Ethiopian: Ένα πουλί μπορεί να κατέστρεψε τον αισθητήρα του Boeing 737 οδηγώντας στον θάνατο 157 άτομα!

ethiopian_crash

Πηγές από τον στενό κύκλο της έρευνας αποκαλύπτουν στο ABC News, πριν από την έκδοση της επίσημης έκθεσης, τι μπορεί να συνέβη στο μοιραίο αεροσκάφος

Το μοιραίο Boeing 737 MAX της Ethiopian Airlines, που συνετρίβη τον περασμένο μήνα προκαλώντας τον θάνατο συνολικά 157 ανθρώπων, φέρεται να κατέπεσε εξαιτίας της πρόσκρουσης ενός ξένου αντικειμένου (π.χ. πουλιού) με τον αισθητήρα της γωνίας προσβολής και της επακόλουθης βλάβης που αυτή προκάλεσε στον εξοπλισμό!

Όπως αποκάλυψαν στο ABC News υπό καθεστώς ανωνυμίας πηγές από τον στενό κύκλο της έρευνας, η ζημιά στον αισθητήρα είχε ως αποτέλεσμα να καταγραφούν ανακριβή δεδομένα, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να απενεργοποιήσουν το «προβληματικό» λογισμικό anti-stall, γνωστό ως MCAS. Στη συνέχεια όμως αυτό ενεργοποιήθηκε εκ νέου (πιθανώς αυτόματα), με αποτέλεσμα το τζετ να κάνει «βουτιά» προς τα κάτω.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του αμερικανικού δικτύου, οι πιλότοι προσπάθησαν χειροκίνητα να επαναφέρουν την μύτη του αεροπλάνου στο σωστό ύψος αλλά δεν κατάφεραν να ανακτήσουν τον έλεγχο, με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να συντριβεί.

Αυτό που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί, σύμφωνα με το ABC News, είναι το εάν οι κυβερνήτες επανενεργοποίησαν σκόπιμα το σύστημα MCAS, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ωθεί τη μύτη του 737 MAX προς τα κάτω αποτρέποντας το στολάρισμα (απώλεια στήριξης), αλλά μπορεί να κρύβεται πίσω από την πρόσφατη συντριβή των δύο Boeing 737 MAX 8.

Μία από τις πηγές του αμερικανικού δικτύου με βαθιά γνώση του συστήματος των συγκεκριμένων αεροσκαφών εξηγεί ότι το σύστημα δεν μπορεί να επανενεργοποιηθεί μόνο του, χωρίς καμία ενέργεια από τους πιλότους. Ένα από τα πιθανά σενάρια είναι το πλήρωμα να ενεργοποίησε εκ νέου το MCAS προσπαθώντας να περιορίσει τις δυνάμεις πάνω στη στήλη ελέγχου ή επειδή δεν κατάφερναν να αντισταθμίσουν επαρκώς το αεροσκάφος χειροκίνητα.

Το anti-stall λογισμικό της Boeing βρίσκεται στο επίκεντρο της έρευνας που διεξάγεται τον τελευταίο μήνα και αφορά στις αεροπορικές τραγωδίες της Ethiopian Airlines στην Αιθιοπία και της Lion Air στην Ινδονησία τον περασμένο Οκτώβρη.

Η πρώτη επίσημη προκαταρκτική έκθεση για το αεροπορικό δυστύχημα της Ethiopian αναμένεται να εκδοθεί σήμερα.

ΣΧΟΛΙΑ (9)

Ζορρο

Μνη γελατε σε καποιο δυστυχημα στο παρελθον καποιες σφηκες ειχαν βουλωσει ενα αισθητηρα νομιζω καπυο στην αφρικη και επεσε το αεροπλανο σε ςλλο βουλωσανε τον αιστητηρα η κολλησε με μπογια ενω το ξαναβαφανε απο τρελλα παργματα πεφτουν πολλες φορες

ειναι απλο

εταιρεία που σεβεται τον εαυτο της πλεον δεν πεταει με boeing. Οπως και επιβατης που σεβεται τη ζωη του, δεν πεταει με boeing. Οχι για το πρωτο δυστυχημα ουτε για το κατασκευαστικο λαθος αλλα για τον τροπο που τα κουκουλωσε και προσπαθει ακομα να τα θαψει. Μια εταιρεια που σεβεται την ανθρωπινη ζωη θα ελεγε "εχουμε κατασκευαστικο προβλημα, κατεβαστε τα μεχρι να το λυσουμε". Οχι να κανουν τα κουνελια μηπως δεν πεσει αλλο... αλλα επεσε και τωρα βγαινει ολη η βρωμια τους...

Καθησαν λοιπον

για ενα μηνα οι επιτελεις της Boeing προσπαθωντας να βρουν μια πειστικη δικαιολογια που να καλυπτει τα τραγικα λαθη της. Και σαν τους μαγους στα τσιρκα κατεληξαν οτι τα πουλια φταινε. Αξιοπρεπεια πανω απο ολα.

Η εταιρία να μη φταίει...

Κι όλα καλά: πάντα φταίνε "το ανθρώπινο λάθος", "οι εξωγενείς παράγοντες", ΠΟΤΕ "ο ελλειματικός ή εσφαλμενος σχεδιασμός ή κατασκευή"! ΥΓ: και στα άλλα που έπεσαν, έφταιγαν τα ...πουλιά;

Νικος

Εν κατακλείδι είναι τρελα να πέφτει αεροπλάνο επειδή χάλασε ένας αισθητήρας. Πρόκειται για θεμελιώδες στρατηγικό σχεδιαστικό σφάλμα που έχει σχέση με την φιλοσοφία κατασκευής.

Νικος

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

Πολύ

Βολικό για την Boeing

Πολλα

πουλια πετανε στην Αιθιοπια και την Ινδονησια. Προσοχη στα πουλια.

ZZ

Για να γλιτώσει η Μπόινγκ την οικονομική καταστροφή από την συνεχή πτώση των αεροσκαφών της τώρα της φταίνε και η δεινόσαυρο .

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

skoda

Η Τουρκία φαίνεται ότι θα είναι τελικά ο τόπος όπου θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο του VW Group που προορίζεται για τη Skoda και τη SEAT, βγάζοντας εκτός παιχνιδιού το μέχρι πρότινος φαβορί Σερβία και φυσικά αφήνοντας εκτός κάδρου τη χώρα μας.

panama_seismos

Από τον σεισμό δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για θύματα ή ζημιές, ωστόσο το αμερικανικό ινστιτούτο γεωφυσικής ανακοίνωσε πριν από λίγο πως ενδέχεται 
να έχει προκαλέσει θύματα και «σημαντικές υλικές ζημιές»

bechkam

Ο David Beckham είναι διάσημος τόσο για την επαγγελματική του καριέρα στο ποδόσφαιρο όσο και για τη φήμη που κατάφερε να χτίσει εκτός αθλητισμού. Σε αυτό φυσικά,  βοήθησαν διάφοροι παράγοντες, όπως η εμφάνισή του, το στυλ του – όντας πάντα μοδάτος- και οι επιχειρηματικές του δουλειές.