Καρδιακή ανεπάρκεια: Αυξάνεται ο κίνδυνος κατά 15% για όσους το παρακάνουν με το αλάτι
23.04.2026
15:50
Όταν η κατανάλωση νατρίου δηλαδή αλατιού, βγαίνει εκτός ελέγχου, τότε αυξάνεται ο κίνδυνος καρδιακής ανεπάρκειας προειδοποιούν οι ερευνητές
Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού αποτελεί σημαντικό, ανεξάρτητο παράγοντα κινδύνου για την εμφάνιση καρδιακής ανεπάρκειας, σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη. Σύμφωνα με τα ευρήματα, η αυξημένη πρόσληψη νατρίου συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης νέων περιστατικών της νόσου.
Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American College of Cardiology: Advances και βασίστηκε σε δεδομένα περισσότερων από 25.000 ατόμων, κατέγραψε ότι η μέση ημερήσια κατανάλωση νατρίου έφτανε τα 4.200 mg, σχεδόν διπλάσια από το συνιστώμενο όριο των 2.300 mg. Ως αποτέλεσμα, αυξήθηκε κατά 15% ο κίνδυνος εμφάνισης νέων περιστατικών καρδιακής ανεπάρκειας.
Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American College of Cardiology: Advances και βασίστηκε σε δεδομένα περισσότερων από 25.000 ατόμων, κατέγραψε ότι η μέση ημερήσια κατανάλωση νατρίου έφτανε τα 4.200 mg, σχεδόν διπλάσια από το συνιστώμενο όριο των 2.300 mg. Ως αποτέλεσμα, αυξήθηκε κατά 15% ο κίνδυνος εμφάνισης νέων περιστατικών καρδιακής ανεπάρκειας.
Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr