Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
«Νομισματοκοπείο παρακαλώ»: Έτοιμα τα ταξί χωρίς οδηγό (στην Ιαπωνία...)
«Νομισματοκοπείο παρακαλώ»: Έτοιμα τα ταξί χωρίς οδηγό (στην Ιαπωνία...)
Σε λιγότερο από έναν χρόνο, τα πρώτα ταξί αυτόνομης οδήγησης θα ξεκινήσουν τις πραγματικές τους κούρσες στην Ιαπωνία, με στόχο να είναι πλήρως λειτουργικά το 2020
Αν για εμάς εδώ η όψιμη μόδα των ταξιτζήδων συνδυάστηκε με πολιτικά ή άλλα σποτάκια, στην μακρινή Ιαπωνία οι άνθρωποι σκέφτονται -προφανώς- εντελώς διαφορετικά. Και η αυτόνομη οδήγηση κάνει πλέον την εμφάνισή της εκεί που μάλλον έχει περισσότερο νόημα: στα αυτοκίνητα τα οποία χρειάζεται να παρέχουν μία ευρύτερη παροχή υπηρεσιών με έντονο το κοινωνικό προφίλ. Και όπως φαίνεται από την πρώτη προσέγγιση που γίνεται στην Ιαπωνία, τα ταξί θα είναι αυτά στα οποία θα εστιάσουν οι υπεύθυνοι εξέλιξης στην χώρα. Ενώ το μύνημα που περνά μέσα από το βίντεο είναι περισσότερο εστιασμένο στην κοινωνική προσφορά παρά στην ιδέα της προηγμένης τεχνολογικής υπεροχής.
Η εταιρία Robot Taxi δήλωσε ότι είναι έτοιμη να κάνει τις πρώτες δοκιμές των αυτοκινήτων της μέσα στο 2016. Όπως δήλωσαν στην Wall Street Journal, θα παρέχουν τις υπηρεσίες του σ' αυτή την φάση σε μία μικρή κοινότητα 50 ανθρώπων στην περιοχή Kanagawa λίγο έξω από το Τόκιο.
Οι μικρές αυτές δοκιμές θα μεταφέρουον τους συμμετέχοντες από τα σπίτια τους στα τοπικά μαγαζιά και πάλι πίσω. Ενώ τουλάχιστον σ' αυτή την πρώτη φάση θα υπάρχει μέσα και άνθρωπος στην θέση του οδηγού, έτσι για να συνηθίσουν οι επιβάτες και να περάσουν πιο ομαλά στην εντελώς αυτόνομη οδήγηση.
Αν οι δοκιμές είναι επιτυχείς, η εταιρία Robot Taxi ελπίζει αν έχει ένα πλήρη στόλο σε δραστηριότητα το 2020. Η αρχική ιδέα είναι να δραστηριοποιείται σε δρόμους και περιοχές όπου δύσκολα φτάνουν τα ΜΜΜ, όπως επίσης να βοηθούν τους τουρίστες στις εκδρομές τους (είναι γνωστή η δυσκολία των οδηγών ταξί στην Ιαπωνία να μιλήσουν αγγλικά ή όποια άλλη γλώσσα).
Πάντως όπως φαίνεται και στο βίντεο, το κοινό στο οποίο απευθύνεται αυτή η υπηρεσία δεν είναι κάποιοι νέοι, αλλά ηλικιωμένοι άνθρωποι οι οποίοι χρειάζονται έναν εύκολο τρόπο να μπορούν να μετακινηθούν εκτός του σπιτιού τους.
Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Ιαπωνία έχει τον μεγαλύτερο πληθυσμό σε ηλικιωμένους, με το 33% του συνολικού της πληθυσμού να ξεπερνά τα 60 έτη. Ως αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει μία έντονη ανάγκη για φροντίδα αυτών των πολιτών, κάτι στο οποίο επιδίδεται η επιστημονική κοινότητα και τα πανεπιστήμια, εξελίσσοντας συνεχώς νέα μοντέλα από ρομπότ για να τους βοηθά στην καθημερινότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό έρχεται και η προσπάθεια με τα ταξί της αυτόνομης οδήγησης, τα οποία θα προσθέσουν μία ακόμα δυνατότητα ελευθερίας στους γηρασμένους κατοίκους της Ιαπωνίας.
Η εταιρία Robot Taxi δήλωσε ότι είναι έτοιμη να κάνει τις πρώτες δοκιμές των αυτοκινήτων της μέσα στο 2016. Όπως δήλωσαν στην Wall Street Journal, θα παρέχουν τις υπηρεσίες του σ' αυτή την φάση σε μία μικρή κοινότητα 50 ανθρώπων στην περιοχή Kanagawa λίγο έξω από το Τόκιο.
Οι μικρές αυτές δοκιμές θα μεταφέρουον τους συμμετέχοντες από τα σπίτια τους στα τοπικά μαγαζιά και πάλι πίσω. Ενώ τουλάχιστον σ' αυτή την πρώτη φάση θα υπάρχει μέσα και άνθρωπος στην θέση του οδηγού, έτσι για να συνηθίσουν οι επιβάτες και να περάσουν πιο ομαλά στην εντελώς αυτόνομη οδήγηση.
Αν οι δοκιμές είναι επιτυχείς, η εταιρία Robot Taxi ελπίζει αν έχει ένα πλήρη στόλο σε δραστηριότητα το 2020. Η αρχική ιδέα είναι να δραστηριοποιείται σε δρόμους και περιοχές όπου δύσκολα φτάνουν τα ΜΜΜ, όπως επίσης να βοηθούν τους τουρίστες στις εκδρομές τους (είναι γνωστή η δυσκολία των οδηγών ταξί στην Ιαπωνία να μιλήσουν αγγλικά ή όποια άλλη γλώσσα).
Πάντως όπως φαίνεται και στο βίντεο, το κοινό στο οποίο απευθύνεται αυτή η υπηρεσία δεν είναι κάποιοι νέοι, αλλά ηλικιωμένοι άνθρωποι οι οποίοι χρειάζονται έναν εύκολο τρόπο να μπορούν να μετακινηθούν εκτός του σπιτιού τους.
Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Ιαπωνία έχει τον μεγαλύτερο πληθυσμό σε ηλικιωμένους, με το 33% του συνολικού της πληθυσμού να ξεπερνά τα 60 έτη. Ως αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει μία έντονη ανάγκη για φροντίδα αυτών των πολιτών, κάτι στο οποίο επιδίδεται η επιστημονική κοινότητα και τα πανεπιστήμια, εξελίσσοντας συνεχώς νέα μοντέλα από ρομπότ για να τους βοηθά στην καθημερινότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό έρχεται και η προσπάθεια με τα ταξί της αυτόνομης οδήγησης, τα οποία θα προσθέσουν μία ακόμα δυνατότητα ελευθερίας στους γηρασμένους κατοίκους της Ιαπωνίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα