσο τον δυνατόν περισσότερο από όποιον κι αν έχουν μπροστά τους, να εκλείψουν.
Μια τέτοια καταγγελία, από αυτόπτη μάρτυρα εστιατορίου στη Λήμνο, δέχθηκε η ιστοσελίδα μας. Πρόκειται για το εστιατόριο «Έννοια πο' χς», στα Λύχνα Λήμνου, ένα από τα πιο όμορφα και ξεχωριστά νησιά της Ελλάδας. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο μάρτυρας, περιγράφοντας με απογοήτευση την εμπειρία του, «
η αδικαιολόγητα αγενής συμπεριφορά και η έλλειψη ακόμη κ του στοιχειώδους σεβασμού στον πελάτη» μιας σερβιτόρας, ανάγκασαν τον ίδιο και την παρέα του να αποχωρήσουν, χωρίς καν να καθίσουν στο κατάστημα. Ποιο ήταν το «έγκλημά» τους; Να ζητήσουν μια έξτρα καρέκλα από διπλανό τραπέζι για να καθίσουν πιο άνετα!