Ιεροσόλυμα: Συγκλονίζουν τα νέα ευρήματα στον Πανάγιο Τάφο

Σύμφωνα με την Mirror, οι ερευνητές ανακάλυψαν το νεκρικό κρεβάτι (μια πλάκα από ασβεστόλιθο) που τοποθετήθηκε το σώμα του Ιησού μετά τη Σταύρωση, αλλά και μια δεύτερη, γκρίζα μαρμάρινη πλάκα με Σταυρό, που πιστεύεται ότι σκαλίστηκε τον 12ο αιώνα από τους Σταυροφόρους

Μπροστά σε μια νέα ανακάλυψη ήρθαν οι επιστήμονες μετά το ιστορικής σημασίας άνοιγμα του Πανάγιου Τάφου στην Ιερουσαλήμ όπου πιστεύεται ότι εναποτέθηκε το σώμα του Ιησού Χριστού μετά τη μαρτυρική του σταύρωση.

Για δεκαετίες, αρχαιολόγοι και θεολόγοι συζητούν κατά πόσον ο Πανάγιος  Τάφος είναι τελικά ο τόπος όπου ο Χριστός θάφτηκε και αναστήθηκε, αφού πρώτα σταυρώθηκε. Ο τάφος έχει σφραγιστεί με μάρμαρο από το 1500, προκειμένου να μην μπορούν οι επισκέπτες να πάρουν τα κειμήλια που υπάρχουν. Ωστόσο, όταν οι επιστήμονες σήκωσαν το μαρμάρινο αυτό κάλυμμα ήρθαν αντιμέτωποι με κάτι που μόνο δέος μπορεί να δημιουργήσει.

Σύμφωνα με την Mirror, οι ερευνητές ανακάλυψαν το νεκρικό κρεβάτι (μια πλάκα από ασβεστόλιθο), πάνω στην οποία τοποθετήθηκε το σώμα του Ιησού μετά τη Σταύρωση.

Επίσης ανακάλυψαν, μια δεύτερη γκρίζα μαρμάρινη πλάκα που ήταν προηγουμένως άγνωστη στους ερευνητές, που ήταν χαραγμένος πάνω ένας σταυρός που πιστεύεται  ότι σκαλίστηκε τον 12ο αιώνα από τους Σταυροφόρους.

Ο αρχαιολόγος Fredrik Hiebert του National Geographic, δήλωσε:

«Το πιο εκπληκτικό πράγμα για μένα ήταν όταν αφαιρέθηκε το πρώτο στρώμα και βρήκαμε ένα δεύτερο κομμάτι από μάρμαρο. Ήταν γκρι, όχι κρεμ, όπως το εξωτερικό, και ακριβώς στη μέση ήταν χαραγμένος ομοιόμορφα ένας σταυρός. Δεν είχαμε ιδέα ότι ήταν εκεί».

«Αυτό αποτελεί ορατή απόδειξη ότι το σημείο που οι προσκυνητές λατρεύουν σήμερα είναι πραγματικά ο ίδιος τάφος που βρήκε ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας Κωνσταντίνος τον 4ο αιώνα. Είναι καταπληκτικό» πρόσθεσε ο Fredrik Hiebert.

«Όταν συνειδητοποίησα τι είχαμε βρει τα γόνατά μου έτρεμαν».

«Μετά το άνοιγμα του ιερού τάφου, θρησκευτικοί ηγέτες από την ελληνική και την αρμενική ορθόδοξη εκκλησία καθώς και Φραγκισκανοί μοναχοί, οι οποίοι μοιράζονται την ευθύνη για την εκκλησία, ήταν οι πρώτοι που μπήκαν στον τάφο. Βγήκαν με μεγάλα χαμόγελα στα πρόσωπα τους. Στη συνέχεια, πέρασαν οι μοναχοί και βγήκαν και εκείνοι χαμογελώντας. Ήμασταν όλοι πραγματικά πολύ περίεργοι. Στη συνέχεια μπήκαμε εμείς, κοιτάξαμε μέσα. Αν και δεν υπήρχαν αντικείμενα ή οστά, ο τάφος δεν ήταν άδειος» υπογράμμισε ο αρχαιολόγος.

Οι ερευνητές είχαν εμπλακεί σε συζητήσεις σχετικά με το αν ή όχι ο τάφος μπορεί να ανοιχτεί για ζωτικής σημασίας επισκευές από το 1959, αλλά η επιτροπή δεν είχε καταφέρει να έρθει σε συμφωνία.

Τα ευρήματα θα χρειαστούν μήνες για να αναλυθούν, αλλά οι ερευνητές ελπίζουν να δημιουργήσουν μια εικονική ανακατασκευή για να την προβάλουν δημόσια.

Ρoή Ειδήσεων

ΕΛΛΑΔΑ

Εδώ είναι Ελλάδα ψεκασμενα χαιβανια της παγκοσμιοποίησης .... Εδώ είμαστε χριστιανοί αγαπάμε τον Θεό την οικογένεια και ποναμε για τον τόπο που γεννηθηκαμε οποίου δεν του αρέσει και θέλει ουράνια τόξα ανωμαλίες ναρκωτικά και δεν ξέρω και εγώ τι αλλο αρρωστημένο θα κατεβάσει το μυαλό του να τα μαζεύει σιγά σιγά και να του δίνει να πάει εκεί που τα δέχονται αυτά και τα επικρατούν να περάσει όμορφα να ζήσει αυτός καλά και εμείς καλύτερα!

ΜΑΡΤΥΡΙΑ.

Συγκινημένος περιγράφει την εμπειρία του στον Πανάγιο Τάφο, ο συντηρητής Πέτρος Χαλόφτης, ο οποίος ήταν ο πρώτος άνθρωπος που μπήκε στον χώρο. Ο 49χρονος άνδρας μιλά για την εικόνα που αντίκρισε αλλά και για την μυρωδιά που ανέβλυζε από το σημείο. ---Ήμουν ο πρώτος άνθρωπος που μπήκε μέσα στον τάφο του Χριστού. Ναι, μύριζε μύρο παντού. Έτσι ένιωσα εξωπραγματικά. Έκλαψα όταν κατάλαβα ότι ήρθα εδώ γιατί το ήθελε ο Κύριος. Και δεν ήμουν και πολύ πιστός, αναφέρει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Fre-. Όπως εξηγεί ο τάφος δεν ήταν κανονικά να ανοίξει. Ο λόγος που άνοιξε ήταν για να γίνουν κάποιες εργασίες. Όπως αναφέρει μέσα σε αυτόν βρέθηκαν νομίσματα της οθωμανικής περιόδου, δύο σταυροί κρεμαστοί και δύο μενταγιόν. Με ιδιαίτερη συγκίνηση περιγράφει την στιγμή που άνοιξε ο τάφος και ο χώρος κατακλύστηκε από μια μοναδική μυρωδιά. Η μυρωδιά αυτή ήταν το κάτι άλλο ( στον Π.Τάφο). Κάτι μοναδικό που ίσως σας φανεί περίεργο ωστόσο οφείλω να την παραθέσω. Πριν από καιρό στο σημείο του Π.Τάφου στην τοιχοποιία από πίσω μέσα στον τοίχο και σε ύψος 2 μέτρα περίπου, βρήκα μια ξύλινη σφήνα περίπου 20 εκατοστά και μόλις την έβγαλα είχε μια πάρα πολύ ωραία μυρωδιά, μύριζε έτσι για τρεις μέρες περίπου. Ήταν εκεί μέσα περίπου 200 χρόνια. Κανονικά θα έπρεπε να βρωμούσε από τη σαπίλα. Και όμως ευωδίαζε-. Ο Πέτρος Χαλόφτης αναφέρεται και σε ένα περίεργο περιστατικό με μια τοπογράφο. ---"Δεν θα έλεγα ότι υπήρχαν περίεργα φαινόμενα. Εκτός από την περίπτωση μιας κοπέλας τοπογράφου που σκανάριζε τον τάφο. Όταν ακουμπούσε το λαπ το στην πλάκα το μηχάνημα κόλλαγε, ενώ όταν το έπαιρνε τα χέρια της το μηχάνημα λειτουργούσε κανονικά. Αυτό μας έκανε μεγάλη εντύπωση".

φοκ

Αρχαιολόγος: Βρήκαμε ένα αναπτήρα! Πατριάρχης: A εκεί ήταν? δικός μου είναι και το ψάχνα από πέρυσι το Πάσχα. Τώρα σοβαρά. Τι ακριβώς ψάχνουν??? Έχει 2016 χρόνια που πέθανε ο Χριστός....Άσε που μπήκαν κι άλλοι πιο πριν εκεί μέσα. Μήπως περίμεναν να βρουν κάνα σημείωμα του τέστιν I ll be back..

@04:31

κοψε τους μπαφους και τα ξενυχτια ΦΟΚ, γιατι εχεις υποτροπιασει.

jim

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΑΛΑΤΕ,ΠΟΛΛΟΙ ΑΘΕΟΙ ΕΔΩ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΙΘΗΚΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΧΗ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ,ΑΘΕΟΥΣ,ΣΚΥΛΟΥΣ,ΚΑΡΕΤΑ-ΚΑΡΕΤΑ,ΔΕΝΤΡΑ,ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,

Ελληνίδα

Αμφισβητείς ότι προέρχεσαι από τον πίθηκο ; Έχει δει ποτέ στον καθρέφτη σου ;

Ακης

Η επιστημη δεν είναι θέμα πίστης βλαξ. Υπάρχουν αποδείξεις οτι προερχόμαστε από τον πίθηκο. Αμα σε χαλάει πίστευε ότι "εγένετο φως" και την 7η μέρα ξεκουράστηκε (αφού κουράστηκε) αλλά η επιστημη δεν βασίζεται στην πίστη παρά μόνο σε στοιχεία. Κλέισε το φως μιας και σου αρεσει το σκοτάδι, ξεματιάσου, διαβασε κανενα ζώδιο, φτύσε τον κόρφο σου, γραψε κανα γραμμα στον αι βασιλη, πιστευε σε εναν παππούλη στον ουρανό ή πιστευε ότι αλλη βλακεία θες. Ασε τις επιστημες για τους ενηλικες.

Ε.Ε.Π

ο Ράδερφορντ κ ο Ελύτης (..και στα σπλάχνα μου σάλευε σπόρος ακριβός. Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας!) κατέληξαν στο πλανητικό πρότυπο του ατόμου, σύμφωνα με το οποίο τα ηλεκτρόνια στο μικρόκοσμο περιφέρονται γύρω απ τον πυρήνα με ανάλογο τρόπο που οι πλανήτες στο μεγάκοσμο περιφέρονται γύρω απ τον Ήλιο .Τα ψυχρότερα πάλι άστρα στο Διάστημα έχουν θερμοκρασία ίση ή και μικρότερη από αυτή του ανθρώπινου σώματος(!) και ανιχνεύθηκαν από το ερευνητικό τηλεσκόπιο WISE (Wide-field Infrared Survey Explorer) της NASA.Τα πολλαπλά μέχρι σήμερα πειράματα θα καταλήξουν και σε ένα άλλο παράδοξο . Το ηλεκτρόνιο πλέον είναι μεν σωμάτιο, αλλά η κίνησή του δεν ακολουθεί κάποια τροχιά ! Έτσι δεν μπορεί να περιγραφεί η κίνησή του παρά μόνο από μια κυματική ποσότητα ! Τα παράδοξα του μικρόκοσμου έρχεται να δικαιολογήσει εν μέρει, η Αρχή της Απροσδιοριστίας που διατυπώνει ο Χάισενμπεργκ, με βάση την οποία δεν μπορούμε να ξέρουμε ταυτόχρονα τη θέση και την ορμή ενός σωματιδίου της ύλης. Για παράδειγμα δεν είμαστε σε θέση να γνωρίσουμε την ακριβή θέση ενός ηλεκτρονίου στην τροχιά του, αλλά να την υπολογίσουμε βάσει... πιθανοτήτων! Οι επιστήμονες πλέον μιλούν για ένα νέφος των ηλεκτρονίων, παρά για απόλυτα καθορισμένες τροχιές τους. Η αποκάλυψη αυτή δίνει τέλος σε κάθε προσπάθεια να εξηγηθούν τα μυστήρια του μικρόκοσμου με ένα αυστηρά μηχανιστικό υλιστικό μοντέλο. Ο κανόνας αυτός του τυχαίου επεκτείνεται σ όλο τον υποατομικό κόσμο. Γνωρίζουμε π.χ. πότε θα διασπασθούν τα μισά από τα άτομα ενός ραδιενεργού υλικού, αλλά δε μπορούμε να προβλέψουμε πότε θα διασπασθεί ένα συγκεκριμένο άτομο.Η θεωρία του Πλάσματος, προτάθηκε το 1970 απ τον H. Alfen και θα συμφωνήσω με αυτή. Tο πλάσμα, που αποτελείται από ηλεκτρικά φορτισμένα σωματίδια, θεωρείται η 4η κατάσταση της ύλης (πέρα απ την στερεή, την υγρή και την αέρια). Το 99,999% της παρατηρήσιμης ύλης στο Σύμπαν είναι σε μορφή Πλάσματος. Κυριολεκτικά πλέουμε σ ένα ωκεανό Πλάσματος. Σε κάποια σημεία διασταύρωσης νημάτων Πλάσματος παρατηρείται εκπομπή ακτινοβολίας σύχροτρου (ακτινοβολία που προκαλείται από τη γρήγορη περιστροφή φορτισμένων σωματιδίων σε μαγνητικό πεδίο). Τα νήματα Πλάσματος αυξάνονται σε μήκος δις ετών φωτός και συσσωρεύουν γύρω τους αρκετή ουδέτερη ύλη, ώστε σταδιακά να αρχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο η δύναμη της βαρύτητας και να σχηματίζονται οι πρώτοι γαλαξίες. T.S. Eliot: "Αν υπάρχει κάποια μικρή ελπίδα να αποκτήσουμε κάποτε μια πραγματική Σοφία,αυτή θα είναι η σοφία της Ταπεινοφροσύνης"..

Μη ερευνας

Ο Χριστός και η Παναγια..

@

Από πέσιμο το έπαθες ;

κι εγώ φυσικός είμαι ρε καραγκιόζη

βάλε κανένα νετρίνο κλύσμα και άστα τα υπόλοιπα για αυτούς που τους ενδιαφέρουν...

....

Τα είπες όλα, μπράβο!!! Ταπεινοφροσύνη... Η μέγιστη αρετή...

ΠΟΙΗΣΗ+1

T.S. Eliot: "Αν υπάρχει κάποια μικρή ελπίδα να αποκτήσουμε κάποτε μια πραγματική Σοφία,αυτή θα είναι η σοφία της Ταπεινοφροσύνης<=ΑΥΤΟ ΑΡΚΟΥΣΕ.

χμμμ

εισαι σιγουρος οτι το μοντελο του συμπαντος, ειναι αυτο που μας λενε? μηπως λογω λανθασμενου μοντελου οι επιστημονες αραδιαζουν τη μια θεωρια πανω στην αλλη?

ΚΙ ενα περιστερι

κουτσουλησε το cern και το εβγαλε εκτος λειτουργιας. Τοσο μεγαλη εφευρεση το cern. Ενα τιποτα του ανθρωπου που παει να το παιξει Θεος.

χμμμ

ο Θεος μας ειναι Θεος ζωντων και οι ταφοι δεν εχουν καμμια σημασια..οποιος θελει ιστορικες αποδειξεις για τον Χριστο και ψαχνει ταφους, δεν πιστευει, τοσο απλα...οσο για καποιους που κανουν τους ..προηγμενους και μπαινουν στο αρθρο για να κανουν πλακα, θαθελα να τους δω αν τους τυχει καμμια αναποδια..η πρωτη λεξη τους θα ειναι εντικτωδως Χριστε μου και η δευτερη, Παναγια μου!

παλαλός

Εγώ λέω μαννίτσα μ' ,γιατί είμαι πόντιος!

θα σας περασει

Α καλα , απο διωγμους και σφαγες εχουμε χορτασει ανα τους αιωνες οι Χριστιανοι,. Τωρα αλλον ενα διωγμο απο την δικτατορια της κοινωνιας των πολιτων και τα τσιρακια της. Δεν ειναι τιποτα , ως συνηθως στο τελος παλι ποιο δυνατη θα βγει η ορθοδοξια., Για του λογου το αληθες μπορειτε να προσελθετε σε ιερους ναους καθε Κυριακη να δειτε πως ο κοσμος αυξανεται. Θα σας περασει .

Αν χλευάσεις σύμβολο άλλης Θρησκείας

Στην Ελλάδα αν, επί παραδείγματι, χλευάσεις (απαράδεκτο φυσικά) κάποιο Ισλαμικό, Εβραϊκό ή άλλης Θρησκείας σύμβολο, θεωρείσαι ρατσιστής και ενδεχομένως να διωχθείς βάσει του Αντιρατσιστικού Νόμου. Οι χλευάζοντες τα Χριστιανικά σύμβολα (όπως είναι ο Πανάγιος Τάφος), βρίσκονται στο απυρόβλητο ???

?

γιατι σβησατε το σχολιο ? ειστε συριζοναζι ρε.

@

Δεν χλευάζουμε σύμβολα αλλά την ανθρώπινη βλακεία.

@22:36

Ο ΣΥΡΙΖΟΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΟΗΕ, ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ ΑΝΤΙΘΕΟΥΣ.

Ευρωπαίος

"Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού". Ένα από τα σωστά που είπε ο Μαρξ. Εσείς συνεχίστε να το ρουφάτε. Και άμα δείτε προκοπή εσείς και τα τζιχάντια των αλλαχμπάρηδων (δηλαδή οι πιο θρησκόληπτοι λαοί του πλανήτη) ελάτε να μου γράψετε. Δεν είναι τυχαίο ότι οι πιο άθρησκες κοινωνίες του κόσμου, οι σκανδιναβικές είναι και οι πιο προηγμένες. Εσείς συνεχίστε με τον Παίσιο, τον Χριστόδουλο, τον Άνθιμο, διαβάζοντας "Ελεύθερη Ώρα" και "Μακελειό".

###

Κάτι ξέρει ο Τσίπρας που οι άλλοι τον λιθοβολούν. Η θρησκεία όμως είναι και το αποκούμπι των καταφρονεμένων και απελπισμένων ανθρώπων. Γι αυτό είναι απαραίτητη.

Chris

Οι σκανδιναβικές κοινωνίες, δεν είναι άθρησκες. Είναι ειδωλολατρικές. Και ο λόγος που είναι σε καλό επίπεδο, κοινωνικής πρόνοιας κυρίως. Είναι επειδή, η σουηδία, άνοιξε τα πόδια στον χίτλερ, και μοιράστηκε τον χρυσό του. Η νορβηγία, επειδή έχει πετρέλαιο. Α, νομίζω ότι ξέχασες τη σαουδική αραβία. Και εκεί οι άνθρωποι κολυμπάνε στο χρυσάφι, εκεί τι νομίζεις ότι έχουν κάνει και περνάνε τόσο καλά? άρα μαζί με τις σκανδιναβικές, βάλε στο σαθρό σου επιχείρημα και τη σαουδική αραβία και το κατάρ, και μετά προσπάθησε να βγάλεις το ίδιο συμπέρασμα.

Γιάννης Κ.

Οι σκανδιναβικές χώρες, ειδικά η πιο άθρησκη, η Σουηδία, σε 20 χρόνια θα έχει μουσουλμανική πλειοψηφία...Και δεν είμαι οπαδός των Συριζανέλ, ούτε της ΧΑ...

ΧΡΗΣΤΟΣ

Για τους άθεους είναι το όπιο του λαού για τους θρήσκους είναι κάτι έμφυτο στην συνείδησή τους. Οσον αφορά τις σκαδιναβικές χώρες, το σύμβολο του σταυρού που βρέθηκε στο Πανάγιο Τάφο είναι και το σύμβολο στις σημαίες τους.Στην ουσία όμως καμία κοινωνία δεν είναι άθρησκη. Γιατί εάν η θρησκεία είναι η πίστη" τότε όλοι οι άνθρωποι σε κάτι πιστεύουν : σε κάποια ιδεολογία σε κάποιο Θεό , στο μαμωνά και στο χρήμα, στον ίδιο τον άνθρωπο δηλαδή στην αυτοθέωση. Διαλέξτε...

nain

ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ '' ΒΑΡΕΜΕΝΟΙ'' ΚΑΠΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ,ΓΡΑΦΟΥΝ ,ΓΡΑΦΟΥΝ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΛΑΒΑ !! ΠΑΡΤΕΤΟ ΕΙΔΗΣΗ ΡΕ . ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΛΙΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ . ΕΣΕΙΣ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΑ ΒΟΘΡΟΛΑΓΟΥΜΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΒΟΥΛΩΣΤΕΤΟ . ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ .

Σοφια

Για τις αγαπημένες σου Σκανδιναβικές χώρες δεν γράφεις ότι οι λαοί τους είναι μια μάζα χωρις όραμα και αγωνιστικότητα που όλη μέρα μαστουρώνει για να περάσει η ώρα και η ζωή τους. Οταν πλησιάζει η ώρα του θανάτου τρελαίνονται γιατί πιστεύουν ότι τελειώνουν.Η πίστη στο Θεό δίνει δύναμη στους ανθρώπους να αγωνίζονται όταν όλα τα άλλα έχουν χαθεί.Τα αυτρχικά καθεστώτα δεν το επιθυμουν αυτό Σήμερα ζούμε στον αντιμεσαίωνα όπου είναι ντροπή και θεωρείται αμορφωσιά η πίστη στο Θεό. ΌΜΩΣ όταν είσαι επιστημονικά καταρτισμένος και είσαι ικανός να βλέπεις και να παρατηρείς γεγονότα που δεν εξηγούνται με την επιστήμη, τοτε πιστεύεις πιο δυνατά. Ο αθεϊσμός είναι μια μοδάτη ηλιθιότητα διότι ΟΛΟΙ πιστεύουν σε κάτι. Οταν πατάς ένα κουμπί, πιστεύεις οτι μπαίνεις σε όποια ηλεκτρονικη εφημερίδα θέλεις; Πιστεύεις γι' αυτό και το κάνεις. Μπορείς να μου αποδείξεις πως γίνεται αυτό; Το 99,99999.. % των ανθρώπων δεν μπορει. Πιστέυει όμως οτι γινεται με το κουμπι χωρις απόδειξη. Ετσι είναι και η πίστη στο Θεό

ΠΡΟΣ@21:26

Η ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΚΑΙ Η ΦΙΛΑΝΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΡΕ ΑΜΟΡΦΩΤΕ.

ρε παιδια διαβαζω οτι εγινε συγκλονιστικη ανακαλυψη,αυτος δεν ηταν ο ταφος του χριστου τη καινουργια ανακαλυψη εγινε και δεν το καταλαβαινω,λενε οτι βρηκαν ενα μαρμαρο μα οι ταφοι μαρμαρα εχουν,δηλαλαδη και που βρηκαν το μαρμαρο τι εγινε ,το ξερανε οτι υπηρχε μαρμαρο και το ειχαν σφραγισει προ 500 χρονια, ειχαμε λιγο μυαλο και απο οτι βλεπω θα το χασουμε και αυτο με τις συγκλονιστικες ανακαλυψεις,.

@2

Ναι ρε συ αλλα αυτο ειναι Αγιο Μαρμαρο, και πωλειται σε ειδικη Αγια Τιμη.

Ο λόγος για την έκταση του θέματος είναι...

ότι κάποιοι αμφισβητούσαν ότι αυτό είναι το σημείο που λατρεύεται ως Πανάγιος Τάφος. Υπήρχε μια φημολογία ότι μετά την Άλωση της Πόλης, πονηροί κληρικοί επέλεξαν αυθαίρετα ένα σημείο για να το εκμεταλλευτούν. Η πλάκα των σταυροφόρων όμως, αποδεικνύει ότι περί το έτος 1200, το σημείο παρέμενε ιστορικά ως Πανάγιος Τάφος μιας και η περιοχή ανήκε σε μουσουλμάνους. Πρακτικά συνδέεται το σημείο με τις παλαιοχριστιανικές ιστορικές και θρησκευτικές αναφορές, δεν είναι κομπίνα. Τώρα αν εσύ πιστεύεις στον Ιησού Χριστό η όχι είναι καθαρά προσωπικό σου θέμα, αλλά αμφισβητήσεις της αυθεντικότητας του ιστορικού τόπου δεν στέκουν.