Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ιαπωνία: Αεροπορική εταιρεία άφησε ανάπηρο να συρθεί στις σκάλες για να επιβιβαστεί
Ιαπωνία: Αεροπορική εταιρεία άφησε ανάπηρο να συρθεί στις σκάλες για να επιβιβαστεί
Η low cost εταιρεία δεν είχε προσωπικό να τον βοηθήσει αλλά δεν άφησε ούτε τους φίλους του να συνδράμουν
Ένα άτομο με ειδικές ανάγκες στην Ιαπωνία, ο Hideto Kijima, αναγκάστηκε να συρθεί στις σκάλες προκειμένου να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο μιας low cost αεροπορικής εταιρείας, ονόματι «Vanilla Air».
Το προσωπικό της εταιρείας, αρνήθηκε να επιτρέψει στους φίλους του 44χρονου άντρα, ο οποίος είναι ανάπηρος, να τον βοηθήσουν, αναγκάζοντας τον να συρθεί σε 17 σκαλιά. Ο ίδιος σχολίασε πως ποτέ δεν έχει τύχει τέτοιας αντιμετώπισης, από καμία αεροπορική εταιρεία.
Από την πλευρά της «Vanilla Air», ένα μέλος του προσωπικού τόνισε πως είναι ενάντια στους κανονισμούς το να μεταφέρεται κάποιος στις σκάλες του αεροσκάφους, για λόγους ασφαλείας.
Το προσωπικό της εταιρείας, αρνήθηκε να επιτρέψει στους φίλους του 44χρονου άντρα, ο οποίος είναι ανάπηρος, να τον βοηθήσουν, αναγκάζοντας τον να συρθεί σε 17 σκαλιά. Ο ίδιος σχολίασε πως ποτέ δεν έχει τύχει τέτοιας αντιμετώπισης, από καμία αεροπορική εταιρεία.
Από την πλευρά της «Vanilla Air», ένα μέλος του προσωπικού τόνισε πως είναι ενάντια στους κανονισμούς το να μεταφέρεται κάποιος στις σκάλες του αεροσκάφους, για λόγους ασφαλείας.
Ο Kijima, ο οποίος είναι επικεφαλής του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Japan Accessible Tourism Centre», αποκάλυψε πως: «Έπρεπε απλώς να τους αγνοήσω και να συνεχίσω να κινούμαι, αλλιώς δεν θα κατάφερνα να επιστρέψω στην Οσάκα. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα μου απαγορευόταν να πετάξω επειδή δεν μπορώ να περπατήσω». Όσο ο άτυχος άντρας σερνόταν στα σκαλιά του αεροσκάφους, ένας φίλος του τον έσπρωχνε από πίσω προκειμένου να τον βοηθήσει.
Η «Vanilla Air» έσπευσε να απολογηθεί στον επιβάτη της μετά το περιστατικό, αφότου ο ίδιος διαμαρτυρήθηκε στο Υπουργείο Μεταφορών. Ένας εκπρόσωπος της ιαπωνικής αεροπορικής εταιρείας δήλωσε: «Απολογηθήκαμε για τη δυσάρεστη εμπειρία. Ακόμα εξηγήσαμε πως λαμβάνουμε μέτρα για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας».
Το περιστατικό διαδραματίστηκε στο αεροδρόμιο Amami, όπου δεν υπήρχαν βοηθητικές μπάρες για άτομα με ειδικές ανάγκες, με τη «Vanilla Air» να αποκαλύπτει πως μετά το περιστατικό εγκαταστάθηκε μια τέτοια ειδική μπάρα στήριξης.
Όπως πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της «Vanilla Air»: «Τα μέτρα αυτά θα διασφαλίσουν ότι οι επιβάτες σε αναπηρικό καροτσάκι θα είναι ικανοί να επιβιβαστούν με ασφάλεια και άνεση στις πτήσεις μας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα