Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Γιατί «φεύγει» το γνωστό κροκοδειλάκι της Lacoste από το λογότυπό της;
Γιατί «φεύγει» το γνωστό κροκοδειλάκι της Lacoste από το λογότυπό της;
Η εταιρεία θα παρουσιάσει στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού τα γνωστά λευκά μπλουζάκια της, αντικαθιστώντας το σήμα του κροκόδειλου με σπάνια ερπετά, πτηνά και θηλαστικά που αποτελούν είδη προς εξαφάνιση
O πιο διάσημος κροκόδειλος του κόσμου δίνει τη θέση του σε είδη προς εξαφάνιση. Το σήμα κατατεθέν της γαλλικής εταιρείας Lacoste προωθεί μία νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα είδη του ζωικού βασιλείου που κινδυνεύουν με εξαφάνιση: ανάμεσά τους ο τίγρης της Σουμάτρα, ο παπαγάλος Κακάπο και ο ρινόκερος της Καλιφόρνια.
Στο πλαίσιο του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», υπό τον τίτλο: «Σώστε το είδος μας», η εταιρεία θα παρουσιάσει στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού τα γνωστά λευκά μπλουζάκια της, αντικαθιστώντας το σήμα του κροκόδειλου με σπάνια ερπετά, πτηνά και θηλαστικά που αποτελούν είδη προς εξαφάνιση.
Ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας θα αντιστοιχεί στο υπόλοιπο μέγεθος του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν στη φύση, σύμφωνα πάντα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης.
Με αυτόν τον τρόπο, η γαλλική εταιρεία ένδυσης Lacoste μέσω μιας προσέγγισης ανοιχτής εταιρικής σχέσης με τους πελάτες της καλεί στην υποστήριξη του εγχειρήματος από όλους τους τομείς της κοινωνίας των πολιτών.
Τέλος, υπογραμμίζεται πως, η εκστρατεία της Lacoste ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμετέχουν στην αρωγή κατά της εξαφάνισης των συγκεκριμένων ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της.
Μόνο που οι μπλούζες της είναι για γερά βαλάντια, καθώς πωλούνται έναντι 150 ευρώ η μία.
Στο πλαίσιο του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», υπό τον τίτλο: «Σώστε το είδος μας», η εταιρεία θα παρουσιάσει στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού τα γνωστά λευκά μπλουζάκια της, αντικαθιστώντας το σήμα του κροκόδειλου με σπάνια ερπετά, πτηνά και θηλαστικά που αποτελούν είδη προς εξαφάνιση.
Ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας θα αντιστοιχεί στο υπόλοιπο μέγεθος του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν στη φύση, σύμφωνα πάντα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης.
Με αυτόν τον τρόπο, η γαλλική εταιρεία ένδυσης Lacoste μέσω μιας προσέγγισης ανοιχτής εταιρικής σχέσης με τους πελάτες της καλεί στην υποστήριξη του εγχειρήματος από όλους τους τομείς της κοινωνίας των πολιτών.
Τέλος, υπογραμμίζεται πως, η εκστρατεία της Lacoste ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμετέχουν στην αρωγή κατά της εξαφάνισης των συγκεκριμένων ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της.
Μόνο που οι μπλούζες της είναι για γερά βαλάντια, καθώς πωλούνται έναντι 150 ευρώ η μία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα