Ιταλία: Xιλιάδες διαδηλωτές στο Τορίνο κατά της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τη Λιόν

Dt597cEW0AANIBm

Το σχέδιο Λιόν - Τορίνο, το κεντρικό τμήμα του οποίου είναι μια σήραγγα 57,5 χιλιομέτρων στις ιταλικές και γαλλικές Άλπεις, έχει πυροδοτήσει διαμαρτυρίες από την αρχή του, ιδίως από οργανώσεις προάσπισης του περιβάλλοντος

Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι διαδήλωσαν σήμερα στο Τορίνο κατά του σχεδίου της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τη Λιόν, που αποτελεί, σύμφωνα με τους ίδιους, «διασπάθιση δημοσίου χρήματος», την ώρα που η Ιταλία έχει ανάγκη από χρήματα για την παιδεία ή το σύστημα υγείας.

Οι διοργανωτές της διαδήλωσης έκαναν λόγο για μια «λαοθάλασσα» 70.000 ανθρώπων, τη «μεγαλύτερη συγκέντρωση» στην ιστορία του κινήματος.

Στην πορεία συμμετείχαν συνταξιούχοι, νέοι και οικογένειες με παιδιά, ενώ πολλοί διαδηλωτές κρατούσαν σημαίες με το σύνθημα «Όχι στο TAV» μαζί με ένα τρένο με ζωγραφισμένο πάνω του έναν κόκκινο σταυρό.

«Κατά της σπατάλης», «Ναι στις μικρές χρήσιμες υποδομές, όχι στις μεγάλες άχρηστες υποδομές», το "Tav σπονσοράρει η Ένωση Βιομηχάνων- η Μαφία του τσιμέντου», «Όχι στο Tav. Ναι στη διάσωση του εδάφους και του περιβάλλοντος. 30 χρόνια αντίστασης» ήταν τα συνθήματα που αναγράφονταν μεταξύ άλλων στα πανό.

Το σχέδιο Λιόν- Τορίνο, το κεντρικό τμήμα του οποίου είναι μια σήραγγα 57,5 χιλιομέτρων στις ιταλικές και γαλλικές Άλπεις, έχει πυροδοτήσει διαμαρτυρίες από την αρχή του, ιδίως από οργανώσεις προάσπισης του περιβάλλοντος.

Ωστόσο, το κύριο σύνθημα στα χείλη των διαδηλωτών σήμερα ήταν η καταγγελία της «σπατάλης του δημοσίου χρήματος». Το κόστος μονάχα της σήραγγας υπολογίζεται το λιγότερο στα 8,6 δισεκατομμύρια ευρώ.

«Υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα στα οποία πρέπει να επενδύσουν όπως τα νοσοκομεία, τα σχολεία, οι δρόμοι» δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Μαουρίτσιο Αλφέρο, ηλικίας 60 ετών, εξηγώντας ότι του έκλεισαν ιατρικό ραντεβού για τον Σεπτέμβριο του 2019 στο νοσοκομείο της πόλης του, ελλείψει γιατρών.

Ο Ντομένικο Λαρομπίνα, ένας 31χρονος από το Τορίνο, θα προτιμούσε το Κράτος να «επενδύσει σε υποδομές με στόχο μια ανθρώπινη ανάπτυξη, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών κι όχι το κέρδος».

«Το μόνο που σκέφτονται είναι να γεμίσουν τις τσέπες τους, θέλουμε ένα διαφορετικό μέλλον που εγγυάται ένα πραγματικό σύστημα υγείας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας» υπογράμμισε από την πλευρά της η Ντάνα Λοριόλα, που ηγείται μεταξύ άλλων του κινήματος No Tav.

Η ιταλική κυβέρνηση είναι διχασμένη και η ίδια στο θέμα αυτό: η ακροδεξιά Λέγκα του Ματέο Σαλβίνι υποστηρίζει το σχέδιο, ενώ το Κίνημα Πέντε Αστέρων είναι εχθρικά διακείμενο

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Οι φασίστες υπέρ των καπιταλιστών;

Ψέμα ασύστολο, δάκτυλος του ΚΚΕ τα λέει αυτά!

Αίσχος!

Οι φασίστες θέλουν τρένα και σήραγγες! Επίσης ασανσέρ στις πολυκατοικίες και φανάρια στους δρόμους! Που πάμε σύντροφοι;

κατεχόμενα Πατήσια

οι μεταφορές είναι το Α και το Ω τής οικονομικής ανάπτυξης....από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι μπούρδες τό έργο δεν θα χρηματοδοτηθεί 100% από εθνικούς πόρου και οι επενδύσεις είναι χρήμα που επιστρέφει στην αγορα

PAVLOs

Δυστυχώς με βάση την Ελληνική εμπειρία τα δημόσια έργα υποδομών απλά κατασκευαζονται με δημόσιο χρήμα προκειμενου να αποτελέσουν στην συνέχεια ιδιωτικό πόρο. (με τις διαφορές μορφές που έχει η απάτη αυτή ΣΔΙΤ, ΕΛ. Βενιζέλος, Ριο-αντιρριο, Αττική οδός, Εγνατια, Τραινοσε, κλπ κλπ.Εχουμε χρεωθεί δεκάδες δισεκατομμύρια, προκειμενου να κερδίζουν ελάχιστοι...Το αν μας εξασφαλίσαν την ανάπτυξη νομίζω το βλέπουμε ολοι. Η μετατροπή τους σε ιδιωτικό Πόρο με τα δυσβαστακτα τέλη χρήσης επιβραδυνει την ανάπτυξη. Δείτε απλά τα διόδια που πληρώνει ένα φορτηγό για να πάει πχ από την Βοιωτία στα βόρεια συνορα μας....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης