Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
H Burberry προτιμά να κάψει τα ρούχα της από το να τα φορέσει η... πλέμπα!
H Burberry προτιμά να κάψει τα ρούχα της από το να τα φορέσει η... πλέμπα!
Έκαψαν ρούχα αξίας 31 εκατ. ευρώ για να μην καταλήξουν σε καταστήματα στοκ και από εκεί σε αμφιλεγόμενους πελάτες
UPD:
80
ΣΧΟΛΙΑ
Η βρετανική φίρμα ρούχων πολυτελείας Burberry «αποτέφρωσε» φέτος ρούχα αξίας 28 εκατομμυρίων λιρών (31 εκατομμυρίων ευρώ) προκειμένου να εμποδίσει το στοκ της να καταλήξει στην «γκρίζα αγορά» και να αγοραστεί από τους «λάθος ανθρώπους», έγινε γνωστό εχθές το βράδυ.
Η Burberry, γνωστή για τις υπέρογκου κόστους καμπαρτίνες της, η τιμή των οποίων αγγίζει τα 1.600 ευρώ, επιδίδεται στη συγκεκριμένη πρακτική εδώ και χρόνια. Αυτό που έχει αλλάξει ωστόσο είναι η αξία των «περισσευούμενων» ρούχων που καίγονται κάθε χρόνο, η οποία έχει αυξηθεί κατά... 50% την τελευταία διετία.
Αιτία αυτής της αύξησης είναι η συνεχιζόμενη μείωση των πωλήσεων της φίρμας με το χαρακτηριστικό καρό σχέδιο, μείωση που ωστόσο δεν έχει «ρίξει» ούτε ευρώ τις τιμές.
Ρούχα αξίας άνω των 90 εκατομμυρίων λιρών έχουν καταστραφεί από τη φίρμα μέσα στην τελευταία διετία, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν εχθές στη δημοσιότητα. Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ, έχει προκαλέσει οργή στους μετόχους της εταιρείας, που αναρωτιούνται γιατί δεν τους προσφέρθηκε μέρος των επιπλέον ρούχων, αντί να καταλήξει στη φωτιά.
Εκπρόσωποι της Burberry, η αξία της οποίας εκτιμάται στα 10,8 δισεκατομμύρια ευρώ από το Forbes, παραδέχτηκαν στους Times ότι το στοκ που μένει απούλητο αποτεφρώνεται, προκειμένου η εταιρεία να προστατέψει την πνευματική της ιδιοκτησία και την αξία της φίρμας της. Ωστόσο έσπευσαν να διαβεβαιώσουν το κοινό ότι χρησιμοποιούν ειδικά μηχανήματα για την καύση, τα οποία εξασφαλίζουν ότι δεν σημειώνεται σπατάλη ενέργειας.
Σύμφωνα με γνώστες του χώρου, η ετήσια καύση του απούλητου στοκ αποτελεί συνήθη πρακτική για τις μάρκες πολυτελείας, που δεν θέλουν να προϊόντα τους να καταλήξουν σε άλλους διαύλους διανομής με τιμές έκπτωσης και να αγοραστούν από τον «λάθος τύπο καταναλωτή». Μεταξύ των brand που καταστρέφουν τα απούλητα προΐόντα τους σε ετήσια βάση είναι η Richemont, ιδιοκτήτρια εταιρεία των φιρμών Cartier και Montblanc, η οποία κατέστρεψε ρολόγια αξίας 451 εκατομμυρίων ευρώ μέσα σε δύο χρόνια, αφού πρώτα αγόρασε το απούλητο στοκ από κοσμηματοπώλες.
Η Burberry, γνωστή για τις υπέρογκου κόστους καμπαρτίνες της, η τιμή των οποίων αγγίζει τα 1.600 ευρώ, επιδίδεται στη συγκεκριμένη πρακτική εδώ και χρόνια. Αυτό που έχει αλλάξει ωστόσο είναι η αξία των «περισσευούμενων» ρούχων που καίγονται κάθε χρόνο, η οποία έχει αυξηθεί κατά... 50% την τελευταία διετία.
Αιτία αυτής της αύξησης είναι η συνεχιζόμενη μείωση των πωλήσεων της φίρμας με το χαρακτηριστικό καρό σχέδιο, μείωση που ωστόσο δεν έχει «ρίξει» ούτε ευρώ τις τιμές.
Ρούχα αξίας άνω των 90 εκατομμυρίων λιρών έχουν καταστραφεί από τη φίρμα μέσα στην τελευταία διετία, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν εχθές στη δημοσιότητα. Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ, έχει προκαλέσει οργή στους μετόχους της εταιρείας, που αναρωτιούνται γιατί δεν τους προσφέρθηκε μέρος των επιπλέον ρούχων, αντί να καταλήξει στη φωτιά.
Εκπρόσωποι της Burberry, η αξία της οποίας εκτιμάται στα 10,8 δισεκατομμύρια ευρώ από το Forbes, παραδέχτηκαν στους Times ότι το στοκ που μένει απούλητο αποτεφρώνεται, προκειμένου η εταιρεία να προστατέψει την πνευματική της ιδιοκτησία και την αξία της φίρμας της. Ωστόσο έσπευσαν να διαβεβαιώσουν το κοινό ότι χρησιμοποιούν ειδικά μηχανήματα για την καύση, τα οποία εξασφαλίζουν ότι δεν σημειώνεται σπατάλη ενέργειας.
Σύμφωνα με γνώστες του χώρου, η ετήσια καύση του απούλητου στοκ αποτελεί συνήθη πρακτική για τις μάρκες πολυτελείας, που δεν θέλουν να προϊόντα τους να καταλήξουν σε άλλους διαύλους διανομής με τιμές έκπτωσης και να αγοραστούν από τον «λάθος τύπο καταναλωτή». Μεταξύ των brand που καταστρέφουν τα απούλητα προΐόντα τους σε ετήσια βάση είναι η Richemont, ιδιοκτήτρια εταιρεία των φιρμών Cartier και Montblanc, η οποία κατέστρεψε ρολόγια αξίας 451 εκατομμυρίων ευρώ μέσα σε δύο χρόνια, αφού πρώτα αγόρασε το απούλητο στοκ από κοσμηματοπώλες.
UPD:
80
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα