Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Άδειασαν τα ράφια οι Γερμανοί!
Άδειασαν τα ράφια οι Γερμανοί!
Οι καταναλωτές αγοράζουν ζεστά ρούχα, μπότες, σκουφιά και κασκόλ, ηλεκτρονικά είδη, cd και βιβλία
Ξεχύθηκαν στα εμπορικά κέντρα και άδειασαν τα ράφια οι Γερμανοί που από ότι φαίνεται φέτος χτυπήθηκαν από καταναλωτική μανία.
Οι Γερμανοί που δεν πτοούνται από τις πολικές θερμοκρασίες αλλά και την οικονομική κρίση που περνάνε πολλές χώρες της ευρωζώνης ψωνίζουν σαν τρελοί.
Σύμφωνα με τον Γερμανικό Σύνδεσμο Λιανικού Εμπορίου ο τζίρος ξεπέρασε ήδη τα περσινά επίπεδα.
Οι καταναλωτές κυρίως λόγω κρύου αγοράζουν ζεστά ρούχα, μπότες, σκουφιά και κασκόλ, αλλά και ηλεκτρονικά είδη, όπως τηλεοράσεις ή κινητά τηλέφωνα τελευταίας γενιάς cd και βιβλία.
Όσον αφορά τα παιχνίδια οι έμποροι έχουν ήδη ξεπουλήσει με τα Lego και τους αυτοκινητόδρομους να έχουν εξαφανιστεί από τα ράφια των καταστημάτων.
Τέλος ο πρόεδρος του Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου Στέφαν Γκερντ δήλωσε στην τηλεόραση της Deutsche Welle: «Ο μέχρι στιγμής απολογισμός της χριστουγεννιάτικης κίνησης είναι καλύτερος από ότι περιμέναμε. Σε σύγκριση με την ίδια εποχή πέρσι ο τζίρος αυξήθηκε ήδη κατά 2%.
Οι Γερμανοί που δεν πτοούνται από τις πολικές θερμοκρασίες αλλά και την οικονομική κρίση που περνάνε πολλές χώρες της ευρωζώνης ψωνίζουν σαν τρελοί.
Σύμφωνα με τον Γερμανικό Σύνδεσμο Λιανικού Εμπορίου ο τζίρος ξεπέρασε ήδη τα περσινά επίπεδα.
Οι καταναλωτές κυρίως λόγω κρύου αγοράζουν ζεστά ρούχα, μπότες, σκουφιά και κασκόλ, αλλά και ηλεκτρονικά είδη, όπως τηλεοράσεις ή κινητά τηλέφωνα τελευταίας γενιάς cd και βιβλία.
Όσον αφορά τα παιχνίδια οι έμποροι έχουν ήδη ξεπουλήσει με τα Lego και τους αυτοκινητόδρομους να έχουν εξαφανιστεί από τα ράφια των καταστημάτων.
Τέλος ο πρόεδρος του Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου Στέφαν Γκερντ δήλωσε στην τηλεόραση της Deutsche Welle: «Ο μέχρι στιγμής απολογισμός της χριστουγεννιάτικης κίνησης είναι καλύτερος από ότι περιμέναμε. Σε σύγκριση με την ίδια εποχή πέρσι ο τζίρος αυξήθηκε ήδη κατά 2%.
Σε απόλυτους αριθμούς αυτό σημαίνει τζίρο 77 δις ευρώ που μπήκαν στα ταμεία των καταστημάτων το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα