Ποια είναι η όμορφη επιστήμονας της NASA που αποκάλυψε τα μυστικά του Άρη

Η Μέρι Μπεθ Γουίλελμ «έκλεψε» τις εντυπώσεις - Εξήγησε ότι το τρεχούμενο νερό σχηματίζει «ρυάκια» στην επιφάνεια του πλανήτη

Ποια είναι η όμορφη επιστήμονας της NASA που αποκάλυψε τα μυστικά του Άρη
Μπορεί η σημερινή ανακάλυψη της NASA για την ύπαρξη τρεχούμενου νερού στον πλανήτη Άρη να έκανε το γύρο του κόσμου, όμως, από την πολυαναμενόμενη συνέντευξη Τύπου των επιστημόνων ο Τύπος «ανακάλυψε» και κάτι ακόμα: Την ερευνήτρια του κέντρου ερευνών της NASA στην Καλιφόρνια, Μέρι Μπεθ Γουίλελμ, η οποία «φώτισε» με την παρουσία της την ανδροκρατούμενη συνέντευξη Τύπου.

Η νεαρή επιστήμονας στην παρέμβασή της εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο σχηματίστηκε νερό στον «Κόκκινο Πλανήτη», τη στιγμή που μέχρι πρότινος οι επιστήμονες πίστευαν πως έχει ξηρή και παγωμένη επιφάνεια.

Η Γουίλελμ, λοιπόν, τόνισε πως οι μακρόστενοι σκούροι σχηματισμοί προέρχονται από τα «ρυάκια» που «σκάβει» το τρεχούμενο νερό, το οποίο όπως τόνισε δεν είναι καθαρό, αλλά έχει μία σκούρα καφέ απόχρωση.

Την ίδια ώρα, εξήγησε ότι η ύπαρξη νερού μπορεί να οδηγήσει σε συνθήκες ικανές για διαβίωση μικροοργανισμών σε αντίθεση με όσα εκτιμούσαν οι ειδικοί.

Ωστόσο, επισήμανε πως πρέπει να αποσαφηνιστούν περαιτέρω στοιχεία ώστε να γίνει αντιληπτό κατά πόσο είναι εφικτή η ζωή στον «Κόκκινο Πλανήτη».

Η Μέρι Μπεθ Γουίλελμ πρόσθεσε πως η ύπαρξη νερού μπορεί να οδηγήσει σε επανδρωμένες αποστολές στον Άρη, συμπληρώνοντας ότι είναι απαραίτητο να διαπιστωθεί η πηγή του νερού, καθώς κι η ποσότητά του.

Η νεαρή επιστήμονες που αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Κονρέλ με πτυχίο στις γεωεπιστήμες, εργάζεται στη NASA από την ηλικία των 16 ετών, όπως αναφέρει στο βιογραφικό της.

Στην ιστοσελίδα της, μάλιστα, αναφέρει πως έχει πάθος με την Εθνική Υπηρεσία Αεροναυπηγικής και Διαστήματος, τη γεωλογία, την αστροβιολογία, την έρευνα, την επιστήμη, ενώ προσθέτει πως το 2102 ξεκίνησε τη διατριβή της σχετικά με την γεωλογία του Άρη και τη διατήρηση των χημικών βιολογικών δεικτών σε περιβάλλοντα όπως η έρημος Ατακάμα στη Βόρεια Χιλή.

BEST OF NETWORK