Σάλος από tweet της KLM: Ποιες είναι οι πιο ασφαλείς θέσεις σε ένα αεροπλάνο

klm09

«Καθίστε στη γαλαρία καθώς οι θέσεις που βρίσκονται πίσω - πίσω έχουν μικρότερο ποσοστό θνησιμότητας» έγραφε η εταιρεία

Εάν θέλετε να κλείσετε αεροπορικά εισιτήρια, επιλέξτε τα πίσω καθίσματα για λόγους ασφαλείας.

Η ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM αποκάλυψε ποιες είναι οι ασφαλείς αεροπορικές θέσεις σε περίπτωση συντριβής του αεροσκάφους βασιζόμενη σε έρευνα για τα ποσοστά θνησιμότητας των επιβατών.

Μέσω του Twitter, η εταιρεία αποκάλυψε ότι τα πίσω καθίσματα είναι τα ασφαλέστερα. Δώδεκα ώρες αργότερα, αναγκάστηκε να αποσύρει την απάντησή της και να ζητήσει συγγνώμη μετά το σάλο που προκλήθηκε στο από χρήστες που έσπευσαν να την επικρίνουν για παραπλανητικά στοιχεία.



To ποσοστό θνησιμότητας των επιβατών που κάθονται στη μέση του αεροπλάνου κατά τη διάρκεια συντριβής είναι το υψηλότερο, σύμφωνα με μελέτες δεδομένων του περιοδικού «Time», έγραφε η εταιρεία στο Twitter.

«Το ποσοστό θνησιμότητας των επιβατών που κάθονται στις μπροστινές θέσεις είναι οριακά μικρότερο, ωστόσο είναι αρκετά μικρότερο για τα καθίσματα που βρίσκονται πίσω-πίσω».

Το επίμαχο τιτίβισμα συνοδευόταν από μία εικόνα που απεικόνιζε μία αεροπορική θέση σ' ένα σύννεφο και την λεζάντα:

«Τα καθίσματα στο πίσω μέρος ενός αεροπλάνου είναι τα ασφαλέστερα!»

klm0008


Η εταιρεία βασίστηκε σε άρθρο που δημοσιεύθηκε από το περιοδικό «Time» το 2015, όπως γράφει η βρετανική εφημερίδα The Mirror.

«H ανάλυση των στοιχείων έδειξε ότι οι θέσεις στο πίσω μέρος του αεροσκάφους είχαν ποσοστό θνησιμότητας 32%, αυτές που βρίσκονταν στη μέση 39% και αυτές που ήταν μπροστά 38%».

Όταν είδαν την απάντηση της KLM πολλοί χρήστες έσπευσαν να επικρίνουν την ολλανδική αεροπορική εταιρία για το ανάρμοστο tweet.

Ένας έγραψε: «Εκτός από το tweet που ήταν κακόγουστο, τα όσα γράφετε δεν ευσταθούν γιατί δεν υπάρχουν απλά αρκετά δεδομένα (ευτυχώς) για να επιβεβαιώσουν αυτό τον ισχυρισμό... Κατά συνέπεια το tweet ήταν κακόγουστο αλλά επίσης και παραπλανητικό».

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Αρμαγεδδών

Οι θέσεις στο πίσω μέρος της καμπίνας είναι λιγότερο άνετες, με περισσότερη φασαρία από το πήγαινε-έλα των επιβατών στις τουαλέτες (που κατά κανόνα βρίσκονται και σ' αυτή την περιοχή του αεροπλάνου) και κάνουν περισσότερο αισθητές τις αναταράξεις. Μερικές θέσεις των τελευταίων σειρών είναι λίγο στενότερες ή δεν εκτείνονται προς τα πίσω όσο οι υπόλοιπες. Πολλοί επιβάτες λοιπόν που γνωρίζουν αυτές τις ιδιαιτερότητες -ισχύουν για κάθε εταιρεία και κάθε τύπο αεροπλάνου- αποφεύγουν αυτές τις θέσεις με συνέπεια να δυσκολεύονται οι εταιρείες να τις διαθέσουν. Κι αυτός προφανώς ήταν ο λόγος του "εξωραϊσμού" τους από την KLM. Η αντίδραση των αναγνωστών την έκανε να ανακρούσει πρύμνη. Κι όσο για τα στατιστικά θνησιμότητας, μπορεί να αφήνουν περισσότερες ελπίδες επιβίωσης για μερικούς επιβάτες των τελευταίων σειρών αλλά κανείς δεν εγγυάται πως σε περίπτωση αεροπορικού ατυχήματος θα υπάρξουν διασωθέντες.

CR

Η κριτική γιατί γίνεται; Για ποιο λόγο υπάρχει ο σάλος; Επειδή δημοσιεύει το συμπέρασμα της έρευνας;

Ελεος

Διαβασες τι λεει πρην σχολιασεις;32%,39% και 38%.Δηλαδη τα αντοιστιχα 68%,61% και 62% ζουν μετα από μια πτωση.Καλα κρασια.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

meghan-marklearthnetflix

Διευθυντικό στέλεχος δήλωσε προσφάτως πως επιθυμεί να συνεργαστεί μαζί τους - Θα προωθούν τον εαυτό του ως «Sussex Royal» παρά το γεγονός ότι συμφώνησαν να μη χρησιμοποιούν τους τίτλους τους